Meer info:quote:Eindeloos gezwam - Dinsdag om 22:20
“Als ze pestherrie maken, dan laten we deze joekel van een elektrische bel rinkelen.” Meneer en mevrouw Rouss reageren met grof geschut op geluidsoverlast van buren Eddie en Marieke. Al vanaf het eerste moment heeft de familie Rouss problemen met het stel. Alsof deze stroeve verstandhouding nog niet genoeg is, zijn er nu ook nog problemen door de boom op de erfafscheiding. Mag de boom blijven staan? Mr. Frank Visser zoekt het uit.
quote:Eddie en Marieke kopen in 2007 een nieuw huis naast de familie Rouss. Bij de eerste ontmoeting gaat het volledig mis tussen de buren.
De toon wordt direct gezet als meneer Rouss vraagt: 'Wat komen jullie hier doen?' Sinds die tijd spreken ze niet meer met elkaar. Totdat er problemen komen over de boom die op de erfgrens staat. Eddie en Marieke willen de sierkers weg hebben en een eigen schutting plaatsen. De familie Rouss wil een peperdure betonnen erfafscheiding waaraan Eddie en Marieke moeten mee betalen. En dan is er ook nog veel geroddel in het dorp.
Het is toch ook pas vanavond op TVquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:09 schreef amaranta het volgende:
Hij staat helaas (nog) niet op uitzending gemist.
Hij wordt vanavond nog eerst even uitgezonden voordat hij op uitzending gemist komtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:09 schreef amaranta het volgende:
Kijk eens op uitzending voorspelt?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:09 schreef amaranta het volgende:
ik ben in de bonenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hij wordt vanavond nog eerst even uitgezonden voordat hij op uitzending gemist komt
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk eens op uitzending voorspelt?
ik zat echt flink te balen!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk eens op uitzending voorspelt?
De jeugd DAT?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
2 verzuurde bejaarden die niet om kunnen gaan met de jeugd dat wel een leven heeft
Of twee jongeren die vroeger thuis nooit gecorrigeerd werden (vrije opvoeding), en dus ook nooit geleerd hebben rekening te houden met anderen......quote:Op maandag 2 maart 2015 23:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
2 verzuurde bejaarden die niet om kunnen gaan met de jeugd dat wel een leven heeft
Screenshot?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:41 schreef icloud het volgende:
De verweerder heeft zich uitgebreid gemeld op facebook, aan haar blije berichten te zien heeft ze gewonnen
Het gaat om Marieke Oonincx, ze heeft diverse antwoorden geplaatst, in het antwoord op Marco Mureau geeft ze duidelijk aan de verweerder te zijn.quote:
Spoiler!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Het gaat om Marieke Oonincx, ze heeft diverse antwoorden geplaatst, in het antwoord op Marco Mureau geeft ze duidelijk aan de verweerder te zijn.
https://www.facebook.com/(...)461&total_comments=1
Waar zeg ik dat ze dat zeiden?quote:
wel een treinstation, dat kan Amstelveen niet zeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
Lage Zwaluwe, dat is wel echt een gat
Ik wilde het niet zeggenquote:
Hij was van de verkeerde kant.quote:
Geen geweldig mens nee, maar oma is een zeiker.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan dat wijf met dat korte en pittige kapsel
Opstelten ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Vastbinden en dichttapen die kinderen, dat vindt Corrie wel leuk.
Zo'n bel is het ja!quote:
Brieven e.d., sinds ze ruzie hebben.quote:
leuk manquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:29 schreef Catch22- het volgende:
HIJ VOLGT ME OP TWITTER DE RIJDENDE RECHTER OP TWITTER VOLGTIE MIJ
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:30 schreef Pandaplint het volgende:
Herr RAUS wil een betonnen schutting
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:30 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Betonnen schutting,
[ afbeelding ]
Daar ging m'n colaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:30 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Betonnen schutting,
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Betonnen schutting,
[ afbeelding ]
Alleen omdat ze Christen zijnquote:
doe maar nietquote:
Er is er ooit een geweest met een chick die korting zou krijgen bij een plastisch chirurg als ze foto's liet maken van haar nieuwe jetsers, die was jong.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:20 schreef Momo... het volgende:
Is er ooit wel eens een aflevering geweest waar bij een van de partijen niet iemand bijzat die bejaard is.
Achteraan aansluiten.quote:
Gaat het om een rotte kastanjeboom?quote:
Nee, omdat die anderen er onbetrouwbaar uitzien. Die kale met zn oorbel.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:32 schreef NoCigar het volgende:
Lollig kapsel heeft die Marieke trouwens.
Gelukkig is een snoeiharde bel laten horen heel normaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, omdat die anderen er onbetrouwbaar uitzien. Die kale met zn oorbel.
Klassieke tokkie vs lastige bejaardenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Marieke dat op een normale manier doet.
Die gaat gelijk al schelden en schreeuwen met haar dikke vetnek
888quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef Szura het volgende:
Hadden ze die ouwe niet kunnen ondertitelen?
quote:
2/10 vanwege puntige knieënquote:
4 kogelsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Buurtbemiddeling gaat hier niet helpen
Die ouwequote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben het spoor nu al bijster wie heeft die boom nu in de tuin staan?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
Vuurzwam! Dat heeft die demoon gedaan natuurlijk.
Ook volledige medewerking heeft grenzenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Volledige medewerking, maar ik loop niet mee.
Martine?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sandifort bleef netjes vanuit de poort schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |