Jeetje man, heb jij zoveel te verbergen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Thuistelefoon heb ik niet dat scheelt alweer.
Wissel ook op zijn tijd van prepaid.
Ze gaan mij niet in de gaten houden.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een aantal telefoons die ik maar 1 keer gebruik.
Daarna flikker ik ze in het kanaal.
Ik krijg die dingen, ff unlocken en sim kaartje erin.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een aantal telefoons die ik maar 1 keer gebruik.
Daarna flikker ik ze in het kanaal.
nu al, belachelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik raak in de war van jouik gooi je uit mijn whap lijst
Echt prachtig ja en je was idd van je apropos toen.quote:
Laat ik dan ook maar weer dezelfde vraag stellen:quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
Mag ik op jouw vrienden- en blokkeerlijstje staan?
Ik verberg niets maar de huidige trend heb ik wat vraagtekens bij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje man, heb jij zoveel te verbergen?![]()
Nah,,, die berichtjes van mij zijn niet wereldschokkend
Ik neem niet meer op, ben pitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
Ik kan zo 6 bellen .... Als ze al niet slapen
vanaf de apenrotsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze doen weer een wedstrijdje ver-pissen
Is goed, moet je wel het juiste nummer intypen.quote:
Stuur dan nog maar ff voor de dubbelcheck...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Is goed, moet je wel het juiste nummer intypen.
en een kappersbezoekquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:54 schreef sacha het volgende:
[..]
die komt straks terug na een intense therapie
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaat de SC nu verder op dat app ding?
Draait de droger al?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
even een koppie thee zetten en een krentebol smeren gelijk 6 kwootalarms
Op je mobiel?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
neem jij het over?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
Heb je er gelijk een dagvulling bij ....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, vandaag had ik nergens tijd voor ook niet voor de droger Piet ik moest whatsappen
Dat is snel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, gewoon in de keuken Chuf, dat whatsap ding heb ik inmiddel vér weg liggen
Daar gaan we het nog wel een keer over hebben onder het genot van een drankjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je er gelijk een dagvulling bij ....
Moet je mn nummer nu ook of is deat ivm met gedeelde smartfoons niet handig?
Ja ok doen wequote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar gaan we het nog wel een keer over hebben onder het genot van een drankje
wan dat gingen we nog wel doen
Pfffffff. werd er doodmoe vanquote:
Tiepen op z0'n klein scherm werkt voor geen meter.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Pfffffff. werd er doodmoe vanmaar ik heb ook zitten oefen met mailen eno en dan was het ineens
weer weg, kreeg een beetje de schijterij ervan
Ja je moet je niet verplicht gaan voelen om te antwoorden ... Soms is de conversatie overquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Pfffffff. werd er doodmoe vanmaar ik heb ook zitten oefen met mailen eno en dan was het ineens
weer weg, kreeg een beetje de schijterij ervan
Nah... dat valt nog wel mee, met zo'n pennetje erbij helemaal, maar dan ineens zit je aan een verkeerdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tiepen op zijn klein scherm werkt voor geen meter.
Op een donker toetsenbord is ook niet makkelijk zonder een Schroeffers opleiding ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tiepen op zijn klein scherm werkt voor geen meter.
Ja daarom ligt ie nu ook vér weg, maar was mijn eigen schuld, een test mail gestuurd naar 15 familieleden tegelijk ofoiets kijken of e er goed in stonden en dan gaan e allemaal terugmailen, da's niet handigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet je niet verplicht gaan voelen om te antwoorden ... Soms is de conversatie over
Mijn 27" monitor geeft genoeg licht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een donker toetsenbord is ook niet makkelijk zonder een Schroeffers opleiding ...
en staat de CAPS weer aan of zo of de spellingchecker kiest een ander woord terwijl je het niet doorhebt ... Fann vootzichtig OKquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat valt nog wel mee, met zo'n pennetje erbij helemaal, maar dan ineens zit je aan een verkeerd
knoppie ofzo en dan gaat er weer van alles mis, moet nog wel effe wennen, maar komt vast wel goed....
zie je mijn z doet het niet alleen als ik hem héél diep indrukquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daarom ligt ie nu ook vér weg, maar was mijn eigen schuld, een test mail gestuurd naar 15 familieleden tegelijk ofoiets kijken of e er goed in stonden en dan gaan e allemaal terugmailen, da's niet handig
Vond het niks zo'n tablet steeds het pennetje kwijt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat valt nog wel mee, met zo'n pennetje erbij helemaal, maar dan ineens zit je aan een verkeerd
knoppie ofzo en dan gaat er weer van alles mis, moet nog wel effe wennen, maar komt vast wel goed....
ah... jawel komt goed... ik heb gewoon rustig itten spelen, niks aan de hand...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
en staat de CAPS weer aan of zo of de spellingchecker kiest een ander woord terwijl je het niet doorhebt ... Fann vootzichtig OK
Ok, zit bijna nooit meer achter de mijne ... Upgraden moet maar weer een dat OSquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn 27" monitor geeft genoeg licht.
Ja, als ik bij Xenos ben al ik er nog een paar kopen, daar kosten e weinig, dan heb ik vast een voorraadje want daar ben ik ook wel bang voor...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vond het niks zo'n tablet steeds het pennetje kwijt.
Ik heb de achterste helft van woonkamer omgetoverd naar multimedia high tech space.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als ik bij Xenos ben al ik er nog een paar kopen, daar kosten e weinig, dan heb ik vast een voorraadje want daar ben ik ook wel bang voor...
Ik vermoed dat iedereen nu een foto verwacht....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb de achterste helft van woonkamer omgetoverd naar multimedia high tech space.
ja die bedoel ik ook, ik had er eentje bij Xenos gekocht voor een euro ofzoiets, weet ik niet meerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:16 schreef chufi het volgende:
Wat voor pennetjes ? Ik heb laatst 3 pennen gekocht met zo"n gummyhead... Die werken handig op al mn touchscreens...
Werken handig op je tavlet ook en misschien op je laptop als ie touchscreen heeft...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die bedoel ik ook, ik had er eentje bij Xenos gekocht voor een euro ofzoiets, weet ik niet meer
maar wel voor weinig, dus dan kan ik er nog wel een paar voor reserve bijkopen...
Waar woont ie dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee Fann, met die DJ moet het wel lukken om de videobanden te checken.
Zal een eindje reizen worden.
Ik had ooit ook zo'n 7" ding... Nooit echt gebruikt... Mijn Asus Transformer 10" wel veel meer... Ook op vakantie handig...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:18 schreeevbruiykf Piet_Piraat het volgende:
Voor onderweg heb ik Dell 11" laptop en een HTC 7" tablet.
Laptop is veel gebruikt, die tablet zeer weinig, voegt weinig toe.
Heb je slanke vingers?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb hier ook zo'n pennetje liggen, maar gebruik 'm nooit
Tablet gebruik ik nooit Chuf, vin ik een onding en mijn lappie heeft geen touchscreen en mijn notebook ook niet, is alleen voor de phone...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Werken handig op je tavlet ook en misschien op je laptop als ie touchscreen heeft...
Dat is dus zowat een laptop toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit ook zo'n 7" ding... Nooit echt gebruikt... Mijn Asus Transformer 10" wel veel meer... Ook op vakantie handig...
Omdat je meestal al in bed ligt... Maar op mn laptop is het handig om mn muis stress te ontwijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb hier ook zo'n pennetje liggen, maar gebruik 'm nooit
Ok dan heb je aan dunne vingers meerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Tablet gebruik ik nooit Chuf, vin ik een onding en mijn lappie heeft geen touchscreen en mijn notebook ook niet, is alleen voor de phone...
Er zit een removable keyboard bij, en touchscreen ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is dus zowat een laptop toch?
mijn laptop gebruik ik niet meer, alles gaat met de iPad. Kan kennelijk goed mikken met de zijkanten van mijn vingertopjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je meestal al in bed ligt... Maar op mn laptop is het handig om mn muis stress te ontwijken
Je houdt wat meer afstand en mikt beterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb niet van die dikke vingers, maar met dat pennetje vin ik dan toch handiger...
precies...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je houdt wat meer afstand en mikt beter
!!!! DDM hoeft geen ABO, want ze zit alleen maar mobielquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn laptop gebruik ik niet meer, alles gaat met de iPad. Kan kennelijk goed mikken met de zijkanten van mijn vingertopjes.
Ik haat mensen die met hun vingers dingen op een scherm gaan aanwijzen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit een removable keyboard bij, en touchscreen ...
Ik vind het juist een verademing, je kunt die pen op verschillende manieren vast houden en gebruiken en ook nog met beide handen...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn handen verkrampen snel als ik een pen moet vasthouden, dus zo'n dun pennetje is helemaal niks voor mij
Sommige schermen zijn daar juist voor gemaakt... Daar krijg je ook speciale schoonmaakdoekjes bijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik haat mensen die met hun vingers dingen op een scherm gaan aanwijzen.
Heb jij een soort van reuma DDM?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn handen verkrampen snel als ik een pen moet vasthouden, dus zo'n dun pennetje is helemaal niks voor mij
iets wat de reumatoloog niet helemaal als fibromyalgie kan classificeren, maar wat er toch wel heel sterk op lijkt. Vroeger met ergotherapie vanalles geprobeerd om een beetje relaxed te schrijven, maar daar zijn we maar mee gestopt.quote:
Als een vorm van RSI verkrampen mn handen vingers ook wel eens.. Gelukkig minderquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:42 schreef FANN het volgende:
als de vraag te persoonlijk is hoef je niet te antwoorden hoor
Ah... oké.. klote wel dan...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iets wat de reumatoloog niet helemaal als fibromyalgie kan classificeren, maar wat er toch wel heel sterk op lijkt. Vroeger met ergotherapie vanalles geprobeerd om een beetje relaxed te schrijven, maar daar zijn we maar mee gestopt.
Zoveel zit ik niet achter de laptop, dus heb ik geen last van (nog niet gelukkigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als een vorm van RSI verkrampen mn handen vingers ook wel eens.. Gelukkig minder
Kut dus... Zo had ik toen ooit 2 collegas met RSI thuis, maar had ik mn reis naar RIo al geplanned... Begonnen ze vanuit de UK te zeiken of ik het niet kon wijzigen .... Nee dus ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger met mijn kantoorbanen regelmatig een paar maanden uitgevallen met RSI.
Van de muis krijg je het ... Dus voor de laptop ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Zoveel zit ik niet achter de laptop, dus heb ik geen last van (nog niet gelukkig)
Ja daar zit ik nu... maar dat is voor het eerst vandaag, dus dan valt het wel mee...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de muis krijg je het ... Dus voor de laptop ...
Ik ook als het niet vochtig isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb last van krakende gewrichten als het vochtig is.
heeft mijn zusje ook, zwaar vermoeiend, want ze slaapt er slecht vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:51 schreef FANN het volgende:
Die Griek heeft ''onrustige benen'' da's ook klote
Ik kan het niet zonder muisquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had standaard de muis links liggen toen ik nog een vaste pc had, bij de laptop geen muis.
Soms krijg ik spontaan kramp in mijn kuiten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:51 schreef FANN het volgende:
Die Griek heeft ''onrustige benen'' da's ook klote
Dan is tochscreen zo funquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan het niet zonder muisik snap niks van dat zwart vierkante, kan ik niet mee omgaan
ik heb elfs een muis bij mijn notebook
Ja daar slaap ik dan ook weer slecht vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heeft mijn zusje ook, zwaar vermoeiend, want ze slaapt er slecht van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |