Sommige schermen zijn daar juist voor gemaakt... Daar krijg je ook speciale schoonmaakdoekjes bijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik haat mensen die met hun vingers dingen op een scherm gaan aanwijzen.
Heb jij een soort van reuma DDM?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn handen verkrampen snel als ik een pen moet vasthouden, dus zo'n dun pennetje is helemaal niks voor mij
iets wat de reumatoloog niet helemaal als fibromyalgie kan classificeren, maar wat er toch wel heel sterk op lijkt. Vroeger met ergotherapie vanalles geprobeerd om een beetje relaxed te schrijven, maar daar zijn we maar mee gestopt.quote:
Als een vorm van RSI verkrampen mn handen vingers ook wel eens.. Gelukkig minderquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:42 schreef FANN het volgende:
als de vraag te persoonlijk is hoef je niet te antwoorden hoor
Ah... oké.. klote wel dan...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iets wat de reumatoloog niet helemaal als fibromyalgie kan classificeren, maar wat er toch wel heel sterk op lijkt. Vroeger met ergotherapie vanalles geprobeerd om een beetje relaxed te schrijven, maar daar zijn we maar mee gestopt.
Zoveel zit ik niet achter de laptop, dus heb ik geen last van (nog niet gelukkigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als een vorm van RSI verkrampen mn handen vingers ook wel eens.. Gelukkig minder
Kut dus... Zo had ik toen ooit 2 collegas met RSI thuis, maar had ik mn reis naar RIo al geplanned... Begonnen ze vanuit de UK te zeiken of ik het niet kon wijzigen .... Nee dus ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger met mijn kantoorbanen regelmatig een paar maanden uitgevallen met RSI.
Van de muis krijg je het ... Dus voor de laptop ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Zoveel zit ik niet achter de laptop, dus heb ik geen last van (nog niet gelukkig)
Ja daar zit ik nu... maar dat is voor het eerst vandaag, dus dan valt het wel mee...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de muis krijg je het ... Dus voor de laptop ...
Ik ook als het niet vochtig isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb last van krakende gewrichten als het vochtig is.
heeft mijn zusje ook, zwaar vermoeiend, want ze slaapt er slecht vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:51 schreef FANN het volgende:
Die Griek heeft ''onrustige benen'' da's ook klote
Ik kan het niet zonder muisquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had standaard de muis links liggen toen ik nog een vaste pc had, bij de laptop geen muis.
Soms krijg ik spontaan kramp in mijn kuiten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:51 schreef FANN het volgende:
Die Griek heeft ''onrustige benen'' da's ook klote
Dan is tochscreen zo funquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan het niet zonder muisik snap niks van dat zwart vierkante, kan ik niet mee omgaan
ik heb elfs een muis bij mijn notebook
Ja daar slaap ik dan ook weer slecht vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heeft mijn zusje ook, zwaar vermoeiend, want ze slaapt er slecht van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |