Ja, als ik bij Xenos ben al ik er nog een paar kopen, daar kosten e weinig, dan heb ik vast een voorraadje want daar ben ik ook wel bang voor...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vond het niks zo'n tablet steeds het pennetje kwijt.
Ik heb de achterste helft van woonkamer omgetoverd naar multimedia high tech space.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als ik bij Xenos ben al ik er nog een paar kopen, daar kosten e weinig, dan heb ik vast een voorraadje want daar ben ik ook wel bang voor...
Ik vermoed dat iedereen nu een foto verwacht....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb de achterste helft van woonkamer omgetoverd naar multimedia high tech space.
ja die bedoel ik ook, ik had er eentje bij Xenos gekocht voor een euro ofzoiets, weet ik niet meerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:16 schreef chufi het volgende:
Wat voor pennetjes ? Ik heb laatst 3 pennen gekocht met zo"n gummyhead... Die werken handig op al mn touchscreens...
Werken handig op je tavlet ook en misschien op je laptop als ie touchscreen heeft...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die bedoel ik ook, ik had er eentje bij Xenos gekocht voor een euro ofzoiets, weet ik niet meer
maar wel voor weinig, dus dan kan ik er nog wel een paar voor reserve bijkopen...
Waar woont ie dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee Fann, met die DJ moet het wel lukken om de videobanden te checken.
Zal een eindje reizen worden.
Ik had ooit ook zo'n 7" ding... Nooit echt gebruikt... Mijn Asus Transformer 10" wel veel meer... Ook op vakantie handig...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:18 schreeevbruiykf Piet_Piraat het volgende:
Voor onderweg heb ik Dell 11" laptop en een HTC 7" tablet.
Laptop is veel gebruikt, die tablet zeer weinig, voegt weinig toe.
Heb je slanke vingers?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb hier ook zo'n pennetje liggen, maar gebruik 'm nooit
Tablet gebruik ik nooit Chuf, vin ik een onding en mijn lappie heeft geen touchscreen en mijn notebook ook niet, is alleen voor de phone...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Werken handig op je tavlet ook en misschien op je laptop als ie touchscreen heeft...
Dat is dus zowat een laptop toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit ook zo'n 7" ding... Nooit echt gebruikt... Mijn Asus Transformer 10" wel veel meer... Ook op vakantie handig...
Omdat je meestal al in bed ligt... Maar op mn laptop is het handig om mn muis stress te ontwijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb hier ook zo'n pennetje liggen, maar gebruik 'm nooit
Ok dan heb je aan dunne vingers meerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Tablet gebruik ik nooit Chuf, vin ik een onding en mijn lappie heeft geen touchscreen en mijn notebook ook niet, is alleen voor de phone...
Er zit een removable keyboard bij, en touchscreen ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is dus zowat een laptop toch?
mijn laptop gebruik ik niet meer, alles gaat met de iPad. Kan kennelijk goed mikken met de zijkanten van mijn vingertopjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je meestal al in bed ligt... Maar op mn laptop is het handig om mn muis stress te ontwijken
Je houdt wat meer afstand en mikt beterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb niet van die dikke vingers, maar met dat pennetje vin ik dan toch handiger...
precies...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je houdt wat meer afstand en mikt beter
!!!! DDM hoeft geen ABO, want ze zit alleen maar mobielquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn laptop gebruik ik niet meer, alles gaat met de iPad. Kan kennelijk goed mikken met de zijkanten van mijn vingertopjes.
Ik haat mensen die met hun vingers dingen op een scherm gaan aanwijzen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit een removable keyboard bij, en touchscreen ...
Ik vind het juist een verademing, je kunt die pen op verschillende manieren vast houden en gebruiken en ook nog met beide handen...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn handen verkrampen snel als ik een pen moet vasthouden, dus zo'n dun pennetje is helemaal niks voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |