Nee die is het niet, het is een andere, zo eentje door kindjes gemaakt die aan de ketting liggenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een phone die niet door zielige kindertjes van 6 jaar oud in Bangladesh is gemaakt en die 20 uur per dag moeten werken voor een dubbeltje. En daarna heel hard moeten rennen omdat het dak van de fabriek instort.
en mevrouw Piraat maar eenzaam in dat bed liggen, helemaal verwaarloosdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb de goede inbussleutel gevonden, de komende uren ben ik zoet.
Dat gaat vandaag niets meer worden na dat testen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en mevrouw Piraat maar eenzaam in dat bed liggen, helemaal verwaarloosd
En dagje laten liggen en dan komt ze wel weer buurten ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gaat vandaag niets meer worden na dat testen.
Ik heb de hele familie al lopen pesten vandaag, maar er zijn er maar een paar die whatsap hebbenquote:
jezus, heb je dat nu pas door? koop toch eens een smartphonequote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:27 schreef Kingstown het volgende:
Zijn er echt mensen die nummers uitwisselen met anderen?
Nu ik dit weet helemaal niet meer. Ik ben niet helemaal betoeterd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:29 schreef sacha het volgende:
jezus, heb je dat nu pas door? koop toch eens een smartphone
Ik heb telefoonnummers van 3 fokkers en that's it...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:27 schreef Kingstown het volgende:
Is mailen te lastig?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:29 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus, heb je dat nu pas door? koop toch eens een smartphone
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel lol in kreeg vandaagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN is nu ook overgestapt naar de darkside Piet. It's you, me and DDM.
Wat hebben wij eraan dat jij met je schoonzus zit te appen? Posten kreng!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel lol in kreeg vandaagwhatsappen met mijn schoonzus, die zit
op vakantie in Spanje en die verveelde zich zekerdie blééf appen...
Jawel, die zie ik af en toe wel eens ergens op Fok, als ik toevallig in een topic zit te lurkenquote:
Ik kan nu al voorspellen dat het snel omslaat naar: "Kut alweer."quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel lol in kreeg vandaagwhatsappen met mijn schoonzus, die zit
op vakantie in Spanje en die verveelde zich zekerdie blééf appen...
privatequote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat hebben wij eraan dat jij met je schoonzus zit te appen? Posten kreng!
Daar ben ik ook bang voor om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan nu al voorspellen dat het snel omslaat naar: "Kut alweer."
Ja ik heb het nummer van Sasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:27 schreef Kingstown het volgende:
Wanneer mijn niet smartphone overgaat raak ik al beetje in paniek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor om eerlijk te zijn
ik ook eigenlijk hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer mijn niet smartphone overgaat raak ik al beetje in paniek.
is waar hoor..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mailen vind ik wel prettig, kun je ff rustig nadenken en dan bericht terugsturen.
Onbekende nummers krijgen sowieso de tering.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk hoorik moet het nog allemaal zien...
Oh, dat heb ik eigenlijk nog niet gehad op mijn mobiele nummer, wel op mijn thuisnummer, maarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onbekende nummers krijgen sowieso de tering.
en nu moet het stoppenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
Drakin is nu Sas aan het whappen, heb jij het nummer van fan?
Nee hoor, denk dat hij slaapt inmiddelsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
Drakin is nu Sas aan het whappen, heb jij het nummer van fan?
ik raak in de war van jouquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:43 schreef sacha het volgende:
[..]
en nu moet het stoppen![]()
ik distantieer mij van al deze aannames
Maar jij bent Sas ook niet, jij bent Sasquote:
ow...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, denk dat hij slaapt inmiddels
Thuistelefoon heb ik niet dat scheelt alweer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik eigenlijk nog niet gehad op mijn mobiele nummer, wel op mijn thuisnummer, maar
die beantwoord ik niet meer, is meestal iets van verkopers of shit....
mooi hčquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vorig jaar juni was het.
[..]
Edit: Mei dus.
[..]
Ik heb een aantal telefoons die ik maar 1 keer gebruik.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Thuistelefoon heb ik niet dat scheelt alweer.
Wissel ook op zijn tijd van prepaid.
Ze gaan mij niet in de gaten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |