Ik ken iig het verschil tussen FP en ABO.quote:
dat werkt vast niet onder een hunebedquote:Op maandag 2 maart 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort moderne communicatiemiddelen gebruik ik niet.
Daarom klimmen kinderen er vaak ook op, anders hebben ze mobiel geen bereik.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat werkt vast niet onder een hunebed
Beetje op een forum posten en mails beantwoorden vind ik wel genoeg eigenlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat werkt vast niet onder een hunebed
sas heeft gelijk, mobiel zie je geen quote-alerts, behalve als je op de FP komt, dan zie je ze welquote:Op maandag 2 maart 2015 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken iig het verschil tussen FP en ABO.![]()
Omdat ik zo lief en behulpzaam ben: http://forum.fok.nl/topic/2201755/6/25#150236286
dankjewel, morgenochtend zit ik weer in mijn kantoor en zie ik waarschijnlijk sterretjesquote:Op maandag 2 maart 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sas heeft gelijk, mobiel zie je geen quote-alerts, behalve als je op de FP komt, dan zie je ze wel
Kun je gelijk zien tot wanneer je er misbruik van kunt makenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
[..]
dankjewel, morgenochtend zit ik weer in mijn kantoor en zie ik waarschijnlijk sterretjes
Het hele scherm vol.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
[..]
dankjewel, morgenochtend zit ik weer in mijn kantoor en zie ik waarschijnlijk sterretjes
2 weekenden autoraces KT ....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds drakin Pimp is geworden heb ik Sas hier niet meer gezien. Sterallures waarschijnlijk.
Sas houdt zich stil of zit naar autotjes te kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds drakin Pimp is geworden heb ik Sas hier niet meer gezien. Sterallures waarschijnlijk.
Volgens Sjoef een stille aanbiederquote:
Jij hebt ze nu ook al een tijdje... In UTO is het al een mysterie ... Maar om nu mensen die daar nooit komen te voorzien van een Pimp abo is erg verdachtquote:
Helemaal mee eensquote:
Als mijn geheugen me niet in de steek laat is dat een paar jaar geleden ook al eens gebeurt.quote:
Maar wie is zo genereus ... Ik heb ze ook gehad.... Misschien is het een soort kettingreactie .quote:
Jij was het zelf niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als mijn geheugen me niet in de steek laat is dat een paar jaar geleden ook al eens gebeurt.
Mss ga ik wel op zoek als ik zin heb. En het niet vergeet.
Ow sorry daarvoorquote:
Ah... dus ook niet op je Smartphone?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sas heeft gelijk, mobiel zie je geen quote-alerts, behalve als je op de FP komt, dan zie je ze wel
Je hebt je laten verleiden ... Wat is het geworden FANN?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dus ook niet op je Smartphone?![]()
Ga ik morgen eens kijken of ik op Fok kan komen met dat ding, maar ik vrees het ergste
O het is iemand die Danny dus heel lief vind?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
Denk dat Danny iig wel 100E extra heeft verdiend aan ABO afgelopen maand
Ja dezelfde als de zijne, dan kan ie me alles uitleggenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je laten verleiden ... Wat is het geworden FANN?
Die Ted is al afbetaald volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
Denk dat Danny iig wel 100E extra heeft verdiend aan ABO afgelopen maand
juist, vorig jaar zag ik ook opeens sterretjesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als mijn geheugen me niet in de steek laat is dat een paar jaar geleden ook al eens gebeurt.
Mss ga ik wel op zoek als ik zin heb. En het niet vergeet.
Ik krijg net een mailtje van Ted ... maar dat is mijn neef in Canadaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Ted is al afbetaald volgens mij.
Definitief unfriended. Zeker ook geen fairphone geworden?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
Ja dezelfde als de zijne, dan kan ie me alles uitleggenleek me wel zo handig
Wat had ie ook al weer ...? Ben het vergetenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dezelfde als de zijne, dan kan ie me alles uitleggenleek me wel zo handig
een fairphone wat is nou weer een fairphone?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Definitief unfriended. Zeker ook geen fairphone geworden.
Wanneer gaan we trouwen?.....ow wacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:18 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, vorig jaar zag ik ook opeens sterretjes![]()
ik was helemaal van mijn apropos
Ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat had ie ook al weer ...? Ben het vergeten
Een phone die niet door zielige kindertjes van 6 jaar oud in Bangladesh is gemaakt en die 20 uur per dag moeten werken voor een dubbeltje. En daarna heel hard moeten rennen omdat het dak van de fabriek instort.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
een fairphone wat is nou weer een fairphone?
Tot morgen Piet....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb de goede inbussleutel gevonden, de komende uren ben ik zoet.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer gaan we trouwen?.....ow wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |