Steukneus is ze.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drakin loopt hier idd veel te veel te stoken.
Wat voor afdeling kwamen die kasten vandaan?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een soort van Windows embedded vermoed ik.
Damn. de kast is helemaal van messing speciaal gemaakt, het mocht wat kosten blijkbaar.
Dat moet in de kosten lopenquote:Op maandag 2 maart 2015 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor afdeling kwamen die kasten vandaan?
Nou, liefhebbersquote:Op maandag 2 maart 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
Nu voor honden liefhebbers op NPO3 .... Lauren!
Met 8 Fans er inquote:Op maandag 2 maart 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is alsof een straaljager opstijgt als je ding aanzet.
Ik heb haar laatst gezien in die aflevering dat ze mee mocht lopen met de politie van Rotterdam, ik vond haar niet zo'n intelligente indruk makenquote:Op maandag 2 maart 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
Nu voor honden liefhebbers op NPO3 .... Lauren!
Als ik een vest aanheb laat ik het expres van mijn schouder afzakken en roept mijn collega tegen me dat ik steukneus of stinkvest benquote:
Jort Kelder? Die gaat toch met die vegamuts? Naam even kwijt, maar die niet al te slimme meid.quote:
In je archief zeker... Verbaan !!quote:Op maandag 2 maart 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jort Kelder? Die gaat toch met die vegamuts? Naam even kwijt, maar die niet al te slimme meid.
Jort doet het al een jaar of vijf met Lauren, misschien bedoel jij haar voorgangster, Georgina Verbaan?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jort Kelder? Die gaat toch met die vegamuts? Naam even kwijt, maar die niet al te slimme meid.
Ja die ja...en waarom heb jij mij niet verteld dat die 2 niet meer samen zijn?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Jort doet het al een jaar of vijf met Lauren, misschien bedoel jij haar voorgangster, Georgina Verbaan?
Toen Sjors al zoenend met een ander werd betrapt kende ik jou nog niet, anders had ik het zeker verteld.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja die ja...en waarom heb jij mij niet verteld dat die 2 niet meer samen zijn?![]()
Dat is jouw taakje als SHO-babe.
Wie is Sjors?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Sjors al zoenend met een ander werd betrapt kende ik jou nog niet, anders had ik het zeker verteld.
Misschien kun je nog wat vangen voor alle onderdelen en zo , of voor eigen gebruik ....quote:Op maandag 2 maart 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles zit ook vast met inbus, een gewone kruiskop was te goedkoop.
Ga de boel zo slopen en op onderdeelnummers googlen.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien kun je nog wat vangen voor alle onderdelen en zo , of voor eigen gebruik ....
Ik vond het al knap dat ik Jort kende en dat ik zijn (blijkbaar) ex kon plaatsen.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Georgina Verbaan, mensen, zitten jullie bij King onder zijn steen?
Good luck. 16 van die machines heb je?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga de boel zo slopen en op onderdeelnummers googlen.
Mijn steen is nog wat dikker waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Georgina Verbaan, mensen, zitten jullie bij King onder zijn steen?
OK... Was niet niet helemaal duidelijk... Succes er meequote:Op maandag 2 maart 2015 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, 1 complete maar, voor de rest alleen de moederborden met cpu en ram, die kende ik wel.
Misschien kun je die in de DIG SlowChat kwijt als die bestaatquote:Op maandag 2 maart 2015 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
En nog een stapel trage videokaarten.
Die zaten er gratis op. Raak ik wel kwijt.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien kun je die in de DIG SlowChat kwijt als die bestaat
Je vindt je weg wel ...quote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zaten er gratis op. Raak ik wel kwijt.
Fok! V&A is kut.
Dr haar weer helemaal in de warquote:Op maandag 2 maart 2015 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts was niet zo blij toen ik ding in de woonkamer startte.
Sorryquote:Op maandag 2 maart 2015 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat wordt er gestookt?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Boel is iig lekker warm hier door al dat gestookquote:
Je weet maar nooit, men probeert hier ook wel eens wat.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk iets anders dan wat jij uit Schotland laat aankomen
Heb je dan geen eigen werkhok PP?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik deed echt maar even paar keer testen.
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet wel toegeven, de TV was niet meer te verstaan.
Loopt er een lijn over de vloer welke kant van jou is?quote:
Grijp je kans....quote:Op maandag 2 maart 2015 23:28 schreef drakin het volgende:
Heb nog een half uur Abo dan terg naar nul sterretjes
en mevrouw PP moet wel veel van hem houdenquote:
Al gedaanquote:
och arme, sponsor nodig?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:28 schreef drakin het volgende:
Heb nog een half uur Abo dan terg naar nul sterretjes
De kant met TV en bank is van mijn vrouw, ik heb de rest.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Loopt er een lijn over de vloer welke kant van jou is?
Nee hoor, geeft alleen maar afleiding.quote:
Jij eventjes, maar vind het een knop die nergens op slaat.quote:
Bedankt nog daarvoor. Heb dat enorm gewaardeerd.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:34 schreef drakin het volgende:
Heb nu wel 1 vriendje gemaakt. Maar dat is dan vast ook weer over zometeen.
oh dear, is het nog leuker met een abo?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, geeft alleen maar afleiding.
Het is best een leuk stukje Fok, leuk sfeertje wel daar, maar heb gewoon geen tijd voor al deze afleiding met het werk dat ik nog moet doen. Dus het is beter om even zonder te zitten.
Graag gedaan, maar wij zijn al vriendjes zonder dat ik die knop daarvoor heb gebruikt.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedankt nog daarvoor. Heb dat enorm gewaardeerd.
Wat ik ook probeer, ze wil maar niet weg.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
en mevrouw PP moet wel veel van hem houden
Nog een leuk sc erbij, maar kijk er zelf maar even.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
oh dear, is het nog leuker met een abo?
hier is het andersomquote:Op maandag 2 maart 2015 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De kant met TV en bank is van mijn vrouw, ik heb de rest.
Krijgt nu iedereen hier ook een abo?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog een leuk sc erbij, maar kijk er zelf maar even.
kep geen aboquote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog een leuk sc erbij, maar kijk er zelf maar even.
Er staan sterretjes bij je naam dus je hebt wel een aboquote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Als jij het al niet weet, dan weet ik het ook niet
geen idee, ik zit debiel
O die lokquote naar abo was dus zinloos.quote:
Ze weet het zelf nog niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staan sterretjes bij je naam dus je hebt wel een abo
foto's van users daar opslaan en ze ermee chanterenquote:
Staan die ook niet op KPD dan?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
foto's van users daar opslaan en ze ermee chanteren
whut?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
O die lokquote naar abo was dus zinloos.
zinloos lokken
Laat maar, nu kunnen KT en ik tenminste nog even privé roddelen over jequote:
Dat kan ook via DM/PM/mail enz..quote:Op maandag 2 maart 2015 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat maar, nu kunnen KT en ik tenminste nog even privé roddelen over je
Een schaalmodel?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor Danny zijn Lamborghini?
[ afbeelding ]
Chips, die inbox is zo ook ineens weer bijna volquote:
Jij bent echt blont!quote:Op maandag 2 maart 2015 23:50 schreef sacha het volgende:
wat? ik kom niet op de FP dus quotes krijg ik niet
Rooksignalen, Morse en briefpost mag ookquote:Op maandag 2 maart 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort moderne communicatiemiddelen gebruik ik niet.
Je hebt nu iig een tijdelijke ABOquote:Op maandag 2 maart 2015 23:50 schreef sacha het volgende:
[..]
En hoe zou je nu zonder quote in abo kunnen komen?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |