Misschien kun je nog wat vangen voor alle onderdelen en zo , of voor eigen gebruik ....quote:Op maandag 2 maart 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles zit ook vast met inbus, een gewone kruiskop was te goedkoop.
Ga de boel zo slopen en op onderdeelnummers googlen.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien kun je nog wat vangen voor alle onderdelen en zo , of voor eigen gebruik ....
Ik vond het al knap dat ik Jort kende en dat ik zijn (blijkbaar) ex kon plaatsen.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Georgina Verbaan, mensen, zitten jullie bij King onder zijn steen?
Good luck. 16 van die machines heb je?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga de boel zo slopen en op onderdeelnummers googlen.
Mijn steen is nog wat dikker waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Georgina Verbaan, mensen, zitten jullie bij King onder zijn steen?
OK... Was niet niet helemaal duidelijk... Succes er meequote:Op maandag 2 maart 2015 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, 1 complete maar, voor de rest alleen de moederborden met cpu en ram, die kende ik wel.
Misschien kun je die in de DIG SlowChat kwijt als die bestaatquote:Op maandag 2 maart 2015 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
En nog een stapel trage videokaarten.
Die zaten er gratis op. Raak ik wel kwijt.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien kun je die in de DIG SlowChat kwijt als die bestaat
Je vindt je weg wel ...quote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zaten er gratis op. Raak ik wel kwijt.
Fok! V&A is kut.
Dr haar weer helemaal in de warquote:Op maandag 2 maart 2015 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts was niet zo blij toen ik ding in de woonkamer startte.
Sorryquote:Op maandag 2 maart 2015 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drakin loopt hier idd veel te veel te stoken.
Wat wordt er gestookt?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drakin loopt hier idd veel te veel te stoken.
Boel is iig lekker warm hier door al dat gestookquote:
Je weet maar nooit, men probeert hier ook wel eens wat.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk iets anders dan wat jij uit Schotland laat aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |