Heb je dan geen eigen werkhok PP?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik deed echt maar even paar keer testen.
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet wel toegeven, de TV was niet meer te verstaan.
Loopt er een lijn over de vloer welke kant van jou is?quote:
Grijp je kans....quote:Op maandag 2 maart 2015 23:28 schreef drakin het volgende:
Heb nog een half uur Abo dan terg naar nul sterretjes
en mevrouw PP moet wel veel van hem houdenquote:
Al gedaanquote:
och arme, sponsor nodig?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:28 schreef drakin het volgende:
Heb nog een half uur Abo dan terg naar nul sterretjes
De kant met TV en bank is van mijn vrouw, ik heb de rest.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Loopt er een lijn over de vloer welke kant van jou is?
Nee hoor, geeft alleen maar afleiding.quote:
Jij eventjes, maar vind het een knop die nergens op slaat.quote:
Bedankt nog daarvoor. Heb dat enorm gewaardeerd.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:34 schreef drakin het volgende:
Heb nu wel 1 vriendje gemaakt. Maar dat is dan vast ook weer over zometeen.
oh dear, is het nog leuker met een abo?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, geeft alleen maar afleiding.
Het is best een leuk stukje Fok, leuk sfeertje wel daar, maar heb gewoon geen tijd voor al deze afleiding met het werk dat ik nog moet doen. Dus het is beter om even zonder te zitten.
Graag gedaan, maar wij zijn al vriendjes zonder dat ik die knop daarvoor heb gebruikt.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedankt nog daarvoor. Heb dat enorm gewaardeerd.
Wat ik ook probeer, ze wil maar niet weg.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
en mevrouw PP moet wel veel van hem houden
Nog een leuk sc erbij, maar kijk er zelf maar even.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
oh dear, is het nog leuker met een abo?
hier is het andersomquote:Op maandag 2 maart 2015 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De kant met TV en bank is van mijn vrouw, ik heb de rest.
Krijgt nu iedereen hier ook een abo?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog een leuk sc erbij, maar kijk er zelf maar even.
kep geen aboquote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog een leuk sc erbij, maar kijk er zelf maar even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |