SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achim tikte er vorig jaar de 100 aan (met een Quest)quote:Op maandag 2 maart 2015 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
Dit is trouwens een goddelijke afdaling vond ik. Ook het stukje voor het segment. Lang recht stuk waar je echt keihard kan.
Door de wind kwam ik niet boven de 55 uit, anders had ik zeker de 75 wel aangetikt.
Niet op de fiets, wel op de schaatsquote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heeft iemand in dit topic trouwens het zoet der overwinning mogen proeven? Die gozer uit Delft werd studentenkampioen toch?
Zou dat ook onder Trek's levenslange garantie vallen?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Thierry was vooral blij dat z'n voorvork niet in die afdaling gebroken was.
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op maandag 2 maart 2015 22:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet op de fiets, wel op de schaats
Wat me vooral nog bijstaat was het oblastkampioenschap 5km van de Oblast Ivanovo in 2001. En dan je prijs krijgen uit handen van ieman die in de jaren '60 nog de olymische spelen reed.
Ivo, repareer die OP ff.. mooie vrouwen eruit voor wat ongesoigneerde beren kan natuurlijk niet he..quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* 200km Citadelroute op zondag 1 maart
* 300km Ardennendriehoek (de beruchte) op zaterdag 28 maart
* 400km Maas-Ourthe op zaterdagavond 25 april
* 600km Rondom de Eifel op zaterdagochtend 13 juni
* 200km Vennbahn op zondag 20 september
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Everyday is legday!
[ afbeelding ]
Elkaar helpen!
[ afbeelding ]
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg
[ afbeelding ]Maar ik kan 't mis hebben...
Haha ja was sowieso mooie week. Die tocht ook met zijn 4en en die ene gast van de camping mee... je vrouwtje rijdt ook stevig door omhoog!quote:Op maandag 2 maart 2015 22:31 schreef Tommeke het volgende:
@Patje: Ja, dat was mooi. Ik die hele klim a bloc in je wiel en jou dik flikken.
Helaas was ik die keer daarna vrij kansloos
quote:Fietstocht Zuid-Holland (zaterdag 7 maart 2015)
Aanstaande zaterdag lijkt het redelijk goed weer te worden, dat betekent dat er een mooie afstand gefietst kan worden! Ik heb een nieuwe route van ongeveer 150 kilometer gemaakt door Zuid-Holland. We rijden vanuit Overveen via de duinen langs Zandvoort tot aan Wassenaar, daarna steken we door langs Voorschoten en pakken we de lange rechte wegen langs Hazerswoude en Boskoop. Daarna volgt een heel lang stuk van kronkelige weggetjes: eerst langs de Meije, daarna de Kromme Mijdrecht en tenslotte langs de Amstel omhoog tot aan Amstelveen.
Vervolgens rijden we door Amstelveen naar de Bosbaan en richting Ringvaart. Daar kunnen we nog besluiten de Ringvaart te pakken of de rechte weg langs Schiphol te nemen tot aan Haarlem. De voorspelde wind is ZW4/ZW5.
Als je zaterdag 7 maart mee wilt fietsen, vul dan dit formulier in : http://www.knopers.net/?page_id=38
Vertrek: 10:00 bij Hotel Restaurant Loetje in Overveen
Reistijd: ~5 uur
Snelheid: Streven is boven de 30 km/u gemiddeld (afhankelijk van grootte groep)
Organisatie en navigatie: Frank Knopers
Route: https://www.strava.com/routes/1511527
Ja, was echt gezellig! Ja klopt. Ze had 3 jaar terug Alpe d'Huez in 1.14 opgefietst. Maar toen fietste ze best veel. Vorig jaar reed ze in een tijdrit op haar gewone fiets 37,5 gemiddeld.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ja was sowieso mooie week. Die tocht ook met zijn 4en en die ene gast van de camping mee... je vrouwtje rijdt ook stevig door omhoog!
Warming up rondje voor z'n middagrondjequote:Op maandag 2 maart 2015 23:12 schreef Patroon het volgende:
Dat streven ook. Racen met Frank
Maar 150km? Daar stap jij de fiets niet voor op toch ddx?
Dat is ook handig, maar komt zo over dat gemiddelde zo belangrijk is tijdens zo'n rit. Lijkt me niet echt relaxed. Levitas is verstandig. Goeie basis bouwe door veel uren op lage hfquote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef ddx het volgende:
Is toch handig om een beetje snelheid aan te geven voor mensen die willen meerijden ?
Lullig voor Levitas als hij bij de start staat en er na 100m al afligt omdat hij in D1 blijft fietsen.
En afgelopen zaterdag heb ik ook maar rondje van 100km gedaan he
hij vindt het wel belangrijk he?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:31 schreef ddx het volgende:
Klopt, uiteindelijk letten we ook niet echt op die gemiddelde snelheid en wachten gewoon op elkaar indien nodig.
Is ook deels voor gezelligheid.
Frank neemt alleen wat vaker de kop over als het hem niet snel genoeg gaat.
Als het hem alleen om die snelheid gaat rijd hij hem wel alleen
we zijn niet allemaal het zelfde , ik gok dat Frank helemaal de kriebels krijgt , en bij kans onpasselijk zou worden, als hij een ritje moet starten met de gedachte dat hij 3 uur lang in d1 moet rijden.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is ook handig, maar komt zo over dat gemiddelde zo belangrijk is tijdens zo'n rit. Lijkt me niet echt relaxed. Levitas is verstandig. Goeie basis bouwe door veel uren op lage hf
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is ook handig, maar komt zo over dat gemiddelde zo belangrijk is tijdens zo'n rit. Lijkt me niet echt relaxed. Levitas is verstandig. Goeie basis bouwe door veel uren op lage hf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |