SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen verrassend dat PSV de hele wedstrijd geen fatsoenlijke kans kan creëren
Willems staat gewoon in het veld hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen verrassend dat PSV de hele wedstrijd geen fatsoenlijke kans kan creëren maar net na dit moment wordt het 1-1. Alsof God meekijkt.
TR gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:20 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Kk boertjes, nu hoor je ze weer he, Bommen erop, kk zooi
Het is wat met die Ajacieden hequote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Daar staat 1000 man met overgewicht te springen.
Als dat maar goed gaat.
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:20 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Kk boertjes, nu hoor je ze weer he, Bommen erop, kk zooi
Het boek van Genee is daar niet erg aangeslagen als ik dat zo zie.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Als dat maar goed gaat.
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Als dat maar goed gaat.
Net struikelde hijquote:
omdat hij er niks van kanquote:Op zondag 1 maart 2015 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom schiet Depay steeds van 30 meter
duurde wel 70 minuten voor die kwamquote:Op zondag 1 maart 2015 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als dit soort foto's langskomen weet je dat het goed gaat met PSV
Je bent zelf willekeurig.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:22 schreef Zorro het volgende:
Willekeurige keeper:
Depay gaat schieten!
O dan hoef ik niks te doen.
Dat is wel handig ja, daardoor is hij topscorer.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:22 schreef Zorro het volgende:
Willekeurige keeper:
Depay gaat schieten!
O dan hoef ik niks te doen.
quote:
Afstand is te grootquote:
Met hoeveel doelpunten uit zo'n schot?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja, daardoor is hij topscorer.
Nou nou nouquote:
quote:
quote:
Mad.quote:
Ik deel je zorgen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:24 schreef Shreyas het volgende:
De wedstrijd duurt nog lang, ruim elf minuten
Wat kan Zoet hier aan doen?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:25 schreef Tyron het volgende:
in het psv topic werd mij laatst verteld dat zoet even goed is als cillessen
Lange_lans zei dat Vermeer niet beter was dan Zoetquote:Op zondag 1 maart 2015 18:25 schreef Tyron het volgende:
Tieft eens op met gifjesquote:
Ajax heeft van Rhijn al als handicap.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Bruma niet bij ajax speelt met die neus.
Maar die hebben er dan ook kijk op.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:25 schreef Tyron het volgende:
Het is beide niet veel.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:25 schreef Tyron het volgende:
Van Rhijn is een solide backie tegenwoordig.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ajax heeft van Rhijn al als handicap.
Niet veel. Aan de eerste goal wel natuurlijk.quote:
mad.quote:
Ja daar zullen ze dan vast nog aan denken.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:26 schreef sneakydesert het volgende:
PSV wordt natuurlijk gewoon kampioen, maar wel met deze verloren wedstrijd in het achterhoofd
ahahhahaha ex pisveer hahahhahhhaquote:Op zondag 1 maart 2015 18:26 schreef Brammess het volgende:
Bazoer haalt de bal van de lijn hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:27 schreef Cavaliers het volgende:
Het is dat ik er nog om kan lachen omdat we 11 punten voor staan, maar dit gaat nergens over.
quote:
11 punten jonge de race is onquote:Op zondag 1 maart 2015 18:27 schreef Kopsterk het volgende:
14 punten of niet, toch lekker om weer eens te winnen in Eindhoven
Ja, ik zie het niet meer in de titel zittenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:27 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
U mad bro? Vervelend lijkt me dit voor je![]()
Z'n voetbalontwikkeling of z'n algehele ontwikkeling?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak me oprecht zorgen om de ontwikkeling van Memphis.
Voorsprong op de nummer 3 blijft ook een dingetje.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:27 schreef Kopsterk het volgende:
14 punten of niet, toch lekker om weer eens te winnen in Eindhoven
Die moet nog een jaartje of 2 blijven.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak me oprecht zorgen om de ontwikkeling van Memphis.
Alles.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n voetbalontwikkeling of z'n algehele ontwikkeling?
Polletjequote:Op zondag 1 maart 2015 18:28 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Psv is niks beter dan Ajax. Die 14 punten zijn gewoon geluk.
*dequote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:28 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Ook wel veel pech. Puntje was toch wel verdiend geweestquote:Op zondag 1 maart 2015 18:27 schreef Cavaliers het volgende:
Het is dat ik er nog om kan lachen omdat we 11 punten voor staan, maar dit gaat nergens over.
Zenit, afgelopen donderdag.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat MOGELIJK voor het eerst sinds 28 september verliezen.
PSV wordt alleen kampioen als Ajax het laat liggen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:28 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Vitesse wint van PSVquote:Op zondag 1 maart 2015 18:30 schreef Sked het volgende:
Vitesse wint van Ajax. Ajax wint van PSV. Vitesse is beter dan PSV.
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Ajax is gewoon de beste club van Nederland. PSV deed het wat beter met de punten dit seizoen.
Nu bekken dicht.
Je moet het wel over twee wedstrijden nemen hè, dus de uit- en thuisduelsquote:Op zondag 1 maart 2015 18:30 schreef Sked het volgende:
Nouja, geluk... Ajax speelt zelfs nog slechter dan Feyenoord vanmiddag, dan moet je gewoon winnen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel veel pech. Puntje was toch wel verdiend geweest
PSV wint over twee wedstrijden met 4-3quote:Op zondag 1 maart 2015 18:30 schreef Sked het volgende:
Okquote:Op zondag 1 maart 2015 18:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo anders kunnen we jaren discussiëren.
Dit komt uit je tenen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:31 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MADquote:Op zondag 1 maart 2015 18:32 schreef bianconeri het volgende:
Er is maar 1 ploeg die altijd zo ongelofelijk veel mazzel heeft dat het met 2 kansen 2 keer kan scoren en nog gaat winnen ook....
Als de andere eredivisieclubs zoveel mazzel hadden dan was Ajax 18e geworden en Psv allang kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |