SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen verrassend dat PSV de hele wedstrijd geen fatsoenlijke kans kan creëren
Willems staat gewoon in het veld hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen verrassend dat PSV de hele wedstrijd geen fatsoenlijke kans kan creëren maar net na dit moment wordt het 1-1. Alsof God meekijkt.
TR gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:20 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Kk boertjes, nu hoor je ze weer he, Bommen erop, kk zooi
Het is wat met die Ajacieden hequote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Daar staat 1000 man met overgewicht te springen.
Als dat maar goed gaat.
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:20 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Kk boertjes, nu hoor je ze weer he, Bommen erop, kk zooi
Het boek van Genee is daar niet erg aangeslagen als ik dat zo zie.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Als dat maar goed gaat.
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Als dat maar goed gaat.
Net struikelde hijquote:
omdat hij er niks van kanquote:Op zondag 1 maart 2015 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom schiet Depay steeds van 30 meter
duurde wel 70 minuten voor die kwamquote:Op zondag 1 maart 2015 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als dit soort foto's langskomen weet je dat het goed gaat met PSV
Je bent zelf willekeurig.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:22 schreef Zorro het volgende:
Willekeurige keeper:
Depay gaat schieten!
O dan hoef ik niks te doen.
Dat is wel handig ja, daardoor is hij topscorer.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:22 schreef Zorro het volgende:
Willekeurige keeper:
Depay gaat schieten!
O dan hoef ik niks te doen.
quote:
Afstand is te grootquote:
Met hoeveel doelpunten uit zo'n schot?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja, daardoor is hij topscorer.
Nou nou nouquote:
quote:
quote:
Mad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |