SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze verdediging is niet te breken.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:50 schreef Mani89 het volgende:
PSV probeert met man en macht onze verdediging te doorbreken, maar faalt jammerlijk.
Ik zal jou eens in de lucht hangen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:52 schreef Sked het volgende:
Ik vind het niet zo spannend. De 1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0 en 6-0 hangen al in de lucht
Wanneer is Hendrix weer speelklaar.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maher of Hiljemark, pick your poison.
Dan mag hij wel eens gaan beginnen.quote:
Jullie hebben tenminste Jozefzoon nog achter de hand.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Narsinghen dan klagen ze bij Ajax over buitenspelers
Is hij al, zit op de bank.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer is Hendrix weer speelklaar.
eensquote:Op zondag 1 maart 2015 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
Wat zou ik vanavond is gaan eten. Suggesties?
quote:
Dat kan ook, die van Fred, die van mij.quote:
Misschien kunnen jullie samen euthanasie plegenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan ook, die van Fred, die van mij.
Maakt 't uit.
Welke? van foxquote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef JanCees het volgende:
Wat een kutstream is dit
Graag streams in DM
bvd
Welke lolbroek post als eerste een link naar FOX?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef JanCees het volgende:
Wat een kutstream is dit
Graag streams in DM
bvd
Dat ik het einde van mijn dagen nog met die man mag doorbrengen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen euthanasie plegen
Ik ook graag.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef JanCees het volgende:
Wat een kutstream is dit
Graag streams in DM
bvd
Gewoon met zijn voeten.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:58 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe speelt die nummer 2 van PSV eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Deze?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan ook, die van Fred, die van mij.
Maakt 't uit.
Gelijk vergeten.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme nu ben ik de finale van KBK vergeten
Sukkelquote:Op zondag 1 maart 2015 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme nu ben ik de finale van KBK vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Sukkelkristoff 2e slechts, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volle bak voor de 0-0quote:Op zondag 1 maart 2015 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Het eerste kwartier is met verve doorstaan.
Nog 5 kwartier te gaan.
Dit dacht ik donderdag ookquote:Op zondag 1 maart 2015 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 5 kwartier te gaan.
Het gebeurd allemaal in het Haags kwartiertjequote:Op zondag 1 maart 2015 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 5 kwartier te gaan.
Tenzij verlenging.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 5 kwartier te gaan.
quote:
Volgens mij heeft die een succesvolle angermanagement cursus gehad. Is aardig afgekoeld de laatste wedstrijden.quote:
O nee, nou ga je me zeker ook vertellen dat uitdoelpunten dubbel tellen?quote:
Vreemd inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:01 schreef Smoofie het volgende:
Waarom opbouwen , schiet de bal naar voren godkabker
Nee, met een smartphone.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:01 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik me nou afvraag. Zitten sommige fokkers nou met hun kop voor de TV en dan laptopje op schoot en te reageren..
Kijk op de pc met 2 uur vertraging want fox.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:01 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik me nou afvraag. Zitten sommige fokkers nou met hun kop voor de TV en dan laptopje op schoot en te reageren..
Jaquote:Op zondag 1 maart 2015 17:01 schreef Fokker101 het volgende:
Ik zit achter mijn twee pc-schermen met Sky Sports.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:01 schreef Fokker101 het volgende:
En broek omlaag, lekker warm tussen de dijen.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kijk op de pc met 2 uur vertraging want fox.
Oh god gaan we weerquote:Op zondag 1 maart 2015 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kieft is langs de zijlijn gesignaleerd.... als dat maar goed gaat
Zo meteen de zijlijn wegquote:Op zondag 1 maart 2015 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Want Tottenham?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit achter mijn twee pc-schermen met Sky Sports.
Schijnt graag wat lijntjes weg te snuiven, dus over een paar minuten wordt de wedstrijd gestaakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echte bazen hebben gewoon computer scherm en tv naast elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:01 schreef Fokker101 het volgende:
foxsports.nlquote:Op zondag 1 maart 2015 17:04 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand een streampje voor Tottenham?
En de klootzak.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En broek omlaag, lekker warm tussen de dijen.
Ik heb computer onder TV.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echte bazen hebben gewoon computer scherm en tv naast elkaar.
Er schijnt een vrouw geweest te zijn die Kieft aan het lijntje probeerde te houden...quote:Op zondag 1 maart 2015 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi Ha Hoquote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Er schijnt een vrouw geweest te zijn die Kieft aan het lijntje probeerde te houden...
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zivkovic is happy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
islam is vredequote:Op zondag 1 maart 2015 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Verdedigende actie van Boilesen die goed uitpakt.
Strootman is blij.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Verdedigende actie van Boilesen die goed uitpakt.
Origineelquote:Op zondag 1 maart 2015 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV domineert. Dan zal Ajax zo wel uit het niets 0-1 maken.
Nee, PSV - Ajax HD.quote:
Zit jij niet in het stadion?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs boulesen kan Narsingh uit de wedstrijd spelen
Iedereen verdient in zijn eerste wedstrijden na een blessure het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij Boilesen in bescherming nam.
Je hoeft ook geen Italiaans te spreken om 'm er bij een schone Romeinse in te hangen.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
Blijf het bizar vinden dat iemand die niet eens normaal het woord voorzet kan spellen, ze wel zo voor kan gooien.
In augustus?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen verdient in zijn eerste wedstrijden na een blessure het voordeel van de twijfel.
Nee, maar hij lijkt me gewoon zo absurd dom. Het is bijna jammer dat zo'n knul dan wel voetbaltalent heeft. Het strookt niet echt.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen Italiaans te spreken om 'm er bij een schone Romeinse in te hangen.
Was al gepost.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen, op de snapchat van Zivkovic.
Bedankt Hansquote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Spuit11quote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
snap hem nietquote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zivkovic is zwart.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
dejavuquote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is alweer fit sinds april, dus?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het toevallig in augustus valt ook, ja.
Wat bedoeld hij hier mee?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hij speelt als een hoop poep.quote:
Helaas kan ik dat niet. Misschien is er een mod aanwezig.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:10 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Kan iemand deze vervelende troll bannen ofzo
Insinueer jij hier nu dat Arias niet een goede peler is?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:11 schreef Kopsterk het volgende:
Kom op Anwar, je speelt tegen fcking Arias
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Je hoort het Ajaxvak gewoon ver boven die boeren uit
Gras is groen.quote:
Strootman kijkt boos.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:13 schreef Caland het volgende:
Sta je ongeveer 15 punten voor, speel je thuis, word je de hele wedstrijd overstemd door een vakje vol met joden. PSV publiek, fuck yeah.
Ze hebben vast de microfoon bij het uitvak gezet!! KNJBquote:Op zondag 1 maart 2015 17:13 schreef Caland het volgende:
Sta je ongeveer 15 punten voor, speel je thuis, word je de hele wedstrijd overstemd door een vakje vol met joden. PSV publiek, fuck yeah.
Vrouwen en kinderen eerst bij de kaartverkoopquote:Op zondag 1 maart 2015 17:13 schreef Caland het volgende:
Je was niet bekend met het psv publiek? Kijk voor de grap eens als ze in Europa moeten spelenquote:Op zondag 1 maart 2015 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Je hoort het Ajaxvak gewoon ver boven die boeren uit
Gewoon zielig eigenlijk
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV domineert. Dan zal Ajax zo wel uit het niets 0-1 maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |