SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze verdediging is niet te breken.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:50 schreef Mani89 het volgende:
PSV probeert met man en macht onze verdediging te doorbreken, maar faalt jammerlijk.
Ik zal jou eens in de lucht hangen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:52 schreef Sked het volgende:
Ik vind het niet zo spannend. De 1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0 en 6-0 hangen al in de lucht
Wanneer is Hendrix weer speelklaar.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maher of Hiljemark, pick your poison.
Dan mag hij wel eens gaan beginnen.quote:
Jullie hebben tenminste Jozefzoon nog achter de hand.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Narsinghen dan klagen ze bij Ajax over buitenspelers
Is hij al, zit op de bank.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer is Hendrix weer speelklaar.
eensquote:Op zondag 1 maart 2015 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
Wat zou ik vanavond is gaan eten. Suggesties?
quote:
Dat kan ook, die van Fred, die van mij.quote:
Misschien kunnen jullie samen euthanasie plegenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan ook, die van Fred, die van mij.
Maakt 't uit.
Welke? van foxquote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef JanCees het volgende:
Wat een kutstream is dit
Graag streams in DM
bvd
Welke lolbroek post als eerste een link naar FOX?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef JanCees het volgende:
Wat een kutstream is dit
Graag streams in DM
bvd
Dat ik het einde van mijn dagen nog met die man mag doorbrengen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen euthanasie plegen
Ik ook graag.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef JanCees het volgende:
Wat een kutstream is dit
Graag streams in DM
bvd
Gewoon met zijn voeten.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:58 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe speelt die nummer 2 van PSV eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Deze?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan ook, die van Fred, die van mij.
Maakt 't uit.
Gelijk vergeten.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme nu ben ik de finale van KBK vergeten
Sukkelquote:Op zondag 1 maart 2015 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme nu ben ik de finale van KBK vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Sukkelkristoff 2e slechts, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |