SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch de wedstrijd waar het de meeste jaren omgaat wie de beste na PSV is?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:25 schreef GGMM het volgende:
Terecht dat PSV - Ajax geen eigen topic heeft.
Zoiets moet je eigenlijk alleen puur met de klassieker doen.
Voor Groningen geld het zelfde.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
![]()
Weer een punt dichter bij lijfsbehoud
Nee, dat is Ajax - AZquote:Op zondag 1 maart 2015 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is toch de wedstrijd waar het de meeste jaren omgaat wie de beste na PSV is?
7 punten voorsprong op de_streep.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
![]()
Weer een punt dichter bij lijfsbehoud
Rub it in.....quote:Op zondag 1 maart 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur staat na 25 wedstrijden gewoon hoger dan FC Groningen.
Ook alleen maar door de eerste periode, daarna is het echt bagger en op weg naar omlaag.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen is al zo goed als veilig
Ik voorspel minstens 10 punten voorsprong op plek 16 tegen die tijd.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met over 2 weken:
ADO - heracles
Niet zo hatelijk, dit is best een leuke .gif.quote:
Moet er wel gewonnen worden volgende week tegen Herenveenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel minstens 10 punten voorsprong op plek 16 tegen die tijd.
Feyenoord verdient de titel.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:28 schreef Cavaliers het volgende:
PSV kan Feyenoord straks op 22 punten achterstand zetten.
Ado blijft ook wel in de Eredivisie.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen is al zo goed als veilig
Maar eerlijk is eerlijk: door het vertoonde spel moet Feyenoord eigenlijk kampioen worden.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:28 schreef Cavaliers het volgende:
PSV kan Feyenoord straks op 22 punten achterstand zetten.
Minstens, dus dan neem ik aan dat Heracles volgende week gewoon verliest van Vitesse.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er wel gewonnen worden volgende week tegen Herenveen
Dat vind ik ook, je zou dus kunnen zeggen dat Feyenoord dit jaar de morele winnaar is.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk: door het vertoonde spel moet Feyenoord eigenlijk kampioen worden.
Dat ligt wel heel erg in de lijn der verwachtingquote:Op zondag 1 maart 2015 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minstens, dus dan neem ik aan dat Heracles volgende week gewoon verliest van Vitesse.
Wie was dat vorig jaar?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, je zou dus kunnen zeggen dat Feyenoord dit jaar de morele winnaar is.
Dat hoop ik ook.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minstens, dus dan neem ik aan dat Heracles volgende week gewoon verliest van Vitesse.
Leuke binnenkomer.quote:
Maar PSV is toch tegenwoordig van de gemeente ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:30 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Het stadion van FC Eindhoven is zelfs mooier, en volgens mij ook groter.
twitter:Philip_Schreurs twitterde op zondag 01-03-2015 om 16:21:06Jetro Willems heeft dit seizoen in z'n eentje meer kansen gecreëerd (53) dan Anwar El Ghazi en Ricardo Kishna bij elkaar (49). #psvaja reageer retweet
Niet per se. Hij mag het ook zelf doen.quote:
Mooi vind ik het niet, wel fijn dat het nog gewoon in de stad ligt.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:30 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Het stadion van FC Eindhoven is zelfs mooier, en volgens mij ook groter.
HaagseHeld ,quote:Op zondag 1 maart 2015 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Powergod
Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooo blij
Er is genoeg plaats idd.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had daar graag gezeten. Ik zie waar ik nu had moeten zitten
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:31 schreef Brammess het volgende:
twitter:Philip_Schreurs twitterde op zondag 01-03-2015 om 16:21:06Jetro Willems heeft dit seizoen in z'n eentje meer kansen gecreëerd (53) dan Anwar El Ghazi en Ricardo Kishna bij elkaar (49). #psvaja reageer retweet
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het uitvak is inderdaad niet volledig uitverkocht.
O ja inderdaad, werken die spelers ook in het gemeentehuis?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:31 schreef blup het volgende:
[..]
Maar PSV is toch tegenwoordig van de gemeente ofzo?
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het uitvak is inderdaad niet volledig uitverkocht.
Ik maak mij vandaag schuldig aan de lege stoeltjes tifoquote:
waarom haat jij dordrecht zoquote:Op zondag 1 maart 2015 16:32 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
O ja inderdaad, werken die spelers ook in het gemeentehuis?
Voor FC Den Haag een goed resultaat iddquote:Op zondag 1 maart 2015 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanwege het punt in de Euroborg
JETRO JETRO JETROquote:Op zondag 1 maart 2015 16:31 schreef Brammess het volgende:
Daaromquote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor FC Den Haag een goed resultaat idd
Zenit vindt van niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft elk duel waarin Isimat speelde gewonnen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu nog Fontein in een ijsje laten stikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof er niks van. Ik denk dat Ajax dik gaat winnen.quote:
Nielsquote:
Hoi Calandquote:Op zondag 1 maart 2015 16:36 schreef Caland het volgende:
Veltman en Viergever zijn slim genoeg
- Ronald de Boer
Provincieclubs hebben nooit hun eigen tradities. Altijd die van een ander.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:35 schreef Smoofie het volgende:
Gaan ze weer Tina Turner draaien. Fucking rangers nadoen
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:31 schreef IMVHI het volgende:
Niemand geeft een fuck om PSV, behalve een paar geestelijk gehandicapten in Eindhoven.
Sinds het achter ze staat.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer kijken ze op deze manier naar de opstellingen?
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:36 schreef blup het volgende:
"EHV-HOOLS"
Elke keer als ik die spandoel zie moet ik aan deze 2 denken.Dit post je best vaak. Volgens mij ben je een beetje verliefd op hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:36 schreef blup het volgende:
"EHV-HOOLS"
Elke keer als ik die spandoel zie moet ik aan deze 2 denken.Geeft een prima beeld van de gemiddelde PSV'er idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, als je jezelf als vergelijkingsmateriaal neemt...quote:Op zondag 1 maart 2015 16:36 schreef Caland het volgende:
Veltman en Viergever zijn slim genoeg
- Ronald de Boer
Het is zijn achterlijke broertjequote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit post je best vaak. Volgens mij ben je een beetje verliefd op hem.
Kan je het hem kwalijk nemen? Wat een atletisch lichaamquote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit post je best vaak. Volgens mij ben je een beetje verliefd op hem.
Heb je hem weer met zn nooit wedstrijden bezoeken maar wel een jankmening moeten spuien.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Provincieclubs hebben nooit hun eigen tradities. Altijd die van een ander.
Zie ook Twente die altijd Liverpool nadoet.
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland, heb je het nieuws over Twente al meegekregen?
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
DIe man heeft meer vet in z'n gezicht dan ik in m'n hele lichaam.
Heb je hem weer, die ondanks dat je voor de meningen die ik uit helemaal niet naar het stadion hoeft te gaan dit toch constant aangrijpt om zich zo superieur te voelen en hem het beetje het gevoel geeft de discussie gewonnen te hebben.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zn nooit wedstrijden bezoeken maar wel een jankmening moeten spuien.
Voor hem is er niks aan de hand. Jopie is binnenkort niet meer relevant in de bestuurskamer.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar volgens Munsterman is er niks aan de hand.
Watquote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
Dijks mogelijk naar Feyenoord. Caland schijnt erg gecharmeerd van hem te zijn.
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
Dijks mogelijk naar Feyenoord. Caland schijnt erg gecharmeerd van hem te zijn.
Die doet niet mee slimmerik.quote:
Zoals ik al voorspelde.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
Cavendish wint overigens Brussel-Kuurne-Brussel.
Zit ie niet op de bank?quote:
Moest ff zoeken hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh 14 oke.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je hem weer, die ondanks dat je voor de meningen die ik uit helemaal niet naar het stadion hoeft te gaan dit toch constant aangrijpt om zich zo superieur te voelen en hem het beetje het gevoel geeft de discussie gewonnen te hebben.
NOU DAAR TRAPT NIEMAND IN
Haha. Nee.quote:
Omdat die mentaal gehandicapt isquote:Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom zegt R. de Boer dat Ajax in betere doen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |