quote:Op zondag 1 maart 2015 16:36 schreef blup het volgende:
"EHV-HOOLS"
Elke keer als ik die spandoel zie moet ik aan deze 2 denken.Geeft een prima beeld van de gemiddelde PSV'er idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, als je jezelf als vergelijkingsmateriaal neemt...quote:Op zondag 1 maart 2015 16:36 schreef Caland het volgende:
Veltman en Viergever zijn slim genoeg
- Ronald de Boer
Het is zijn achterlijke broertjequote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit post je best vaak. Volgens mij ben je een beetje verliefd op hem.
Kan je het hem kwalijk nemen? Wat een atletisch lichaamquote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit post je best vaak. Volgens mij ben je een beetje verliefd op hem.
Heb je hem weer met zn nooit wedstrijden bezoeken maar wel een jankmening moeten spuien.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Provincieclubs hebben nooit hun eigen tradities. Altijd die van een ander.
Zie ook Twente die altijd Liverpool nadoet.
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland, heb je het nieuws over Twente al meegekregen?
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
DIe man heeft meer vet in z'n gezicht dan ik in m'n hele lichaam.
Heb je hem weer, die ondanks dat je voor de meningen die ik uit helemaal niet naar het stadion hoeft te gaan dit toch constant aangrijpt om zich zo superieur te voelen en hem het beetje het gevoel geeft de discussie gewonnen te hebben.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zn nooit wedstrijden bezoeken maar wel een jankmening moeten spuien.
Voor hem is er niks aan de hand. Jopie is binnenkort niet meer relevant in de bestuurskamer.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar volgens Munsterman is er niks aan de hand.
Watquote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
Dijks mogelijk naar Feyenoord. Caland schijnt erg gecharmeerd van hem te zijn.
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
Die doet niet mee slimmerik.quote:
Zoals ik al voorspelde.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
Cavendish wint overigens Brussel-Kuurne-Brussel.
Zit ie niet op de bank?quote:
Moest ff zoeken hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh 14 oke.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je hem weer, die ondanks dat je voor de meningen die ik uit helemaal niet naar het stadion hoeft te gaan dit toch constant aangrijpt om zich zo superieur te voelen en hem het beetje het gevoel geeft de discussie gewonnen te hebben.
NOU DAAR TRAPT NIEMAND IN
Haha. Nee.quote:
Omdat die mentaal gehandicapt isquote:Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom zegt R. de Boer dat Ajax in betere doen is?
Alsof dat gaat gebeurenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze zijn bezig aan een goede reeks. PSV laat steeds punten liggen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom zegt R. de Boer dat Ajax in betere doen is?
ik doel meer op het feit dat hij nooit meer dan 7 golazo's maakt in een wedstrijd.quote:
4x De Jong?quote:
Ja, dat is inderdaad aan de ranglijst af te zien momenteelquote:Op zondag 1 maart 2015 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zijn bezig aan een goede reeks. PSV laat steeds punten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |