Ado blijft ook wel in de Eredivisie.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen is al zo goed als veilig
Maar eerlijk is eerlijk: door het vertoonde spel moet Feyenoord eigenlijk kampioen worden.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:28 schreef Cavaliers het volgende:
PSV kan Feyenoord straks op 22 punten achterstand zetten.
Minstens, dus dan neem ik aan dat Heracles volgende week gewoon verliest van Vitesse.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er wel gewonnen worden volgende week tegen Herenveen
Dat vind ik ook, je zou dus kunnen zeggen dat Feyenoord dit jaar de morele winnaar is.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk: door het vertoonde spel moet Feyenoord eigenlijk kampioen worden.
Dat ligt wel heel erg in de lijn der verwachtingquote:Op zondag 1 maart 2015 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minstens, dus dan neem ik aan dat Heracles volgende week gewoon verliest van Vitesse.
Wie was dat vorig jaar?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, je zou dus kunnen zeggen dat Feyenoord dit jaar de morele winnaar is.
Dat hoop ik ook.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minstens, dus dan neem ik aan dat Heracles volgende week gewoon verliest van Vitesse.
Leuke binnenkomer.quote:
Maar PSV is toch tegenwoordig van de gemeente ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:30 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Het stadion van FC Eindhoven is zelfs mooier, en volgens mij ook groter.
twitter:Philip_Schreurs twitterde op zondag 01-03-2015 om 16:21:06Jetro Willems heeft dit seizoen in z'n eentje meer kansen gecreëerd (53) dan Anwar El Ghazi en Ricardo Kishna bij elkaar (49). #psvaja reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |