abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 maart 2015 @ 21:25:42 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150193714
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:15 schreef pessie het volgende:
Dan aa van harte gefeliciteerd met D!
Jij en ingee toch moeder van februari kinderen!

Nu mogen risu en djmo en de overige hoogzwangeren!

Ik heb voor het eerst een tricot baby pakje genaaid en het is zeer goed gelukt O+
Laat sowieso Risu maar voorgaan :Y Die is morgen uitgerekend. Ik piep ergens volgende week wel tussendoor :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150193755
Gefeliciteerd Danaa *O* (hoe krijg je de groene juichsmiley?)
  zondag 1 maart 2015 @ 21:28:56 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150193882
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Danaa *O* (hoe krijg je de groene juichsmiley?)
Met een G ipv een O

Gefeliciteerd Inge en Danaa!
pi_150194247
Inge en Danaa! Gefeliciteerd met jullie babytjes! Hopelijk genieten jullie er enorm van! *G* *O*

Mijn baarmoeder is geloof ik meer naar achteren verhuisd, want m'n krampjes zitten nu vooral in m'n onderrug. }:|
  zondag 1 maart 2015 @ 21:49:30 #105
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150195019
Danaa gefeliciteerd met jullie zoon!

Risu is ook vrij stil vandaag, stiekem aan het bevallen?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_150195104
Gefeliciteerd Danaa!! Pff wat klinkt het heftig, maar gelukkig is jullie zoon er nu! O+ Een goed herstel gewenst. En veel geluk met elkaar!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_150195136
Danaa! Gefeliciteerd! Je kleine man heeft wel zijn eerste reis uitgekozen, zeg! Ik hoop dat je snel herstelt. Veel babyknuffelen! O+ *O*
  zondag 1 maart 2015 @ 22:23:50 #108
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150196825
Gefeliciteerd danaa!
Klinkt als een zware bevalling. Beterschap en ik hoop dat je snel opknapt/mobiel bent.
Lijkt me heel moeilijk om steeds terug gefloten te worden door je wond om het zo maar eens te zeggen.

En o m g. Nu danaa ook bevallen is bedenk ik me opeens dat we in maart zitten! Maart!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik sta op nr 6!
pi_150199276
Pffff ik ben zo moe, maar ik kan niet slapen :( En als ik eindelijk in slaap val, slaap ik super onrustig de hele nacht ;(

Zal blij zijn zodra dit over is.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 1 maart 2015 @ 23:17:28 #110
409579 LuDann
All the way
pi_150199415
Vraagje; ik ben nu 17 weken en lek vloeistof uit mijn tepels. Ik neem aan dat dit normaal is. Moet ik hier wat aan doen? Zijn daar die breastpads voor?
pi_150199691
Gefeliciteerd Danaa en Ingee! Veel geluk met jullie zoon en dochter!
  zondag 1 maart 2015 @ 23:25:19 #112
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150199762
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:17 schreef LuDann het volgende:
Vraagje; ik ben nu 17 weken en lek vloeistof uit mijn tepels. Ik neem aan dat dit normaal is. Moet ik hier wat aan doen? Zijn daar die breastpads voor?
Die kun je daar prima voor gebruiken. Ze zijn voor lekkende borsten, meestal tijdens de borstvoedingsperiode maar jij hebt ze nu al ;)
pi_150199817
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:17 schreef LuDann het volgende:
Is normaal en daar kun je die pads voor gebruiken, die gebruik je als je na de bevalling bv geeft ook om lekken tegen te gaan
.

of bevroren tegen stuwing als je geen bv geeft
S. 2014
J. 2016
pi_150200366
Van harte gefeliciteerd Danaa! *O* *O* *O*
pi_150203704
Danaa gefeliciteerd *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 2 maart 2015 @ 04:40:16 #116
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150204019
Ludann,
Lek je al zo veel?
Hier met 35.6 wel wat druppeltjes, maar niet zo heftig dat het door m'n bh gaat ofzo.

Skoap,
Zulke nachten zijn zo vervelend. Hoop dat je in ieder geval niet ligt te piekeren. Mijn moeder zei vroegah altijd "van alleen het liggen rust je ook uit".
Waarschijnlijk zei ze dat alleen maar, zodat ik in bed zou blijven liggen en haar niet zou wakker maken, maar het helpt me nog steeds met rustig blijven wanneer ik weer eens niet kan slapen.
Zoals nu.. Haha.

Nog 1,5 uur voordat de wekker gaat voor m'n 1 na laatste werkdag. Voelt vreemd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 maart 2015 @ 06:49:45 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150204256
goeiemorgen! 37 weken vandaag !

kleutertje klein wilde eigenlijk nog geen kleuter zijn en graag nog even bij mama in het grote bed slapen vannacht O+ Lief, maar mama heeft elk uur de wekker wel gezien en ben d'r om half zeven maar uitgegaan .. heerlijk rustig aan een kop koffie c_/

Straks verjaardag vieren op de psz, door naar het ziekenhuis en eenmaal thuis ga ik een aftelkalender maken met de boys O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150204435
Gefeliciteerd danaa!!! *O*
pi_150204527
Oh Ingee en Danaa bevallen! Gefeliciteerd met jullie kindjes! *O* *G*

Wat apart om te zien dat elke bevalling zo anders is en zo anders verloopt. Hopelijk hebben jullie bij de een goed en soepel herstel!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150204553
Hier gisteren heel de dag op de negenmaandenbeurs gelopen.. Naja redelijk wat uurtjes. Was helemaal op.

En gisteren begonnen de krampjes alweer savonds toen ik rustig zat. En vannacht ook elke keer menstruatieachtige pijn. Ben nu 9,5 week. Herkent iemand dat? Soms kan ik me daar zo druk om maken. Zeker nu de echo er weer aankomt woensdag.
pi_150204755
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 07:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier gisteren heel de dag op de negenmaandenbeurs gelopen.. Naja redelijk wat uurtjes. Was helemaal op.

En gisteren begonnen de krampjes alweer savonds toen ik rustig zat. En vannacht ook elke keer menstruatieachtige pijn. Ben nu 9,5 week. Herkent iemand dat? Soms kan ik me daar zo druk om maken. Zeker nu de echo er weer aankomt woensdag.
Zijn het misschien je banden?
pi_150204845
Ik had bij mini in het begin wel vaker van dat soort krampen. Zijn je banden of je baarmoeder. Niet per definitie iets om je zorgen om te maken :) :*
Tralalalaaa
pi_150204913
Dat zou wel kunnen denk ik. Ik voel het ook voornamelijk als ik veel in beweging ben geweest merk ik.
Of dat is puur toeval, dat kan ook.

Einde van de ochtend heb ik mijn verzuimgesprek... Zie er een beetje tegenop. Manager nog nooit gezien, dus ook geen idee hoe zij is.
Ik weet van mezelf dat ik me echt niet voor niets ziek meld, maar zal zij dat ook snappen?
  maandag 2 maart 2015 @ 08:53:07 #124
409579 LuDann
All the way
pi_150205138
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef Kyara het volgende:

Die kun je daar prima voor gebruiken. Ze zijn voor lekkende borsten, meestal tijdens de borstvoedingsperiode maar jij hebt ze nu al ;)
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Is normaal en daar kun je die pads voor gebruiken, die gebruik je als je na de bevalling bv geeft ook om lekken tegen te gaan

Oke, bedankt! Maar goed dat ik er wat heb gekregen op de negen maanden beurs, want hier was ik niet op voorbereid eerlijk gezegd. Ik dacht dat zoiets pas veel later gebeurde.
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 04:40 schreef faptist het volgende:
Ludann,
Lek je al zo veel?
Hier met 35.6 wel wat druppeltjes, maar niet zo heftig dat het door m'n bh gaat ofzo.

Nog 1,5 uur voordat de wekker gaat voor m'n 1 na laatste werkdag. Voelt vreemd!
Het gaat maar om wat druppels inderdaad, maar ik heb momenteel maar 2 BH's die passen (die krengen blijven groeien en ik snap geen fuck van de maten, is DD nu hetzelfde als E of komt dat erna?)

Ik wil dus liever geen vlekken krijgen in de BH's die ik wel heb, want dan blijf ik wassen.

Veel plezier op je laatste werkdag!
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 06:49 schreef DJMO het volgende:
goeiemorgen! 37 weken vandaag !

Straks verjaardag vieren op de psz, door naar het ziekenhuis en eenmaal thuis ga ik een aftelkalender maken met de boys O+
37 weken en verjaardag jubel *O* En wat een leuk idee, maakt het ook heel tastbaar voor ze denk ik. :Y Moet je wel precies op tijd bevallen! :D

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 07:56 schreef J0ycie88 het volgende:

Was het leuk, de beurs? Ik vond het tot mijn eigen verbazing echt super, met 2 aanstaande oma's en mijn vriend. En het was op zaterdag helemaal niet druk ook.

Die krampjes herken ik, die gingen bij mij met een week of 11 over geloof ik. Heb nu een ander soort pijn, als ik me omdraai of verkeerd rek schiet er een stekende pijn in onderin. Auwie. ;(
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:37 schreef J0ycie88 het volgende:

Einde van de ochtend heb ik mijn verzuimgesprek... Zie er een beetje tegenop. Manager nog nooit gezien, dus ook geen idee hoe zij is.
Ik weet van mezelf dat ik me echt niet voor niets ziek meld, maar zal zij dat ook snappen?
Als ik je wat advies mag geven (ben 100% afgekeurd); wees standvastig in het feit dat je écht ziek bent, maar wijs geen suggesties die je zouden kunnen helpen sneller beter te worden (ook al zijn het onzin suggesties) van de hand. Je moet ook overkomen alsof je vindt dat je echt ziek bent en graag beter wilt worden.

Klinkt heel logisch, maar ik had vroeger vooral de neiging een soort slachtofferrol aan te nemen en dat wekte kennelijk irritatie en ongeloof op. Nu zeg ik dat ik ziek ben, dat ik zus en zo niet simpelweg niet kan en dat ik ook dolgraag beter wil worden en als me een of andere therapie aangeboden wordt, pak ik die aan (ook al weet ik bij voorbaat al dat het niet zal gaan werken).
pi_150205456
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:53 schreef LuDann het volgende:

[..]

Was het leuk, de beurs? Ik vond het tot mijn eigen verbazing echt super, met 2 aanstaande oma's en mijn vriend. En het was op zaterdag helemaal niet druk ook.

Die krampjes herken ik, die gingen bij mij met een week of 11 over geloof ik. Heb nu een ander soort pijn, als ik me omdraai of verkeerd rek schiet er een stekende pijn in onderin. Auwie. ;(

[..]

Als ik je wat advies mag geven (ben 100% afgekeurd); wees standvastig in het feit dat je écht ziek bent, maar wijs geen suggesties die je zouden kunnen helpen sneller beter te worden (ook al zijn het onzin suggesties) van de hand. Je moet ook overkomen alsof je vindt dat je echt ziek bent en graag beter wilt worden.

Klinkt heel logisch, maar ik had vroeger vooral de neiging een soort slachtofferrol aan te nemen en dat wekte kennelijk irritatie en ongeloof op. Nu zeg ik dat ik ziek ben, dat ik zus en zo niet simpelweg niet kan en dat ik ook dolgraag beter wil worden en als me een of andere therapie aangeboden wordt, pak ik die aan (ook al weet ik bij voorbaat al dat het niet zal gaan werken).
Dank je voor je advies :) ik ben niet langdurig ziek, maar heb me te vaak ziek gemeld. Ik ga denk ik gewoon afwachten wat zij te zeggen heeft. En misschien valt het wel heel erg mee.
Ik denk dat ik wel aan ga geven hoe ik me nu voel, zwanger icm bloeddruk en de vermoeidheid door je medicatie. Misschien kunnen we samen iets bedenken waardoor ik wat meer ademruimte krijg. 5 dagen beschikbaar vind ik nu zelf eigenlijk echt te veel. Ik werk ze wel niet allemaal maar ik ga er wel elke dag opnieuw vanuit dat ik moet werken.

Ik vond de beurs ook leuk. Maar ik vond het gisteren toch wel druk ;) maar toen we aankwamen rijden (11.00) moesten we dan ook al naar een parkeerplaats extern en met een pendelbus naar de Rai. En die bracht ons naar de ingang van de Pasar Malam. Konden we geen kaartje kopen, konden we eerst naar een ander ingang waardoor we eerst heel de huishoudbeurs over moesten. Mijn god, wat is dat DRUK! Negen maanden beurs vond ik rustiger ogen, gelukkig.
Ik heb voornamelijk leuke prenten boeken en kartonnen boekjes gescoord. Een heerlijke kruik voor mezelf, en een zachte kruik voor de baby. En een heel leuk jumpsuitje van nOeser! En de gratis dingetjes. (Maar wat viel de nijntje-tas tegen zeg!)

Heb ook hele mooi dekentjes gezien, maar gelukkig voor mijn portomonnee waren die nog niet te koop ;)

Ik was samen met mijn vriend en eigenlijk zouden we zo weer gaan volgend jaar met de baby. Want eerlijk is eerlijk, dan kun je nog leuker slagen!
  maandag 2 maart 2015 @ 09:13:13 #126
105850 Fuente
mamamuts
pi_150205458
Ingee van harte gefeliciteerd *O*
En Danaa ook *O*
Verse baby's O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 maart 2015 @ 09:13:41 #127
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150205465
Risu de dag der dagen! Of doe je een UD-baby? ;)

DJMO ook al 37 weken, dus je mag nu officieel los!

Faptist, bijna verlof! Hou je het nog vol?

LuDann, lekken is iets waar weinig over te zeggen valt, kan inderdaad al tijdens het 2de trimster beginnen, en an over 3 weken weer over zijn. En BH maten snap ik ook nooit. Heb zelf weinig BH's, weinig zitten goed en snap er niets van. En als ik een keer 1 laat aanmeten ben ik 3 maanden later zwanger en past het niet meer. Je zou kunnen overwegen 1 zwangerschapsBH aan te laten meten. Kost je dan een keer ¤50 maar heb je doorgaans wel veel aan.

Joyce, veel succes met je gesprek.

Ik heb mijn dochter voor de eerste keer naar de peuterspeelzaal gebracht! Dus nu lig ik in alle stilte even op de bank O+ straks nog een boel telefoontjes plegen, gegevens voor de belastingaangifte doorsturen (ivm start bedrijf in 2014 laten we het dit jaar doen) en dan wil ik een begin gaan maken met spullen klaarmaken voor de baby O+
pi_150205619
Ingee en Dana: gefeliciteerd! *O*

Risu: jompel der jompels vandaag *O*
pi_150205711
Joycie succes met je verzuim gesprek.

Pessie geniet van je welverdiende rust!

Ik viel pas tegen 3:30 in slaap om daarna om half 5 wakker te worden van Luc die mij riep dat hij een bloedneus had. (Naja hij riep "mama!!!! Bloed!!!!) daarna lag hij bij ons in bed en heb ik van 5-8 nog wel goed geslapen, maar ben nu echt zo ontzettend moe ;( :O
pi_150205757
He bah, skoap...

Ik ging na week 10/11 weer beter slapen...Nog niet perfect, maar lig niet meer uren wakker elke nacht...
pi_150205772
Oh, en gefeliciteerd voor Ingee en Danaa.... *O* *O* *O*
pi_150206036
Risu: mijlpaal der mijlpalen! _O_
Ik denk dat het een UD baby gaat worden :Y
pi_150206183
DMJO: Meldplicht! *O*

Risu: Je hebt het bereikt! Maar ik denk dat je je baby al in je handen hebt ;) *O* Dat zou wel heel gaaf zijn.

Verder las ik iets over lekkende tepels (inderdaad pads ervoor gebruiken, bij de Etos zijn ze niet zo duur vind ik) en over slechte nachten :* .
pi_150206492
Goed. Longarts gebeld: Secretaresse ging overleggen over een verwijzing met de gyn, maar eigenlijk moet ik dan eerst naar het spreekuur. Eerst volgende mogelijkheid was begin april (ja eh, hallo?). Misschien was via de huisarts sneller.

Welja. Huisarts gebeld. Mocht meteen komen. Huisarts wil niet verwijzen, want dat is onzin "met astma kan je ook prima in de eerstelijn blijven". Als je relatief weinig last hebt geloof ik dat zo, maar ik ben echt geen makkelijk-astma patient en ik gebruik echt wel fors veel medicatie. Hoe dan ook, hij vond dat ik maar gewoon een verloskundige moest bellen voor een afspraak.

En nu twijfel ik. De longarts was echt heel duidelijk: je bent direct medisch, moet bij de gyn. Zegt de huisarts dus weer iets anders. -O- Waar doe ik nou goed aan?
pi_150206602
Inge en Dana gefeliciteerd *O* *O*

UD voor Risu *O*

En mijn laatste vakantiedag is aangebroken -O- de week ging veeeeeel te snel!
Ik ben donderdag naar de 9 maandenbeurs geweest en was bang dat ik t verschrikkelijk zou gaan vinden, maar vond het eigenlijk wel heel leuk! Niet heel veel gekocht maar nog wel een deken voor het ledikant en een voor het wiegje en een ringsling. De huishoudbeurs waar we nog even overheen wouden lopen vond ik wel drama! Alsof alles gratis weggegeven werd, want een drukte en ongeduld!
Morgen dus weer werken, maar wel ziekgemeld dus kan op mijn eigen tempo werken en tussendoor even zitten als het nodig is en misschien wat administratieve werkzaamheden doen.
Dat levert mij een boel minder stress en werkdruk op en maakt een slapeloze nacht ook minder erg, want slapen is hier ook drama de laatste tijd.
Maar het zwanger zijn vind ik nog steeds geweldig, de bewegingen van de kleine man en het kamertje die zo goed als af is O+
  maandag 2 maart 2015 @ 10:04:36 #136
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150206611
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:00 schreef silliegirl het volgende:
Goed. Longarts gebeld: Secretaresse ging overleggen over een verwijzing met de gyn, maar eigenlijk moet ik dan eerst naar het spreekuur. Eerst volgende mogelijkheid was begin april (ja eh, hallo?). Misschien was via de huisarts sneller.

Welja. Huisarts gebeld. Mocht meteen komen. Huisarts wil niet verwijzen, want dat is onzin "met astma kan je ook prima in de eerstelijn blijven". Als je relatief weinig last hebt geloof ik dat zo, maar ik ben echt geen makkelijk-astma patient en ik gebruik echt wel fors veel medicatie. Hoe dan ook, hij vond dat ik maar gewoon een verloskundige moest bellen voor een afspraak.

En nu twijfel ik. De longarts was echt heel duidelijk: je bent direct medisch, moet bij de gyn. Zegt de huisarts dus weer iets anders. -O- Waar doe ik nou goed aan?
Voorleggen aan de vk, die kan je ook doorverwijzen :Y
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 10:04:42 #137
5428 crew  miss_sly
pi_150206612
quote:

Afspraak maken bij een vk en vandaar verder kijken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_150206643
quote:

Ik neem aan dat als de secretaresse dit vandaag met jouw longarts bespreekt dat een verwijzing zo gemaakt is? Als jouw arts vanaf het begin al duidelijk is geweest dat je hierdoor medisch bent zal je daar toch niet voor op spreekuur te hoeven komen?
Beetje raar Sillie, en in dit geval zal ik altijd het advies van de specialist volgen. Dus gewoon gaan voor een verwijzing naar de gyn.

Bij mij gaan verwijzing digitaal, weet niet of dit bij jou ook het geval is?

Ik snap ook niet zo goed waarom je arts tegen het advies van de specialist in wilt gaan?
pi_150206663
Sillie, ik zou gewoon een verloskundige praktijk bellen, die hebben hier meer mee te maken als de huisarts en misschien kunnen zij met telefonisch contact met de gyn prima jou zwangerschap begeleiden en anders sturen zij jou gewoon door naar de gynaecoloog.
pi_150206671
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat als de secretaresse dit vandaag met jouw longarts bespreekt dat een verwijzing zo gemaakt is? Als jouw arts vanaf het begin al duidelijk is geweest dat je hierdoor medisch bent zal je daar toch niet voor op spreekuur te hoeven komen?
Beetje raar Sillie, en in dit geval zal ik altijd het advies van de specialist volgen. Dus gewoon gaan voor een verwijzing naar de gyn.

Bij mij gaan verwijzing digitaal, weet niet of dit bij jou ook het geval is?
Ze gaan hier ook digitaal inderdaad. Ik hoop dat de secretaresse het dan inderdaad voorlegt (ze belt vandaag of morgen "ofzo" wel terug) en de verwijzing gewoon tot stand komt. Dan kan ik en op controle bij de longarts daarna en vast de afspraak bij de gyn maken.
pi_150206745
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:07 schreef -ik86- het volgende:
Sillie, ik zou gewoon een verloskundige praktijk bellen, die hebben hier meer mee te maken als de huisarts en misschien kunnen zij met telefonisch contact met de gyn prima jou zwangerschap begeleiden en anders sturen zij jou gewoon door naar de gynaecoloog.
Het punt is dat de verloskundige hier pas een eerste afspraak met je maakt als je 11+ weken bent. Opzich prima, ware het niet dat de gyn het eerder doet. Bovendien vindt ik al dat gewissel lastig; ik start dan liever maar gewoon het hele traject waar ik ook moet eindigen. Ook omdat de longarts er zo ontzettend op gehamerd heeft.
't is alleen irritant dat de huisarts dan ineens iets heel anders zegt. Ik had me al wel geschikt in een medisch traject en dan gaat hij ineens moeilijk doen en zeggen dat dat niet nodig is. Kunnen zorgverleners niet gewoon op een lijn zitten?

Nahjah ik wacht maar af tot de secretaresse van de longarts terugbelt.
pi_150206820
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:10 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Het punt is dat de verloskundige hier pas een eerste afspraak met je maakt als je 11+ weken bent. Opzich prima, ware het niet dat de gyn het eerder doet. Bovendien vindt ik al dat gewissel lastig; ik start dan liever maar gewoon het hele traject waar ik ook moet eindigen. Ook omdat de longarts er zo ontzettend op gehamerd heeft.
't is alleen irritant dat de huisarts dan ineens iets heel anders zegt. Ik had me al wel geschikt in een medisch traject en dan gaat hij ineens moeilijk doen en zeggen dat dat niet nodig is. Kunnen zorgverleners niet gewoon op een lijn zitten?

Nahjah ik wacht maar af tot de secretaresse van de longarts terugbelt.
Ik had ook een edit gedaan bij mijn eerdere post.

Waarom gaat je huisarts zo tegen het advies van de specialist in? Deze heeft meer kennis op dit gebied, en kan toch ook veel beter inschatten of dat hij/zij het beter vindt dat jij medisch begeleid wordt tijdens de zwangerschap?
  maandag 2 maart 2015 @ 10:14:27 #143
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150206823
Ik ging na 12 weken beter slapen, maar stom genoeg was ik in de periode dat ik slecht sliep helemaal niet moe, terwijl ik vanaf 15 weken ofzo na 22:00 's avonds helemaal instort, ook in het weekend.

Joyce, de insteek van dat gesprek hoeft helemaal niet bedoeld te zijn dat je je om niets ziek meldt. Je moet het niet zien dat je op het matje geroepen wordt. Als ze het gesprek goed doen, gaan ze kijken wat de reden is van je overmatige verzuim, en hoe dit verbeterd kan worden. Dat hoeft niet te betekenen dat jij je minder snel ziek meldt, ook al ben je echt ziek, maar misschien zijn er omstandigheden waardoor jij steeds ziek bent. Dan zouden ze samen met jou moeten kijken hoe dit voorkomen of verbeterd kan worden. Hypothetisch voorbeeld: jij zegt dat je een lage weerstand hebt. Dan zou je kunnen kijken hoe je je weerstand kan verbeteren, zodat je minder snel ziek wordt. Succes in elk geval met het gesprek!

Ik had net de SEO, en alles was helemaal goed! Kind blijft steeds voorbeeldig liggen bij de echo's waardoor die eigenlijk heel snel gedaan kunnen worden. Armen en benen zijn net als met de 12 weken echo lang en slank, wat gezien de bouw van mij en mij man helemaal klopt. Dus ga vooralsnog hooguit 1 of 2 maat 50 pakjes kopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_150206883
Sillie, ik zou in zo'n geval denk ik ook eerder naar de specialist dan naar de huisarts luisteren... De longarts is niet voor niets longarts. Maar wel vervelend dat je hierdoor weer in twijfel wordt gebracht.
pi_150206888
Dank je wel voor je reactie Mariposas!

En wat een mooi plaatje! Fijn dat alles goed was op de SEO! *O*
pi_150206997
Wow, Mariposas...Wat tof!
pi_150207064
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:16 schreef lunapuella het volgende:
Sillie, ik zou in zo'n geval denk ik ook eerder naar de specialist dan naar de huisarts luisteren... De longarts is niet voor niets longarts. Maar wel vervelend dat je hierdoor weer in twijfel wordt gebracht.
Ja nahjah. Ik wacht maar rustig af op bericht van de longarts terug dan. Wel lastig al dat wachten. Ik wilde gewoon horen "ja de verwijzing wordt gemaakt, je kunt eind van de week bellen voor een eerste afspraak" ofzo.

En mooie echo Mariposas! Fijn dat alles goed is :)
  maandag 2 maart 2015 @ 10:26:26 #148
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150207110
Mooie echo, Mariposas! Alles goed?
  maandag 2 maart 2015 @ 10:27:34 #149
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150207137
Mooie echo Mariposas! O+ Fijn dat alles goed was!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150207268
Gave echo Mariposas! Fijn dat alles goed is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')