quote:
Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef Kyara het volgende:Die kun je daar prima voor gebruiken. Ze zijn voor lekkende borsten, meestal tijdens de borstvoedingsperiode maar jij hebt ze nu al

quote:
Oke, bedankt! Maar goed dat ik er wat heb gekregen op de negen maanden beurs, want hier was ik niet op voorbereid eerlijk gezegd. Ik dacht dat zoiets pas veel later gebeurde.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 04:40 schreef faptist het volgende:Ludann,
Lek je al zo veel?
Hier met 35.6 wel wat druppeltjes, maar niet zo heftig dat het door m'n bh gaat ofzo.
Nog 1,5 uur voordat de wekker gaat voor m'n 1 na laatste werkdag. Voelt vreemd!
Het gaat maar om wat druppels inderdaad, maar ik heb momenteel maar 2 BH's die passen (die krengen blijven groeien en ik snap geen fuck van de maten, is DD nu hetzelfde als E of komt dat erna?)
Ik wil dus liever geen vlekken krijgen in de BH's die ik wel heb, want dan blijf ik wassen.
Veel plezier op je laatste werkdag!
quote:
Op maandag 2 maart 2015 06:49 schreef DJMO het volgende:goeiemorgen! 37 weken vandaag !
Straks verjaardag vieren op de psz, door naar het ziekenhuis en eenmaal thuis ga ik een aftelkalender maken met de boys

37 weken en verjaardag jubel

En wat een leuk idee, maakt het ook heel tastbaar voor ze denk ik.

Moet je wel precies op tijd bevallen!
quote:
Op maandag 2 maart 2015 07:56 schreef J0ycie88 het volgende:Hier gisteren heel de dag op de negenmaandenbeurs gelopen.. Naja redelijk wat uurtjes. Was helemaal op.
En gisteren begonnen de krampjes alweer savonds toen ik rustig zat. En vannacht ook elke keer menstruatieachtige pijn. Ben nu 9,5 week. Herkent iemand dat? Soms kan ik me daar zo druk om maken. Zeker nu de echo er weer aankomt woensdag.
Was het leuk, de beurs? Ik vond het tot mijn eigen verbazing echt super, met 2 aanstaande oma's en mijn vriend. En het was op zaterdag helemaal niet druk ook.
Die krampjes herken ik, die gingen bij mij met een week of 11 over geloof ik. Heb nu een ander soort pijn, als ik me omdraai of verkeerd rek schiet er een stekende pijn in onderin. Auwie.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 08:37 schreef J0ycie88 het volgende:Einde van de ochtend heb ik mijn verzuimgesprek... Zie er een beetje tegenop. Manager nog nooit gezien, dus ook geen idee hoe zij is.
Ik weet van mezelf dat ik me echt niet voor niets ziek meld, maar zal zij dat ook snappen?
Als ik je wat advies mag geven (ben 100% afgekeurd); wees standvastig in het feit dat je écht ziek bent, maar wijs geen suggesties die je zouden kunnen helpen sneller beter te worden (ook al zijn het onzin suggesties) van de hand. Je moet ook overkomen alsof je vindt dat je echt ziek bent en graag beter wilt worden.
Klinkt heel logisch, maar ik had vroeger vooral de neiging een soort slachtofferrol aan te nemen en dat wekte kennelijk irritatie en ongeloof op. Nu zeg ik dat ik ziek ben, dat ik zus en zo niet simpelweg niet kan en dat ik ook dolgraag beter wil worden en als me een of andere therapie aangeboden wordt, pak ik die aan (ook al weet ik bij voorbaat al dat het niet zal gaan werken).