Bosz is een opperbaas, de ultieme alles of niets trainer.quote:
Leuk voor een Heracles Almelo, niet voor een topclub of, voor alle mensen die er anders over gaan zeiken, een club die zich wil presenteren als topclubquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:27 schreef Laive het volgende:
[..]
Bosz is een opperbaas, de ultieme alles of niets trainer.
Met hem kan je de EL winnen of degraderen.
De UEFA cup winnen is geen falenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:23 schreef TC03 het volgende:
Van Marwijk.Twee keer gefaald, thx but no thx.
Laat hem eerst maar eens een fatsoenlijk jaar + goede resultaten neerzetten. Bij ADO Den Haag dus.quote:
Zou de 3e trainer op rij worden waar JP & Gio assistenten worden. Zelfde generatie als De Boer en Cocu. Wordt het niet eens tijd nu een stap te maken?quote:
De resultaten onder Fraser zijn best aardig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou de 3e trainer op rij worden waar JP & Gio assistenten worden. Zelfde generatie als De Boer en Cocu. Wordt het niet eens tijd nu een stap te maken?
Fraser vind ik nou ook niet bepaald geweldig bij ADO. Die hele prestigestrijd met Kramer bijvoorbeeld vond ik een beetje stom.
Juist niet. Denk dat hij de inzet van Kazim wel kan waarderen.quote:
Als ze een trainer van buitenaf willen halen dan ga ik voor Fraser, als ze het gaan doen met JPvG dan zou dat ook prima zijn. Is er idd wel aan toe.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou de 3e trainer op rij worden waar JP & Gio assistenten worden. Zelfde generatie als De Boer en Cocu. Wordt het niet eens tijd nu een stap te maken?
Fraser vind ik nou ook niet bepaald geweldig bij ADO. Die hele prestigestrijd met Kramer bijvoorbeeld vond ik een beetje stom.
Net zo veel punten als Steijn toen hij ontslagen werd. En dat was volgens iedereen een hele slechte coach.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De resultaten onder Fraser zijn best aardig.
Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben. Fraser schijnt ook al te hebben aangegeven bij Ado te willen blijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gastel en Van Bronckhorst gaan het werk samen opknappen. Dat voel ik aan mijn glas water.
Alsof Fräser serieus een optie is/was?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben. Fraser schijnt ook al te hebben aangegeven bij Ado te willen blijven
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |