Bosz is een opperbaas, de ultieme alles of niets trainer.quote:
Leuk voor een Heracles Almelo, niet voor een topclub of, voor alle mensen die er anders over gaan zeiken, een club die zich wil presenteren als topclubquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:27 schreef Laive het volgende:
[..]
Bosz is een opperbaas, de ultieme alles of niets trainer.
Met hem kan je de EL winnen of degraderen.
De UEFA cup winnen is geen falenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:23 schreef TC03 het volgende:
Van Marwijk.Twee keer gefaald, thx but no thx.
Laat hem eerst maar eens een fatsoenlijk jaar + goede resultaten neerzetten. Bij ADO Den Haag dus.quote:
Zou de 3e trainer op rij worden waar JP & Gio assistenten worden. Zelfde generatie als De Boer en Cocu. Wordt het niet eens tijd nu een stap te maken?quote:
De resultaten onder Fraser zijn best aardig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou de 3e trainer op rij worden waar JP & Gio assistenten worden. Zelfde generatie als De Boer en Cocu. Wordt het niet eens tijd nu een stap te maken?
Fraser vind ik nou ook niet bepaald geweldig bij ADO. Die hele prestigestrijd met Kramer bijvoorbeeld vond ik een beetje stom.
Juist niet. Denk dat hij de inzet van Kazim wel kan waarderen.quote:
Als ze een trainer van buitenaf willen halen dan ga ik voor Fraser, als ze het gaan doen met JPvG dan zou dat ook prima zijn. Is er idd wel aan toe.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou de 3e trainer op rij worden waar JP & Gio assistenten worden. Zelfde generatie als De Boer en Cocu. Wordt het niet eens tijd nu een stap te maken?
Fraser vind ik nou ook niet bepaald geweldig bij ADO. Die hele prestigestrijd met Kramer bijvoorbeeld vond ik een beetje stom.
Net zo veel punten als Steijn toen hij ontslagen werd. En dat was volgens iedereen een hele slechte coach.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De resultaten onder Fraser zijn best aardig.
Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben. Fraser schijnt ook al te hebben aangegeven bij Ado te willen blijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gastel en Van Bronckhorst gaan het werk samen opknappen. Dat voel ik aan mijn glas water.
Alsof Fräser serieus een optie is/was?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben. Fraser schijnt ook al te hebben aangegeven bij Ado te willen blijven
quote:
Waarom ondiep? Kun je niet zwemmen ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ron Jans de trainer wordt, spring ik van plezier een ondiepe sloot in.
Tim De Cler als speler/trainer/td/ad/cd/verzorger/steward/kassajuf. En anders Royston Ricky, gewoon omdat het kan.quote:
Ik vind dat Fretje best nog een beetje gelijk heeft. In de zomer is er eea niet helemaal gelukt, vervolgens heb je nog wat spelers weggesaneerd waarmee je nog wat meer ruimte hebt gecreëerd, dan had deze spelersgroep best wat kunnen gebruiken in de winter. Ik zie het zo weer gebeuren, dat in de zomer Clasie, Immers en Vilhena vertrekken en ze op de laatste dag toch die Chery dan nog maar proberen te halen.quote:Met zijn volle verstand tekende Fred Rutten op 1 juli 2014 een éénjarig contract bij Feyenoord. Nog geen jaar later blijkt dat trainer en club niet op één lijn zitten en dat de periode van Rutten in De Kuip niet langer zal duren dan één jaar.
'
'Onze visies om Feyenoord terug aan de top te krijgen liggen uit elkaar'', noemde beide partijen het maandagmiddag in een persverklaring. Rutten licht tegenover Metro toe: ''Misschien wil ik wel te snel. Ik hoef echt niet alle touwtjes in handen te hebben bij een club, maar ik wil ook niet aan een touwtje bungelen.''
Rutten had zich graag in de winterstop versterkt. ''Als je geld hebt, moet je ook durven om voor te financieren", zegt hij daarover. ''Wat er zich toen in de winterstop heeft afgespeeld, speelt zeker een rol bij mijn beslissing om mijn contract niet te verlengen.''
Hebben wij geld!?!?!?!?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind dat Fretje best nog een beetje gelijk heeft. In de zomer is er eea niet helemaal gelukt, vervolgens heb je nog wat spelers weggesaneerd waarmee je nog wat meer ruimte hebt gecreëerd, dan had deze spelersgroep best wat kunnen gebruiken in de winter. Ik zie het zo weer gebeuren, dat in de zomer Clasie, Immers en Vilhena vertrekken en ze op de laatste dag toch die Chery dan nog maar proberen te halen.
Eind van de zomer was er nog wat transferbudget over als het goed is, maar niet voldoende in het salarispotje. Daarna heb je de schaak en koekoekverhoek nog geloosd.quote:
Verhoek is toch verhuurd?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eind van de zomer was er nog wat transferbudget over als het goed is, maar niet voldoende in het salarispotje. Daarna heb je de schaak en koekoekverhoek nog geloosd.
Ja, maar die verdiende een flink salaris, daar is vast wel iets van overgenomen. Grootverdiener Schaken weg levert ook zo een paar ton op.quote:
Schaken kon daarna elders veel meer verdienen, en dat was al bekend, dus dan ga je hem nooit zijn volledige 4 ton salaris meegeven, hooguit de helft. Scheelt je al zeker weer 2 ton. Het gaat niet eens om snel genoeg of niet; op de huidige manier vindt je simpelweg geen aansluiting met de top.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:14 schreef GGMM het volgende:
Schaken z'n contract was toch ontbonden? Dan zul je geld voor betaald hebben toch?
Zo veel extra ruimte levert dat niet op.
Bijzonder hoe snel sommige fans verwend zijn.. Vijf jaar geleden was je op sterven na dood en eindigde je elfde. Van Geel heeft alles opgelost en er voor gezorgd dat je weer meedoet en nu het even niet snel genoeg gaat wordt er weer gezeurd..
Ik persoonlijk vind het vooral jammer dat het goede spel van in het najaar niet is doorgezet. Wie je dat kwalijk kunt nemen? Waarschijnlijk de spelers en trainer. Denk niet dat Van Geel daar veel aan kan doen inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:14 schreef GGMM het volgende:
Schaken z'n contract was toch ontbonden? Dan zul je geld voor betaald hebben toch?
Zo veel extra ruimte levert dat niet op.
Bijzonder hoe snel sommige fans verwend zijn.. Vijf jaar geleden was je op sterven na dood en eindigde je elfde. Van Geel heeft alles opgelost en er voor gezorgd dat je weer meedoet en nu het even niet snel genoeg gaat wordt er weer gezeurd..
Toen Rutten PSV trainde stortte het ook altijd na de winterstop in. Wel bijzonder.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het vooral jammer dat het goede spel van in het najaar niet is doorgezet. Wie je dat kwalijk kunt nemen? Waarschijnlijk de spelers en trainer. Denk niet dat Van Geel daar veel aan kan doen inderdaad.
Dat zijn puur jouw aannames.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schaken kon daarna elders veel meer verdienen, en dat was al bekend, dus dan ga je hem nooit zijn volledige 4 ton salaris meegeven, hooguit de helft. Scheelt je al zeker weer 2 ton.
Niet mee eens. Dankzij geel speel je vanaf het begin voor de kat z'n kut, en dat heeft per definitie, hoe je het ook bekijkt, een mentaal effect. Daarbij is de selectie gewoon uit balans, waardoor je niet kunt variëren of van spelsysteem kunt veranderen.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het vooral jammer dat het goede spel van in het najaar niet is doorgezet. Wie je dat kwalijk kunt nemen? Waarschijnlijk de spelers en trainer. Denk niet dat Van Geel daar veel aan kan doen inderdaad.
Moah. Ik ben gematigd positief over sliske. Moet nog maar zien dat een andere trainert het beter voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Wat een geluk voor de Feyenoorders dat ze al na één seizoen verlost zijn van Rutten.
Feyenoord gezond maken/houden voor de toekomst lijkt me hoofdzaak. Dan komt pas het sportieve deel. Zoals Ajax het nu aanpakt vind ik niet zo slecht.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dankzij geel speel je vanaf het begin voor de kat z'n kut, en dat heeft per definitie, hoe je het ook bekijkt, een mentaal effect. Daarbij is de selectie gewoon uit balans, waardoor je niet kunt variëren of van spelsysteem kunt veranderen.
Nee joh, het draaide als een gek en iedereen was lyrisch over het spel. En dan plots realiseren de spelers zich 'oh wacht we hebben een kutspits?'.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dankzij geel speel je vanaf het begin voor de kat z'n kut, en dat heeft per definitie, hoe je het ook bekijkt, een mentaal effect. Daarbij is de selectie gewoon uit balans, waardoor je niet kunt variëren of van spelsysteem kunt veranderen.
Ik denk dat er niemand is die zegt dat Feyenoord alles maar over de balk moet gooien, net als dat er niemand met enig verstand alles op wil vangen met alleen maar jeugd. De vraag is dus waar de balans ligt. Genuanceerd kunnen we ons daar amper over uitspreken, want we weten de feiten niet. Ik denk dat Geel net iets té voorzichtig en conservatief is, gezien de late aankopen in de zomer, maar ook gezien bijv. zo'n Chery, die me zo duur niet lijkt.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Feyenoord gezond maken/houden voor de toekomst lijkt me hoofdzaak. Dan komt pas het sportieve deel. Zoals Ajax het nu aanpakt vind ik niet zo slecht.
Ik vind dat Fred maar voor een deel gelijk heeft. Dankzij hem zitten we met Bilal en Chery is ook niet de verlosser. Wel is Van Geel meer een boekhouder die kickt op een mooie jaarafrekening..als technisch directeur die Feyenoord sportief verder moet helpen neem ik hem niet serieus meer.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind dat Fretje best nog een beetje gelijk heeft. In de zomer is er eea niet helemaal gelukt, vervolgens heb je nog wat spelers weggesaneerd waarmee je nog wat meer ruimte hebt gecreÃĢerd, dan had deze spelersgroep best wat kunnen gebruiken in de winter. Ik zie het zo weer gebeuren, dat in de zomer Clasie, Immers en Vilhena vertrekken en ze op de laatste dag toch die Chery dan nog maar proberen te halen.
Rutten hoort natuurlijk weinig invloed te hebben op welke spelers er uiteindelijk worden gehaald. Bilal is dan ook evengoed de fout van Van Geel, of eigenlijk zelfs meer, dan van Rutten. Chery hoeft van mij an sich ook niet te komen. Gaat er enkel om of je durft te investeren, en waar de balans ligt. Ik denk persoonlijk dat Fretje ook niet gek is, en best zal begrijpen dat er beperkingen zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind dat Fred maar voor een deel gelijk heeft. Dankzij hem zitten we met Bilal en Chery is ook niet de verlosser. Wel is Van Geel meer een boekhouder die kickt op een mooie jaarafrekening..als technisch directeur die Feyenoord sportief verder moet helpen neem ik hem niet serieus meer.
In ieder geval die je de trainer niet te veel macht te geven, want te vaak kiezen ze dan eigen belang en investeren ze geld dat er eigenlijk niet is. Verder wel met je eens dat de discussie inderdaad is waar de balans ligt.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rutten hoort natuurlijk weinig invloed te hebben op welke spelers er uiteindelijk worden gehaald. Bilal is dan ook evengoed de fout van Van Geel, of eigenlijk zelfs meer, dan van Rutten. Chery hoeft van mij an sich ook niet te komen. Gaat er enkel om of je durft te investeren, en waar de balans ligt. Ik denk persoonlijk dat Fretje ook niet gek is, en best zal begrijpen dat er beperkingen zijn.
Zie jij in Chery dan serieus een versterking?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die zegt dat Feyenoord alles maar over de balk moet gooien, net als dat er niemand met enig verstand alles op wil vangen met alleen maar jeugd. De vraag is dus waar de balans ligt. Genuanceerd kunnen we ons daar amper over uitspreken, want we weten de feiten niet. Ik denk dat Geel net iets té voorzichtig en conservatief is, gezien de late aankopen in de zomer, maar ook gezien bijv. zo'n Chery, die me zo duur niet lijkt.
Klopt want dat is hem ook totaal niet gelukt de laatste jaren. Al plaats jij volgens mij voor 90% anti Van Geel posts. Wellicht heeft 'ie je moeder een keer aan zitten duwen ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind dat Fred maar voor een deel gelijk heeft. Dankzij hem zitten we met Bilal en Chery is ook niet de verlosser. Wel is Van Geel meer een boekhouder die kickt op een mooie jaarafrekening..als technisch directeur die Feyenoord sportief verder moet helpen neem ik hem niet serieus meer.
Het gaat om een vervanger voor Lex he. Jouw bejaarde buurvrouw is dan zelfs een versterking.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie jij in Chery dan serieus een versterking?
Toornstra kan daar spelen, je had er bijvoorbeeld ook meer aan kunnen doen om een Vilhena te behouden. Uiteindelijk loopt zo'n Chery alleen maar jeugd in de weg. En dat voor zo'n 13 in een dozijn speler. Dat Fred dat zo hoog opneemt sterkt mij alleen maar in de gedachte dat deze breuk het beste is voor beide partijen.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat om een vervanger voor Lex he. Jouw bejaarde buurvrouw is dan zelfs een versterking.
Nee hoor.. ik vind dat Van Geel het zakelijk uitstekend heeft gedaan voor Feyenoord maar kan hem niet betrappen op een sportieve meerwaarde.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt want dat is hem ook totaal niet gelukt de laatste jaren. Al plaats jij volgens mij voor 90% anti Van Geel posts. Wellicht heeft 'ie je moeder een keer aan zitten duwen ofzo.
Dit is een inkoppertje en al gezegd denk ik, maar dat hij zich niet laat opjagen is bekend want die nieuwe spits moet nog steeds komenquote:Van Geel over opvolger Rutten: We laten ons niet opjagen
Iemand met een verse blik kan ook wel eens leuk zijn. Lijkt mij alleen een te groot risico, wat Van Geel niet kent neemt die niet. En het is Perez die het zegt, dus ja..quote:Op maandag 2 maart 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Perez tipt nieuwe trainer voor Feyenoord
Video: http://foxsports.nl/video(...)-voor-feyenoord.html
Die had ik nou net in m'n poll opgenomen.
Spits- en rechtsbackpositie hebben meer prio. Laten ze nou eerst eens spelers vervangen die helemaal niet te presterenquote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat om een vervanger voor Lex he. Jouw bejaarde buurvrouw is dan zelfs een versterking.
Van Geel gaat waarschijnlijk niet kiezen voor JP, zoveel is inmiddels wel duidelijkquote:Op maandag 2 maart 2015 22:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Iemand met een verse blik kan ook wel eens leuk zijn. Lijkt mij alleen een te groot risico, wat Van Geel niet kent neemt die niet. En het is Perez die het zegt, dus ja..
Hoorde dat hij het bij Nieuwsuur vanavond had over Van Marwijk? Zelf niet gezien, maar iemand die dat kan bevestigen? En oh ja, de naam Adriaanse wordt natuurlijk ook weer genoemdquote:Op maandag 2 maart 2015 22:51 schreef eight het volgende:
[..]
Van Geel gaat waarschijnlijk niet kiezen voor JP, zoveel is inmiddels wel duidelijk
Van Marwijk heeft al nee gezegd.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoorde dat hij het bij Nieuwsuur vanavond had over Van Marwijk? Zelf niet gezien, maar iemand die dat kan bevestigen? En oh ja, de naam Adriaanse wordt natuurlijk ook weer genoemd
Dat scheelt dan weer gelukkigquote:
Koeman heeft er 3 jaar gezeten, is dat snel dan?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:59 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind dat van Geel het tot nu toe als technisch directeur aardig doet. Feyenoord was bijna failliet en presteerde echt klote. Wat ik me afvraag is waarom trainers het maar kort volhouden, ook koeman was toch weer snel weg, nu rutten weer.
Wat is er daar verder aan de hand?
Dat valt wel mee, ik dacht net twee?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Koeman heeft er 3 jaar gezeten, is dat snel dan?
Nee, 2011 begonnen, 2014 weggegaan. Niet heel lang, maar ook niet kort + weggegaan omdat hij hogerop kon, kan je hem moeilijk kwalijk nemenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik dacht net twee?
Neem hem niets kwalijk, hij doet het trouwens best goed in Engeland...quote:Op maandag 2 maart 2015 23:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, 2011 begonnen, 2014 weggegaan. Niet heel lang, maar ook niet kort + weggegaan omdat hij hogerop kon, kan je hem moeilijk kwalijk nemen
Van Geel heeft het met weinig mogelijkheden goed gedaan. Daarbij heeft hij wel stevig geleund op de sterke jeugdopleiding en had hij geluk met de spitsen. Maar nu zitten we in een andere fase en ik betwijfel of hij nog steeds de juiste man is. Hij staat m.i. vaak niet met beide benen op de grond.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:59 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind dat van Geel het tot nu toe als technisch directeur aardig doet. Feyenoord was bijna failliet en presteerde echt klote. Wat ik me afvraag is waarom trainers het maar kort volhouden, ook koeman was toch weer snel weg, nu rutten weer.
Wat is er daar verder aan de hand?
De vraag is, gaat Feyenoord met een andere TD beter worden? Ik denk het niet... Het geld is toch niet echt aanwezig voor spelers van buiten.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:09 schreef eight het volgende:
[..]
Van Geel heeft het met weinig mogelijkheden goed gedaan. Daarbij heeft hij wel stevig geleund op de sterke jeugdopleiding en had hij geluk met de spitsen. Maar nu zitten we in een andere fase en ik betwijfel of hij nog steeds de juiste man is. Hij staat m.i. vaak niet met beide benen op de grond.
Eens. Hij kan niet tegen kritiek en nadat hij met droge ogen in januari nog beweerde dat Feyenoord met deze selectie mee moet strijden om de titel kan ik hem niet serieus meer nemen. Uitstekende boekhouder hoor, levert mooie jaarverslagen. Maar we moeten ook eens sportief vooruit en dat lukt niet met hem.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:09 schreef eight het volgende:
[..]
Van Geel heeft het met weinig mogelijkheden goed gedaan. Daarbij heeft hij wel stevig geleund op de sterke jeugdopleiding en had hij geluk met de spitsen. Maar nu zitten we in een andere fase en ik betwijfel of hij nog steeds de juiste man is. Hij staat m.i. vaak niet met beide benen op de grond.
Alleen ligt dat niet aan hem toch? Ze hebben de spelers niet en ook niet het geld ze aan te trekken. En breekt de jeugd echt door, worden ze verkocht. Niet omdat de TD dat nu zo graag wil, maar omdat ze anders failliet gaan.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Hij kan niet tegen kritiek en nadat hij met droge ogen in januari nog beweerde dat Feyenoord met deze selectie mee moet strijden om de titel kan ik hem niet serieus meer nemen. Uitstekende boekhouder hoor, levert mooie jaarverslagen. Maar we moeten ook eens sportief vooruit en dat lukt niet met hem.
Het geld is mondjesmaat aanwezig. Wat mij vooral stoort aan van Geel is dat hij altijd mooi weer speelt. Daarnaast dekt hij zich continu in terwijl hij zijn tijd beter kan besteden om de vinger op de zere plek te leggen. Zowel Koeman als Rutten klagen over het gebrek aan professionaliteit terwijl hij ondertussen ligt te roeptoeteren over een kampioenschap.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:12 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
De vraag is, gaat Feyenoord met een andere TD beter worden? Ik denk het niet... Het geld is toch niet echt aanwezig voor spelers van buiten.
HEt is jammer, maar Feyenoord lijkt toch niet helemaal meer terug te komen naar de topclub die het ooit was. Ajax en PSV overigens ook niet, maar in wat mindere mate.
Tijd dat er wat gedaan wordt aan de financiele ongelijkheid en het transfersysteem, want nu zijn alle spelers die maar een beetje goed zijn meteen weg uit NL. En triners ook trouwens.
Ik kan eigenlijk alleen de stadionplannen bedenken. Daar moet Feijenoord toch ook aardig wat miljoenen aan bijdragen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Alleen ligt dat niet aan hem toch? Ze hebben de spelers niet en ook niet het geld ze aan te trekken. En breekt de jeugd echt door, worden ze verkocht. Niet omdat de TD dat nu zo graag wil, maar omdat ze anders failliet gaan.
Bovendien is Feyenoord onder zijn bewind sportief aardig vooruit gegaan. Nee, volgens mij ligt het aan heel andere zaken waar Feyenoord amper invloed op heeft. Andere clubs hebben er ook last van trouwens, maar die staan er financieel toch beter voor en kunnen zich net wat meer permitteren.
Een TD is als het goed is verantwoordelijk voor de scouting en ik kan me niet heugen wanneer Feyenoord voor het laatst een pareltje heeft gescout.. Van Geel haalt alleen maar spelers die hij al kent of die per toeval van het strand worden geplukt, zoals Pelle. Clubs met minder budget als Feyenoord hebben een betere scouting.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Alleen ligt dat niet aan hem toch? Ze hebben de spelers niet en ook niet het geld ze aan te trekken. En breekt de jeugd echt door, worden ze verkocht. Niet omdat de TD dat nu zo graag wil, maar omdat ze anders failliet gaan.
Dit ben ik ook met je eens. Van Geel lijkt soms net iets teveel op een politicus. Die kunnen ook alles rechtbreien wat krom is en zijn soms zo glad als een aal. Van Geel is een overlever die via een slimmigheidje loonsverhoging kreeg bij Feyenoord. Daar mag hij wel wat meer voor laten zien vind ik. Veel mensen trappen er nog in ook, valt me op.. de Van Geel-propagandamachinequote:Op maandag 2 maart 2015 23:44 schreef eight het volgende:
[..]
Het geld is mondjesmaat aanwezig. Wat mij vooral stoort aan van Geel is dat hij altijd mooi weer speelt. Daarnaast dekt hij zich continu in terwijl hij zijn tijd beter kan besteden om de vinger op de zere plek te leggen. Zowel Koeman als Rutten klagen over het gebrek aan professionaliteit terwijl hij ondertussen ligt te roeptoeteren over een kampioenschap.
Ergens is dit ook wel weer begrijpelijk. Wat heb je aan een scouting als je portemonnee leeg is.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een TD is als het goed is verantwoordelijk voor de scouting en ik kan me niet heugen wanneer Feyenoord voor het laatst een pareltje heeft gescout.. Van Geel haalt alleen maar spelers die hij al kent of die per toeval van het strand worden geplukt, zoals Pelle. Clubs met minder budget als Feyenoord hebben een betere scouting.
Een echte politicus idd. Toch kan hij in principe wel goed onderbouwen.quote:Dit ben ik ook met je eens. Van Geel lijkt soms net iets teveel op een politicus. Die kunnen ook alles rechtbreien wat krom is en zijn soms zo glad als een aal. Van Geel is een overlever die via een slimmigheidje loonsverhoging kreeg bij Feyenoord. Daar mag hij wel wat meer voor laten zien vind ik. Veel mensen trappen er nog in ook, valt me op.. de Van Geel-propagandamachine
Elke lamme en blinde kan zien dat een aantal aankopen van Van Geel ook wel echt pure toevalstreffers waren.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:00 schreef Caland het volgende:
Ja alle goede dingen van Van Geel zijn geluk, alle slechte dingen komen op zijn bordje, Volgens mij hebben er wat mensen teveel naar Derksen geluisterd.
Je leest nogal selectief.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:00 schreef Caland het volgende:
Ja alle goede dingen van Van Geel zijn geluk, alle slechte dingen komen op zijn bordje, Volgens mij hebben er wat mensen teveel naar Derksen geluisterd.
Natuurlijk is de TD verantwoordelijk. Maar scouten is lastig en met een laag budget wordt het moeilijk. Ook bij andere clubs zie je niet snel meer een Romario of Suárez. Die worden met 18 allemaal weggekaapt door grote clubs. Om daar vervolgens niet te spelen en weg te kwijnen voor een mooi salaris. Denk maar niet dat je die nog kunt aantrekken.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een TD is als het goed is verantwoordelijk voor de scouting en ik kan me niet heugen wanneer Feyenoord voor het laatst een pareltje heeft gescout.. Van Geel haalt alleen maar spelers die hij al kent of die per toeval van het strand worden geplukt, zoals Pelle. Clubs met minder budget als Feyenoord hebben een betere scouting.
[..]
Dit ben ik ook met je eens. Van Geel lijkt soms net iets teveel op een politicus. Die kunnen ook alles rechtbreien wat krom is en zijn soms zo glad als een aal. Van Geel is een overlever die via een slimmigheidje loonsverhoging kreeg bij Feyenoord. Daar mag hij wel wat meer voor laten zien vind ik. Veel mensen trappen er nog in ook, valt me op.. de Van Geel-propagandamachine
Nee. Aardige speler, niet meer dan dat. Maar ik geloof ook niet dat Van Geel en Rutten in een dergelijke verhouding leven dat Rutten zomaar namen kan droppen. Als Rutten inderdaad om Chery heeft gevraagd, zal die ongetwijfeld ook al wel op andere lijstjes staan.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie jij in Chery dan serieus een versterking?
Nou maar hopen dat hij zo teleurgesteld is dat hij bereid is een stap terug te doen...quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:35 schreef Näsenbar het volgende:
Winston Bogarde. Heeft vandaag gesolliciteerd bij Oldham maar gaat het daar waarschijnlijk niet worden.
quote:
Welke prutser heeft er nu nog op Van Bronckhorst gestemdquote:Op maandag 23 maart 2015 18:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
2 van de 69 mensen hadden het goed.
Wat een kenners hier.
Nog iemand inmiddelsquote:Op maandag 23 maart 2015 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke prutser heeft er nu nog op Van Bronckhorst gestemdJij?
Nu al zes, de voetbalkennis van FOK! neemt met de minuut toe.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog iemand inmiddels
Precies de reden waarom ik een screenshot maakte.
Mij houden ze niet voor de gek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |