Still: anders, raar misschien, maar nog steeds niet vies.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
totdat jij met je oogjes eens een vrouw met een harde piemel ziet
en als ze in de trein haar nieuwe gadget tegen je bil schuurt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:52 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Still: anders, raar misschien, maar nog steeds niet vies.
Dat apprecieer ik niet van welke vreemde met piemel dan ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
en als ze in de trein haar nieuwe gadget tegen je bil schuurt?
Hoe verklaar je dan "toevallig het verkeerde geslacht kiezen"? Als er geen sprake was van genderidentiteit, zou niemand weten dat er een "verkeerd" geslacht gekozen is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb het nochtans vrij duidelijk verwoord: het voorbeeld dat je aanhaalt (intersex kinderen bij wie een geslacht gekozen wordt) onderschrijft het punt dat je tracht te maken (genderidentiteit is niet aan geslacht verbonden) niet.
Bij intersex kinderen vertoont het lichaam zowel mannelijke als vrouwelijke kenmerken, dat het kind zich als één van de twee geslachten zal identificeren lijkt mij geen onredelijke aanname, dat artsen dan toevallig het verkeerde geslacht kiezen, bewijst niet dat geslacht bij alle kinderen (lees: ook bij niet intersex kinderen) losstaat van gender.
Haar nieuwe gadget....Je gaat hier de mist in.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
en als ze in de trein haar nieuwe gadget tegen je bil schuurt?
Want?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:40 schreef MichaelScott het volgende:
Nee, zou voor mij reden zijn alle contact te verbreken als een kennis dat tegen me zegt.
Omdat ik vind dat als je een man bent, je er naar moet gedragenquote:
Omdat die mensen niet helemaal 100 zijn, ik ga ook niet (bewust) om met psychopaten, pedo's en borderliners.quote:
Misschien moet je dat anders even melden in de OP. Dit is nogal vertekenendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand zitten te kutten met een bot. Eerst was het 80% Ja en 20% Nee.
En jij bepaalt of iemand een man is?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat als je een man bent, je er naar moet gedragen
Je denkt dat een transgender jou belemmert ergens in? Of je zal bedreigen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Omdat die mensen niet helemaal 100 zijn, ik ga ook niet (bewust) om met psychopaten, pedo's en borderliners.
Nee dat bepaalt de natuur.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:28 schreef Alentejana het volgende:
[..]
En jij bepaalt of iemand een man is?
[..]
Je denkt dat een transgender jou belemmert ergens in? Of je zal bedreigen?
Ik neem aan dat je de persoon al langer kent als die in je kennissenkring zit. Je hebt hem dus al eerder "goed" bevonden.Er is heus geen plotselinge persoonsverandering als iemand vertelt dat hij transgender is. Hooguit gaat het uiterlijk veranderen.
Dat doen ze nou juist precies, he.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga ook niet lopen janken dat ik een wijf wil zijn. Gewoon accepteren wie je bent.
Ik zeg niet dat trans mensen niet helemaal honderd zijn, maar als je iemand al eerder als "goed" bevonden hebt betekent niet dat je die persoon echt per se goed kent. Ik heb me vaak genoeg flink in mensen vergist.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:28 schreef Alentejana het volgende:
[..]
[..]
Je denkt dat een transgender jou belemmert ergens in? Of je zal bedreigen?
Ik neem aan dat je de persoon al langer kent als die in je kennissenkring zit. Je hebt hem dus al eerder "goed" bevonden.Er is heus geen plotselinge persoonsverandering als iemand vertelt dat hij transgender is. Hooguit gaat het uiterlijk veranderen.
Dat is waar, maar om nou te komen met: je bent er nu voor uitgekomen dat je transgender bent en daarom kom je er niet meer in....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:21 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat trans mensen niet helemaal honderd zijn, maar als je iemand al eerder als "goed" bevonden hebt betekent niet dat je die persoon echt per se goed kent. Ik heb me vaak genoeg flink in mensen vergist.
Er is geknoeid met de pol, de uitslag was na +/- 130 votes: 80% ja en 20% nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:29 schreef blondetrien het volgende:
Jeetje, ik vind het eigenlijk best schokkend, de voorlopige uitslag van deze poll
Ik weet niet wat ik zou doen als een kennis zich ombouwt. Daar zou ik echt wel moeite mee hebben. Ik denk niet dat ik dan gelijk het contact verbreek enzo maar ik kan er wel inkomen als andere mensen dat wel doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:30 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Dat is waar, maar om nou te komen met: je bent er nu voor uitgekomen dat je transgender bent en daarom kom je er niet meer in....
Die persoon was al transgender alleen heeft hij hem nu ingelaten in wat hij meedroeg.
Als het inderdaad gaat om gedrag dat niet te tolereren is, staat dat toch los van het feit of iemand een transpersoon is of niet?
Ah, da's al een beetje minder schokkend inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:07 schreef Azorius het volgende:
[..]
Er is geknoeid met de pol, de uitslag was na +/- 130 votes: 80% ja en 20% nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |