Met de snelheid waarmee trainingskoersen gaan kan je toch altijd op het buitenblad blijven, en hoef je zeker niet de 23 achter te schakelen? Misschien een keer de 19...quote:Op zondag 1 maart 2015 18:46 schreef Carb het volgende:
[..]
Over cassettes gesproken, ik heb nu die 52-38 chainrings gemonteerd en die 38 is ideaal voor solo, maar ik gebruik nog mijn 11-23 cassette en tijdens een trainingskoers met een slinger parcours (en een heuvel na een bocht) is dat niet lekker icm een 52.
Boah vond het alleen jammer dat ik mijn fokvriendjes niet uit de wind heb gehouden. Verder is het krap 1 maart er komen nog genoeg mooie weekenden aan.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan was je gewoon een slappeling.. maar dat bleek vorig jaar bij Kleine Hein ook al
Marco heeft die taak op zich genomen en dat uitmuntend gedaan. Die rijd iedereen aan stront tijdens de granfondoquote:Op zondag 1 maart 2015 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Boah vond het alleen jammer dat ik mijn fokvriendjes niet uit de wind heb gehouden. Verder is het krap 1 maart er komen nog genoeg mooie weekenden aan.
Lekkerquote:Op zondag 1 maart 2015 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
biertje gedronken lekker op een terrasje gezeten met de krant
Volgens mij starten daar ook alleen maar jongens van OWCquote:Op zondag 1 maart 2015 18:45 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook wat nuttigs gedaan.. m'n schouder rust gegeven, en m'n kippenren 'even' 5 meter verplaatst, zodat ik wat meer gras & ruimte heb. Man, wat een werk. Maar is nu wel marter & vakantieproof.
[ afbeelding ]
Hier was de eerste trainingskoers in Enter (na Exel). OWC (club waar ik bij rij) plaats 1, 2 en 3. Jammer dat ik dat moest missen.
Laag cadans en verder terugschakelen gaat de ketting wel erg schuin.quote:
Zoals ik zei, het was een slingerrondje en de 19 was zeker nodig.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Met de snelheid waarmee trainingskoersen gaan kan je toch altijd op het buitenblad blijven, en hoef je zeker niet de 23 achter te schakelen? Misschien een keer de 19...
Tenzij jullie bult een paar honderd meter @ meer dan 5% is
Ik ga zeker een andere cassette monteren voor zulke rondjes.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:06 schreef kaasplankje het volgende:
Anders cassette met een 28 monteren dan kan je mss wel op de grote plaat blijven
Nee man, start man of 50.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij starten daar ook alleen maar jongens van OWC
Welke categorie bedoel je dan? Want iemand van ETP Zutphen won bij de amateurs
Enter liekt mie ook wel mooi! Ga jij nog een rugnummertje opspelden de komende tijd Okkie? Ik denk namelijk dat je dat echt wel kan!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee man, start man of 50.
http://www.owc-oldenzaal.(...)ep-amateurs-in-enter
Gewoon amateurs.
En niet zo neerbuigend doen. Is hetzelfde niveau als waarop jij fietst. Die gasten van OWC die tot nu toe elke x podium rijden (4 weken in rij) hebben de hele winter elke week keurig doorgefietst, en er dus hard voor gewerkt.
2 weken geleden Exel goed gereden.. verder ligt alles klaar voor licentie, maar moet nog steeds die medische keuring inscannen (obesitas, kleurendoof en gronisch geil). Maar die verhalen motiveren wel.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Enter liekt mie ook wel mooi! Ga jij nog een rugnummertje opspelden de komende tijd Okkie? Ik denk namelijk dat je dat echt wel kan!
Mooi man!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
2 weken geleden Exel goed gereden.. verder ligt alles klaar voor licentie, maar moet nog steeds die medische keuring inscannen (obesitas, kleurendoof en gronisch geil). Maar die verhalen motiveren wel.Transponder ligt ook al in de kast.
Mooie verhalen, was uiteindelijk een prima weekend toch? Gisteren prachtig weer, en vandaag ook niet al te smerig.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:43 schreef ddx het volgende:
Ook weer thuis en fiets weer schoon
Top weekend, gisteren voor het mooie eigenlijk iets te hard doorgereden was wel te voelen vandaag op het einde.
(misschien had ik vanmorgen ook iets minder kopwerk tegen de wind in moeten doen zoals Marco en Kano)
Avondmaaltijd van gisteravond was trouwens niet zo handig kwa voeding voor tocht zoals vandaag.
Klim naar Citadel was erg leuk, nog ff goed gas gegeven (om dan halverwege te denken ik ben er dan moet je nog stukje)
Powermeter is erg handig zo tijdens het klimmen, veel nuttiger dan hartslag meter.
Gewoon lekker de 300W aanhouden tijdens klimmen en dan op het eind nog ff gas geven.
Beetje dit effect : https://www.strava.com/activities/261155342/analysis/7860/8165
Ik doe niet neerbuigend. Alleen die OWC is grote club en vaak zie je bij die trainingskoersen wel 50 van dezelfde club aan de start. Ik denk (weet wel zeker) dat die besten van OWC harder rijden dan ik doe...dus niet zo op de pik getrapt reageren, ben Knut niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee man, start man of 50.
http://www.owc-oldenzaal.(...)ep-amateurs-in-enter
Gewoon amateurs.
En niet zo neerbuigend doen. Is hetzelfde niveau als waarop jij fietst. Die gasten van OWC die tot nu toe elke x podium rijden (4 weken in rij) hebben de hele winter elke week keurig doorgefietst, en er dus hard voor gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |