Heb je 'm kapot gereden? Was je op de Focus? Verhalen willen we Vicenzo! Verhalen!quote:
Zeepje mee?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:59 schreef kaasplankje het volgende:
Kon vanmorgen mijn motivatie niet vinden dus met met Marco zijn eega naar de sauna gegaan ipv fietsen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:59 schreef kaasplankje het volgende:
Kon vanmorgen mijn motivatie niet vinden dus met met Marco zijn eega naar de sauna gegaan ipv fietsen.
Ja, zeker. Tot namen hadden we tegenwind. Na een lekke band van marco moesten we de kopgroep laten gaan.quote:
Verstandig mien jung. Het jaar duurt nog lang! Ik heb zo morgen nog de fut om even een blokkie om te gaan op m'n tijdritfiets.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:23 schreef Patroon het volgende:
Wat is die kaas ook een baas he. Een echte baas zegt op het juiste moment "nee" en trapt zichzelf niet kapot of ziek.
Tommeke net zo.
Ik was gisteren voor de koers 2u om geweest. Iets te gek gedaan. Na 40min uit koers gestapt, ging niet zo lekker meer en wilde niet forceren. Daarom kon ik vandaag weer een mooie duurrit doen.
Goed gedaan man.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, zeker. Tot namen hadden we tegenwind. Na een lekke band van marco moesten we de kopgroep laten gaan.
Daarna in een ander groepje naar namen. Daar een goedlachse ivo met randoneursvoedsel, rijstepap, worsten en muffins. Toen voor de wind doorgereden naar maastricht. De laatste 50 km waren dodelijk zwaar. Uiteindelijk wel de eindsprint gewonnen.
Mooie tocht maar wel veel modder! Blij dat de wind zo om stond anders was het helemaal killing
Mwoah het had wel gegaan achteraf denk ik maar ik had gewoon echt geen zin. Vanmorgen vroeg was het vochtig en grijs. Het klaarde later wel op maar de wegen waren nat.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:23 schreef Patroon het volgende:
Wat is die kaas ook een baas he. Een echte baas zegt op het juiste moment "nee" en trapt zichzelf niet kapot of ziek.
Tommeke net zo.
Ik was gisteren voor de koers 2u om geweest. Iets te gek gedaan. Na 40min uit koers gestapt, ging niet zo lekker meer en wilde niet forceren. Daarom kon ik vandaag weer een mooie duurrit doen.
Dan was je gewoon een slappeling.. maar dat bleek vorig jaar bij Kleine Hein ook alquote:Op zondag 1 maart 2015 17:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mwoah het had wel gegaan achteraf denk ik maar ik had gewoon echt geen zin. Vanmorgen vroeg was het vochtig en grijs. Het klaarde later wel op maar de wegen waren nat.
Ik ga wel met Buzz samen trainen voor de najaarsklassiekers.
Tja, dan ben ik ook een slappeling vandaag, want zeggen dat ik zou gaan fietsen en uiteindelijk toch niet gedaan. Maar ik heb wel mooi 1,5 kuub gratis boom tot mooie blokkies gereduceerd, de hele tuin opgeruimd, compact crankstel op de simplon gemonteerd voor volgende week, en nu ga ik ff uitpuffen en eten.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan was je gewoon een slappeling.. maar dat bleek vorig jaar bij Kleine Hein ook al
Over cassettes gesproken, ik heb nu die 52-38 chainrings gemonteerd en die 38 is ideaal voor solo, maar ik gebruik nog mijn 11-23 cassette en tijdens een trainingskoers met een slinger parcours (en een heuvel na een bocht) is dat niet lekker icm een 52.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:19 schreef Patroon het volgende:
Jezus wat een wind idd..ik had mijn bergcassette gemonteerd. Dat was geen overbodige luxe bleek later. Ik reed op een gegeven moment met 39*27 tegen de wind in terwijl ik 180w trapte...
Toch lekker 4u erbij
Want?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:46 schreef Carb het volgende:
[..]
Over cassettes gesproken, ik heb nu die 52-38 chainrings gemonteerd en die 38 is ideaal voor solo, maar ik gebruik nog mijn 11-23 cassette en tijdens een trainingskoers met een slinger parcours (en een heuvel na een bocht) is dat niet lekker icm een 52.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |