Van Jan Janssen geweest zekerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
https://onedrive.live.com(...)yhQ&ithint=folder%2c
Die dingen zijn een hoop geld waard man, zou daar zuinig op zijn. Topgroep van Campa erop, neusje vd zalm destijds.
Leukste thuis zeker.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die dingen zijn een hoop geld waard man, zou daar zuinig op zijn. Topgroep van Campa erop, neusje vd zalm destijds.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je het denkt beter te weten waarom vraag je het dan?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je het denkt beter te weten waarom vraag je het dan?
Op het frame staat Ridley Taperwall ultra light. Daar vind ik niet heel veel over.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:59 schreef ratatat het volgende:
Volgens de internets zijn het Ridleys verkocht onder een andere naam. Dus even zoeken welk model + welk jaar en dan kijken op bicyclebluebook.com.
Vraag het anders ff hier mss dat je dan wat meer te weten komt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op het frame staat Ridley Taperwall ultra light. Daar vind ik niet heel veel over.
De fiets is waarschijnlijk in 2007 of 2008 gekocht.
Edit: ik kom wel wat tegen over Taperwall in combinatie met Scandium, dan kom ik hierop uit:
http://www.bicycleblueboo(...)=2008&priceMax=20000
Slechte dag gehad kaas?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vraag het anders ff hier mss dat je dan wat meer te weten komt.
V&A / [Centraal] Hoeveel is mijn zooi nog waard #2
Jelly.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:06 schreef kaasplankje het volgende:
Nee lekker weertje heerlijk gefietst knut.
Die Taperwall ultra light slaat volgens mij gewoon op wat voor buizen ze hebben gebruikt voor de fiets. Dus niet het type.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op het frame staat Ridley Taperwall ultra light. Daar vind ik niet heel veel over.
Edit: ik kom wel wat tegen over Taperwall in combinatie met Scandium, dan kom ik hierop uit:
Ridley verkoopt aan zoveel clubs ongelakte frames. Doen ze ook aan Slingerland bijv.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:16 schreef ratatat het volgende:
[..]
Die Taperwall ultra light slaat volgens mij gewoon op wat voor buizen ze hebben gebruikt voor de fiets. Dus niet het type.
Ok. Bedankt voor de hulp, Knut ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:16 schreef ratatat het volgende:
[..]
Die Taperwall ultra light slaat volgens mij gewoon op wat voor buizen ze hebben gebruikt voor de fiets. Dus niet het type.
300 tot 400 die knut riep is aardig in de richting, waar ik zelf 300 eigenlijk al stevig vindquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De fiets valt me eigenlijk heel erg mee, alles ziet er nog prima uit en loopt nog mooi. Alleen de bandjes zijn inderdaad niet meer 'optimaal'. Hij is vooral stoffig, maar dat is na een uurtje poetsen ook verholpen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:32 schreef dop het volgende:
[..]
300 tot 400 die knut riep is aardig in de richting, waar ik zelf 300 eigenlijk al stevig vind
het lang stil staan betekend ook lang geen onderhoud.
bandjes kunnen weg ketting kan weg alle draaiende delen moeten opnieuw in het vet.
zo iets zou ik zelf nooit kopen
hoeveel kransjes heb je op de cassette?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De fiets valt me eigenlijk heel erg mee, alles ziet er nog prima uit en loopt nog mooi. Alleen de bandjes zijn inderdaad niet meer 'optimaal'. Hij is vooral stoffig, maar dat is na een uurtje poetsen ook verholpen.
Als je het niet snapt mag je dat ook zeggen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De fiets valt me eigenlijk heel erg mee, alles ziet er nog prima uit en loopt nog mooi. Alleen de bandjes zijn inderdaad niet meer 'optimaal'. Hij is vooral stoffig, maar dat is na een uurtje poetsen ook verholpen.
Twee keer de helft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoeveel kransjes heb je op de cassette?
Van 110 naar 200 naar 100.... Niet echt spotgoedkoop...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:24 schreef poiuytr het volgende:
http://cyclewear.eu/castelli-sale-c-85_115.html?page=1&sort=2a
Castelli opruiming bij Cyclewear, winterjacks wat normaal meer dan 200¤ kosten gaan voor 100¤ weg, wel geluk hebben met de maat.
Totaal: 493.15EURquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:24 schreef poiuytr het volgende:
http://cyclewear.eu/castelli-sale-c-85_115.html?page=1&sort=2a
Castelli opruiming bij Cyclewear, winterjacks wat normaal meer dan 200¤ kosten gaan voor 100¤ weg, wel geluk hebben met de maat.
De eigenaresse van een van de fietskoeriersbedrijven hier in de stad rijdt daar al jaren mee rond.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 06:57 schreef Yozzz het volgende:
Wat de f... Hebben jullie ooit een fietsrokje gezien?
Ach, zo'n rokje is niet heel interessant. Het gaat er meer om wat er onder zit en of het een beetje leuk verpakt is toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 06:57 schreef Yozzz het volgende:
Wat de f... Hebben jullie ooit een fietsrokje gezien?
Hier ook niet lekker. Veel mensen in m'n omgeving hebben er last van.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:29 schreef forty-two het volgende:
En ik zit al weer op de bank met koorts, gisteren avond net geen 39 graden vandaag iets minder. Voel me echt beroerd, alles doet pijn. Terwijl ik vandaag heerlijk in het zonnetje had willen rijden... Shit.
Heel veel plezier morgen met ivo's 200!
Niet slecht maar konden niet beter. Te hoog tempo aan moeten houden om Vermarcke niet aan te laten sluiten en dus ook niet kunnen demarreren. En wat is die Terpstra toch een viespeuk ik de sprint. Gadver!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:50 schreef Levitas het volgende:
Nondeju man, slecht van Ettix-Quickstep.. 3 tegen 1 en dan nog niet Stannard eraf kunnen rijden om vervolgens de brit nog te zien winnen ook nog
Ja, mooi dat 'ie 'm verloor want hij week zo van z'n lijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet slecht maar konden niet beter. Te hoog tempo aan moeten houden om Vermarcke niet aan te laten sluiten en dus ook niet kunnen demarreren. En wat is die Terpstra toch een viespeuk ik de sprint. Gadver!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |