quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gutter FM, radio voor FOK!kers van FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond Fok!kers,
nu de omstandigheden zo zijn dat de KLB SC dicht is voor vanavond zijn de moderators zo vriendelijk geweest toch nog een podium te bieden voor Radio KLB. Vanaf vanavond staat Radio KLB op het rooster van GutterFM en zal ik vanaf hun server streamen. Je kunt luisteren door op de "Luister Nu" knop te drukken in de GutterFM quote.
Wat is Radio KLB?
Radio KLB is het wekelijkse avondje radio voor en door hardcore KLB-ers waar plaatjes worden aangevraagd, in de ether wordt geouwehoerd en jij kunt horen welke stem er achter welke UI schuilt!
Heb je een verzoekje dat je gedraaid wil hebben of heb je een boodschap en wil je inbellen? Stuur dan een DM naar hoink581!
Wanneer te beluisteren?
Nu. Elke donderdag tussen 20.00 - 23.30 (tijden kunnen per week fluctueren, afhankelijk van de situatie) is Radio KLB on air. Heb je alle pret gemist en wil je toch terugluisteren? Dat kan ook! De meest boeiende gesprekken worden geupload via Soundcloud: RadioKLB
Regels?
Post gezellig mee. Gekkigheid is zeker welkom, maar zorg ervoor dat het niet uit de klauwen escaleert zodat de moderators niet al te veel hoeven te vegen en dit topic open blijft.
Viel Spass!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2015 19:09:55 ]
Zou me eerlijk gezegd niet eens verbazen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, ik kan niet klokkijken
deze post gaat niet over de radio, post gerapporteerdquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou me eerlijk gezegd niet eens verbazen.
Klappen kun je krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deze post gaat niet over de radio, post gerapporteerd
Vengaboysquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
Wat een kutmuziek wordt er nu gedraaid.
:$quote:
ahhwwwquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
Oh jongens we zijn weer allemaal samen, ik zit te tranen achter m'n laptop
dat bestand in VLC openenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ik download een raar bestand als ik op luister nu klik, ik kan niet luisteren
geen idee. Ik laat me verrassen. Ga wel alles recordenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:48 schreef deadprez het volgende:
Komt Chai nou in de uitzending trouwens?
Nice.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee. Ik laat me verrassen. Ga wel alles recorden
die kan je openen met vlc of wmpquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
Whehehquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou me eerlijk gezegd niet eens verbazen.
NSA....quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
gayness overloadquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
Oh jongens we zijn weer allemaal samen, ik zit te tranen achter m'n laptop
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oppassen Catkiller, misschien breng ik mijn shitlist wel terug. je weet maar nooit
Ach, het is iig geen Seinfeld gifje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat we eindelijk even van gevatte gifjes af waren
nee, dat gebeurt om de 10 min. ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
werd het liedje nou net onderbroken door aliens?
Lekker boeiend.quote:
iedere 10 minuten aliens? jeetje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, dat gebeurt om de 10 min. ofzo.
Bij het tweede woord ging het al fout dus..quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat we eindelijk even van gevatte gifjes af waren
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef remi1986 het volgende:
hahaha ze zijn ons nu al zat in de onz sc
Jaja, het is een spannende bedoeling met hoinkquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedere 10 minuten aliens? jeetje.
Nauwelijks.quote:
nog steeds?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
TARDIS., Guus en ik waren maar naar de TV SC gegaan.
waren jullie daar? Dacht dat ik er bij hoorde maar niemand vertelt mij iets. ; (quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef remi1986 het volgende:
TV SCquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef remi1986 het volgende:
schorriemorriequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij het tweede woord ging het al fout dus..
Nee. Ik nu iig niet.quote:
ja ik zie het ook net hoor .. ben ook net pas onlinequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
waren jullie daar? Dacht dat ik er bij hoorde maar niemand vertelt mij iets. ; (
Chille SCquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
TARDIS., Guus en ik waren maar naar de TV SC gegaan.
Helaas voor KLB wel ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
allemaal overlopers jullie, ik blijf gewoon trouw aan KLB
Lekker naar het kopje 'Centrale topics' starenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
Jep, maar ik post toch liever in de KLB SC.quote:
rip KLBquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
Milikquote:
bijna shitlistquote:
nee, netflix kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker naar het kopje 'Centrale topics' staren
Ik disste Guus net vieshard in Haxball trouwens. Binnenkort ben jij aan de beurt.quote:
Ik ga m'n netflix abo opzeggen denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bijna shitlist
[..]
nee, netflix kijken
eindelijk verstandig geworden?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga m'n netflix abo opzeggen denk ik.
Deel 'm met iemand dan, deel je zo ook de kosten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb het gisteren weer opnieuw aangevraagd zodat ik morgen de hele dag house of cards kan kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ach dat heb je toch binnen half uurtje binnen allemaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het gisteren weer opnieuw aangevraagd zodat ik morgen de hele dag house of cards kan kijken
waarom is dat verstandig? :squote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
eindelijk verstandig geworden?
Met die lagg viel niet te spelen man.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik disste Guus net vieshard in Haxball trouwens. Binnenkort ben jij aan de beurt.
Beter zorgen jij en hoink ervoor dat dat goedkomt.quote:
Praatjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met die lagg viel niet te spelen man.
duurt altijd best lang voordat het erop staat, ik wil gelijk 's ochtends kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ach dat heb je toch binnen half uurtje binnen allemaal
Na zondag 17 puntjes voor op jouw joodjes, hoezo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeeeee guusje hoe doet PSV het?
als iemand die ook van jou verloren heeft puur en simpel alleen door de lag vind ik dat Guus gelijk heeftquote:
Jouw excuus was dat je ziek was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iemand die ook van jou verloren heeft puur en simpel alleen door de lag vind ik dat Guus gelijk heeft
heul niet. gewoon unblock-US, was gisteren op de UK versie aan het kijken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
betalen voor beperkte content
en als je de USA content gebruikt, ben je alsnog illegaal bezig
dat kan ook hoor. Alle series die ik volg, staan er vrijwel meteen opquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
duurt altijd best lang voordat het erop staat, ik wil gelijk 's ochtends kijken
oh jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jouw excuus was dat je ziek was.
Nja ik snap echt niet waar dat aan ligt, ik heb nooit iets anders openstaan dat internet gebruikt en mijn internet kan het sws makkelijk aan. Het ligt of aan jullie internet of aan haxball.quote:
psv pakkiequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig een team door
Ik heb gewoon crappy internet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja ik snap echt niet waar dat aan ligt, ik heb nooit iets anders openstaan dat internet gebruikt en mijn internet kan het sws makkelijk aan. Het ligt of aan jullie internet of aan haxball.
jouw internet swsquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja ik snap echt niet waar dat aan ligt, ik heb nooit iets anders openstaan dat internet gebruikt en mijn internet kan het sws makkelijk aan. Het ligt of aan jullie internet of aan haxball.
Hee guus hoe doet psv het?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met die lagg viel niet te spelen man.
Wat?quote:
Ligt aan haxball.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke sorryquote:
Zou wel kunnen inderdaad. Ook wel logisch dat zo'n spelletje niet heel professioneel opgezet is.quote:
Gewoon die shit downloaden en openen in VLC, iTunes of whatever je gebruikt.quote:
Met een beetje geluk 22 maart al kampioen. Echt fanrastisch.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hee guus hoe doet psv het?
Lijkt me stug dat ons internet zoiets niet kan trekken maar shooters met 64 spelers welquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou wel kunnen inderdaad. Ook wel logisch dat zo'n spelletje niet heel professioneel opgezet is.
Lukt niet, zit op macbookquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon die shit downloaden en openen in VLC, iTunes of whatever je gebruikt.
Ja, dat zei TARDIS. net ook al in haxball, dat hij op z'n playstation wel perfect kan spelen en in haxball niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat ons internet zoiets niet kan trekken maar shooters met 64 spelers wel
Iets met lammen en blinden..quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk 22 maart al kampioen. Echt fanrastisch.
Method Man hoor je nuquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:05 schreef Fushia2 het volgende:
Wie hoor ik nu, ik word helemaal gestressed aaaaarghhhghg
Je hoort GZA als het goed is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:05 schreef Fushia2 het volgende:
Wie hoor ik nu, ik word helemaal gestressed aaaaarghhhghg
da's van vorige weekquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik hoor een gesprek met fylax en tardis en shit
dat is soundcloud, pik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
4th Chamberquote:
Dat gesprekquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
quote:
Of voor je browser.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:07 schreef remi1986 het volgende:
http://37.59.7.51:9856/listen.pls
dat openen in je mediaplayer naar keuze
doe deze dan jong. http://player.mdn.stream2(...)art=1&cut=0&station=quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:09 schreef Fushia2 het volgende:
Ok, kut dit wordt niks. Als ik op luister nu klik kan ik niks downloaden...
Ik hoor kutmuziek, bedanktquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of voor je browser.
http://player.mdn.stream2(...)art=1&cut=0&station=
Boeit me niks.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de radio is gvd pas 9 minuten geleden begonnen
Oké jij bent zieliger. Nu blij, kutjong?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moest de laatste keer 3 dagen wachten, 't is wat
Niet zo brutaal doen Hermanquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de radio is gvd pas 9 minuten geleden begonnen
ik ben altijd blijquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké jij bent zieliger. Nu blij, kutjong?
zo heet ik nietquote:
ja nu hoeft het niet meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:10 schreef -supergirl- het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Fushia2quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:11 schreef Fushia2 het volgende:
Eee maar effe serieus is echt kutmuziek nu
okidokiquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doe maar lekker normaal en luister naar de radio, ok?
Ja.quote:
Hyperventileren is weer over, maar ik ben nog niet helemaal mezelf.quote:
Gelukkig maar, zo'n ademhaling belet je maar goed te luisteren en zo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hyperventileren is weer over, maar ik ben nog niet helemaal mezelf.
you're wrongquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:13 schreef tharealmb het volgende:
ditnisnin ieder geval een uitbreiding van mijn muziekkennis.... maar of ik het mooi vind![]()
sorry deadprez
Joint doet wonderenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hyperventileren is weer over, maar ik ben nog niet helemaal mezelf.
Boeie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:13 schreef tharealmb het volgende:
ditnisnin ieder geval een uitbreiding van mijn muziekkennis.... maar of ik het mooi vind![]()
sorry deadprez
jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef tharealmb het volgende:
dit klinkt leuker imho dan het vorige... maar zal wel een cultuurbarbaar zijn
sukkeltjequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef tharealmb het volgende:
dit klinkt leuker imho dan het vorige... maar zal wel een cultuurbarbaar zijn
bepaal ik zelf welquote:
Te commercieel zeker?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:16 schreef voederbietel het volgende:
Hoewel Nofx ook maar meh meh is natuurlijk.
Spreek me er niet van, ik vond de tekst behoorlijk confronterend.quote:
Dat zijn jouw woorden vriend.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:17 schreef tharealmb het volgende:
commercieel per se slecht noemenhipsters
Zeg als je zo moeilijk blijft doen ga je maar naar een ander radiostation hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:17 schreef tharealmb het volgende:
commercieel per se slecht noemenhipsters
Dat doet maar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeg als je zo moeilijk blijft doen ga je maar naar een ander radiostation hoor.
Totaal geen respect meer, die jeugd van tegenwoordig.quote:
Als je serieus gaat doen mag je helemaal optyfen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:18 schreef tharealmb het volgende:
heet toch niet voor niks klaagbaak radio![]()
but i'll be serious
Gefaald met caranaval, daarna geen moeite gehad. Dus carnaval niet meerekenend 27 dagen, en wel meegerekend 13quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen centje pijn.
Jij dan?
Was in de jaren 70 wel anders.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Totaal geen respect meer, die jeugd van tegenwoordig.
Ik had laatst wel gerookt in een droom. Telt dat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gefaald met caranaval, daarna geen moeite gehad. Dus carnaval niet meerekenend 27 dagen, en wel meegerekend 13
lol die kaart klopt niet, want ik zit toch echt in Emmenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
RadioKLB gaat internationaal
Wowquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet wie de internationale luisteraar is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
kut, nu weten jullie dat ik eigenlijk in engeland woonquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben ik geen maagd meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had laatst wel gerookt in een droom. Telt dat?
Kut, wat ga je mijn locatie bepalenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh jouw mattie toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet wie de internationale luisteraar is.
Ligt er aan waar je provider doorgeeft waar zit. Soms klopt het, en soms totaal niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lol die kaart klopt niet, want ik zit toch echt in Emmen
Zeg dat hij een account maakt en mee komt posten hier.quote:
goed om te wetenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je provider doorgeeft waar zit. Soms klopt het, en soms totaal niet.
Nouja, ik kan IP adressen zien, maar daar staat je naam natuurlijk niet bijquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef deadprez het volgende:
Heb je mijn ip-adres nu ook Fokker?
In mijn geval klopt het. Ik lig te chillen in m'n hutje op de Veluwe.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je provider doorgeeft waar zit. Soms klopt het, en soms totaal niet.
Hij beloofde dat binnenkort te doen. Een hardnekkige lurker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeg dat hij een account maakt en mee komt posten hier.
even hacken en je weet alles, nogal confronterend dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik kan IP adressen zien, maar daar staat je naam natuurlijk niet bij
Gelukkig luistert Remi niet mee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even hacken en je weet alles, nogal confronterend dit.
Kijk maar uit dat Opa hem niet binnen 3 posts een permban geeft zoals die vriend van mij overkwamquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij beloofde dat binnenkort te doen. Een hardnekkige lurker.
wut?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Opa hem niet binnen 3 posts een permban geeft zoals die vriend van mij overkwam
Je bent bevriend met Retry?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Opa hem niet binnen 3 posts een permban geeft zoals die vriend van mij overkwam
wat is er met mij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig luistert Remi niet mee.
Dan moet je`via dat andere linkje luisteren, dan zie ik het niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even hacken en je weet alles, nogal confronterend dit.
Neen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent bevriend met Retry?
Jij, jij bent nieuw.quote:
is goed S_Zquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef tharealmb het volgende:
ik geniet nog even van mijn anonimiteit
begrijpelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef tharealmb het volgende:
ik geniet nog even van mijn anonimiteit
quote:
ik lok hem wel ffquote:
Hoink is naar je op zoek.quote:
afgevinktquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen, ik heb al een hoop TR's gemacht in de hoop dat hij ze ziet.
Oké Fylax.quote:
Geen idee luister niet. Maar nu dp en voederbietel het met me eens zijn ga ik toch maar eens luisteren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef tharealmb het volgende:
[..]
ik vond het net leuk worden.
heb echt slechte smaak blijkbaar.
Wil je dit topic ook op slot hebben ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
waarom ging Fylax helemaal wild? ik zag alleen die post waar hij veel dat ene niet zo leuk woordje zei
je username past tenminste bij je houding.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee luister niet. Maar nu dp en voederbietel het met me eens zijn ga ik toch maar eens luisteren.
Eigenlijk cared hij heel erg om alles.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef tharealmb het volgende:
[..]
je username past tenminste bij je houding.
yolo tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wil je dit topic ook op slot hebben ofzo?
Hij kijkt voetbalquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef voederbietel het volgende:
Frank is even in slaap gedut na het dineren. Dat heb je op die leeftijd.
hatertjequote:
om alles behalve jouw meningquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eigenlijk cared hij heel erg om alles.
"fatsoenlijke hiphop"quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:31 schreef remi1986 het volgende:
gvd als jullie hiphop aanvragen, vraag dan fatsoenlijke hiphop aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |