ach dat heb je toch binnen half uurtje binnen allemaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het gisteren weer opnieuw aangevraagd zodat ik morgen de hele dag house of cards kan kijken
waarom is dat verstandig? :squote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
eindelijk verstandig geworden?
Met die lagg viel niet te spelen man.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik disste Guus net vieshard in Haxball trouwens. Binnenkort ben jij aan de beurt.
Beter zorgen jij en hoink ervoor dat dat goedkomt.quote:
Praatjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met die lagg viel niet te spelen man.
duurt altijd best lang voordat het erop staat, ik wil gelijk 's ochtends kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ach dat heb je toch binnen half uurtje binnen allemaal
Na zondag 17 puntjes voor op jouw joodjes, hoezo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeeeee guusje hoe doet PSV het?
als iemand die ook van jou verloren heeft puur en simpel alleen door de lag vind ik dat Guus gelijk heeftquote:
Jouw excuus was dat je ziek was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iemand die ook van jou verloren heeft puur en simpel alleen door de lag vind ik dat Guus gelijk heeft
heul niet. gewoon unblock-US, was gisteren op de UK versie aan het kijken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
betalen voor beperkte content
en als je de USA content gebruikt, ben je alsnog illegaal bezig
dat kan ook hoor. Alle series die ik volg, staan er vrijwel meteen opquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
duurt altijd best lang voordat het erop staat, ik wil gelijk 's ochtends kijken
oh jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jouw excuus was dat je ziek was.
Nja ik snap echt niet waar dat aan ligt, ik heb nooit iets anders openstaan dat internet gebruikt en mijn internet kan het sws makkelijk aan. Het ligt of aan jullie internet of aan haxball.quote:
psv pakkiequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig een team door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |