nog steeds?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
TARDIS., Guus en ik waren maar naar de TV SC gegaan.
waren jullie daar? Dacht dat ik er bij hoorde maar niemand vertelt mij iets. ; (quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef remi1986 het volgende:
hahaha ze zijn ons nu al zat in de onz sc
TV SCquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef remi1986 het volgende:
hahaha ze zijn ons nu al zat in de onz sc
schorriemorriequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij het tweede woord ging het al fout dus..
Nee. Ik nu iig niet.quote:
ja ik zie het ook net hoor .. ben ook net pas onlinequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
waren jullie daar? Dacht dat ik er bij hoorde maar niemand vertelt mij iets. ; (
Chille SCquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
TARDIS., Guus en ik waren maar naar de TV SC gegaan.
Helaas voor KLB wel ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
allemaal overlopers jullie, ik blijf gewoon trouw aan KLB
Lekker naar het kopje 'Centrale topics' starenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
Jep, maar ik post toch liever in de KLB SC.quote:
rip KLBquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
Milikquote:
bijna shitlistquote:
nee, netflix kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker naar het kopje 'Centrale topics' staren
Ik disste Guus net vieshard in Haxball trouwens. Binnenkort ben jij aan de beurt.quote:
Ik ga m'n netflix abo opzeggen denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bijna shitlist
[..]
nee, netflix kijken
eindelijk verstandig geworden?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga m'n netflix abo opzeggen denk ik.
Deel 'm met iemand dan, deel je zo ook de kosten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb het gisteren weer opnieuw aangevraagd zodat ik morgen de hele dag house of cards kan kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |