Dan ben ik geen maagd meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had laatst wel gerookt in een droom. Telt dat?
Kut, wat ga je mijn locatie bepalenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
RadioKLB gaat internationaal
Oh jouw mattie toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet wie de internationale luisteraar is.
Ligt er aan waar je provider doorgeeft waar zit. Soms klopt het, en soms totaal niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lol die kaart klopt niet, want ik zit toch echt in Emmen
Zeg dat hij een account maakt en mee komt posten hier.quote:
goed om te wetenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je provider doorgeeft waar zit. Soms klopt het, en soms totaal niet.
Nouja, ik kan IP adressen zien, maar daar staat je naam natuurlijk niet bijquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef deadprez het volgende:
Heb je mijn ip-adres nu ook Fokker?
In mijn geval klopt het. Ik lig te chillen in m'n hutje op de Veluwe.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je provider doorgeeft waar zit. Soms klopt het, en soms totaal niet.
Hij beloofde dat binnenkort te doen. Een hardnekkige lurker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeg dat hij een account maakt en mee komt posten hier.
even hacken en je weet alles, nogal confronterend dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik kan IP adressen zien, maar daar staat je naam natuurlijk niet bij
Gelukkig luistert Remi niet mee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even hacken en je weet alles, nogal confronterend dit.
Kijk maar uit dat Opa hem niet binnen 3 posts een permban geeft zoals die vriend van mij overkwamquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij beloofde dat binnenkort te doen. Een hardnekkige lurker.
wut?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Opa hem niet binnen 3 posts een permban geeft zoals die vriend van mij overkwam
Je bent bevriend met Retry?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Opa hem niet binnen 3 posts een permban geeft zoals die vriend van mij overkwam
wat is er met mij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig luistert Remi niet mee.
Dan moet je`via dat andere linkje luisteren, dan zie ik het niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even hacken en je weet alles, nogal confronterend dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |