afgevinktquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen, ik heb al een hoop TR's gemacht in de hoop dat hij ze ziet.
Oké Fylax.quote:
Geen idee luister niet. Maar nu dp en voederbietel het met me eens zijn ga ik toch maar eens luisteren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef tharealmb het volgende:
[..]
ik vond het net leuk worden.
heb echt slechte smaak blijkbaar.
Wil je dit topic ook op slot hebben ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
waarom ging Fylax helemaal wild? ik zag alleen die post waar hij veel dat ene niet zo leuk woordje zei
je username past tenminste bij je houding.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee luister niet. Maar nu dp en voederbietel het met me eens zijn ga ik toch maar eens luisteren.
Eigenlijk cared hij heel erg om alles.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef tharealmb het volgende:
[..]
je username past tenminste bij je houding.
yolo tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wil je dit topic ook op slot hebben ofzo?
Hij kijkt voetbalquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef voederbietel het volgende:
Frank is even in slaap gedut na het dineren. Dat heb je op die leeftijd.
hatertjequote:
om alles behalve jouw meningquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eigenlijk cared hij heel erg om alles.
"fatsoenlijke hiphop"quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:31 schreef remi1986 het volgende:
gvd als jullie hiphop aanvragen, vraag dan fatsoenlijke hiphop aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |