abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150062334
Ik ben lid van meerdere fora. Nu valt het mij op dat het per forum verschilt hoe mensen zich gedragen. Op informatieve forums helpen mensen elkaar graag en wordt er zelden iemand beledigd. Op fora waar gedeelde interesses besproken worden gebeurt dit ook zelden. Maar zelfs op andere gelijksoortige fora als Fok!, engelstalig of nederlandstalig, proberen mensen over het algemeen respect voor elkaars mening op te brengen.

Het spijt me dat ik het moet zeggen, ik beleef veel plezier aan Fok! maar sommige mensen op dit forum zijn echt alle grenzen voorbij. Open ieder willekeurig topic (vraag en aanbod uitgesloten) en je stuit telkens weer op de meest onredelijke discussies, die vaak niets met het onderwerp te maken hebben maar louter een wedstrijd is tussen twee personen is, over wie de/het meeste macht/spullen/gelijk/ervaring enz. heeft.

dit gebeurt dan op een manier die in het dagelijks leven nooit zou gebeuren. Voorbeeld:

Persoon A: " Ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht van het merk G-star waarvan de pijpen lekker wijd zitten aan de onderkant. Ik raad het iedereen aan om zo'n broek te kopen."

Reactie vaak hier op Fok!: "Wat een totale onzin verkondig jij hier! Dat zijn kutbroeken met smalle pijpen, kutkwaliteit, kut alles. Te duur ook, rot op met je kut post!"

Nu zijn er tal van onderzoeken gedaan naar waarom mensen zich zo gedragen op het internet.

Vaak blijkt onzekerheid de reden te zijn.
Mensen schetsen op fora vaak een mooier beeld van zichzelf dan dat ze in werkelijkheid van zichzelf vinden. Deze mensen doen er alles aan om dit beeld te beschermen. Hierdoor begint ook het liegen. Mensen liegen over hun opleiding, hun bezit enz. Uit onderzoek blijkt dat vaak, hoe agressiever de persoon wordt, hoe minder hetgeen hij verdedigd waar is.
Want er is natuurlijk helemaal geen reden om je ervaring of je bezit aan totale vreemden te bewijzen. Deze mensen moeten wel want het is niet waar.

Daarom is logischerwijs ook gebleken dat mensen met een door zichzelf bepaalde tekortkoming deze neiging vaker hebben. Uit verschillende testen is gebleken dat mensen die zich op het internet agressief en extreem verdedigend of aanvallend opstellen, vaak overgewicht hebben. Dus weer terug bij onzekerheid. Overgewicht is wat het meest in de testen naar voren komt maar ook mensen die zichzelf niet al te slim vinden neigen meer naar dit gedrag.

Angst en kwetsen.
Het feit dat mensen elkaar niet zien, en dus niet zien dat ze een ander kwetsen speelt ook een grote rol bij dit gedrag. Maar ook angst, die is namelijk weg. Je houd je niet in omdat de tegenstander 2 meter groot is en al 30 jaar aan karate doet.
In het echte leven houd men rekening met elkaars gevoelens, en hoe jammer ook, de kans dat je wint in een gevecht op de dood, dat is nu eenmaal instinct.

Er is daadwerkelijk geconstateerd dat mensen die dit gedrag vertonen vaak een wat lager IQ hebben. In testen zijn verschillende groepen met een probleem opgezadeld. Het bleek dat de personen met dit internet gedrag, het sneller opgaven dan de personen in de andere groep.

Een extra grappig dat is dat mensen in het dagelijks leven vaak helemaal niet zoveel problemen hebben met schrijffouten, als op het internet. Als men een contract voorgeschoteld krijgt gaat men het niet analyseren op schrijffouten, om vervolgens niet te tekenen als er teveel in staan.
Uit onderzoek blijkt dat mensen die anderen met taalfouten confronteren vaak zelf weinig of minder kennis hebben van andere zaken, zoals hetgeen waar het verhaal van de tekst om ging. Hierdoor vluchten ze in de grammatica om toch nog enigzins intelligent over te komen zonder te reageren op het probleem in kwestie.

Beste mensen die zich aangesproken voelen, doe er wat mee. Wees lief voor elkaar en toon respect. Een keertje een verhitte discussie is niets mis mee daar zijn fora voor. Maar probeer jezelf niet te verlagen. Je staat voor joker.

Hieronder één van de testen: google, en wordt wijzer.
http://www.wsj.com/articl(...)04578030351784405148

Hieronder een paar tips:
http://www.purposefairy.c(...)al-with-rude-people/
pi_150062384
Ts wanneer komt je boek uit?
Play hard, go pro.
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:50:08 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_150062415
TS voelt zich gekwetst :')
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_150062418
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:50 schreef remlof het volgende:
tl;dr
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_150062529
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:51 schreef LookAtMe het volgende:
TS :')
pi_150062551
Dat komt omdat er altijd betweters tussen zitten die je uit de tent lokken, en de tijd om de andere wang toe te keren zijn wij allang voorbij, op internet en op straat waar zelfs vrouwen je voor aso uitmaken als je je auto iets scheef neerzet.
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:58:29 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150062633
Vroeger was het beter op fok!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150062666
Ik vergeet nog te vermelden dat er ook is gebleken dat als je bijvoorbeeld vraagt op het internet welke tv je het beste kan kopen, je vaak geen antwoord krijgt omdat mensen niet snel de behoefte hebben om te helpen.
Maar als je bijvoorbeeld zegt: "samsung televisies zijn het beste." Dan komt iedereen zijn eigen tv verdedigen en heb je dus binnen de kortste keren een goed overzicht van de voor en nadelen van iedere merk. Vond ik ook wel een goeie.
pi_150062696
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:50 schreef remlof het volgende:
tl;dr
Nooit begrepen wat dit betekent. Moet altijd denken aan de lord of the DE rings als ik tldr zie staan.
pi_150062720
quote:
Beste mensen die zich aangesproken voelen, doe er wat mee. Wees lief voor elkaar en toon respect. Een keertje een verhitte discussie is niets mis mee daar zijn fora voor. Maar probeer jezelf niet te verlagen. Je staat voor joker.
Dit is wel de kern van het hele "probleem" jij doet het net zo hard. je eigen mening, normen en waarden, smaak etc, als enige juiste zien en proberen op te dringen aan anderen.

Ik zeg niet dat ik het niet met je eens ben, maar jij ziet het zo, jij zou het graag zo willen, en een ander juist totaal niet.

Natuurlijk speelt anonimiteit, of iig de ander niet in de ogen hoeven aankijken, een rol bij het wat harder posten dan je IRL zou doen, maar mensen zijn het nou eenmaal over alles oneens.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:02:36 #12
438089 404_Error
User not found.
pi_150062774
Mensen zijn gewoon niet sociale wezens die onder het mom van geld alleen maar leuk tegen iemand kunnen doen. Als er geen geld aan je te verdienen valt zijn ze al snel klaar met je en gaan ze op zoek naar een ander slachtoffer. Dat is niet iets van deze tijd maar dat is de natuur en zal ook niet snel veranderen. Zolang de mens er is is er al oorlog. Ook genieten mensen van andermans leed en zijn ze allang blij dat het zichzelf niet betreft. Zelfs als je dood bent beroven ze je nog.
pi_150062807
TS, dit post je alleen maar om je eigen onzekerheid te verbergen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:04:02 #14
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150062818
Rot op met je kuttopic
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_150062877
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit is wel de kern van het hele "probleem" jij doet het net zo hard. je eigen mening, normen en waarden, smaak etc, als enige juiste zien en proberen op te dringen aan anderen.

Ik zeg niet dat ik het niet met je eens ben, maar jij ziet het zo, jij zou het graag zo willen, en een ander juist totaal niet.

Natuurlijk speelt anonimiteit, of iig de ander niet in de ogen hoeven aankijken, een rol bij het wat harder posten dan je IRL zou doen, maar mensen zijn het nou eenmaal over alles oneens.
Nee hoor ik dring niets op aan niemand. Ik vertel enkel wat er uit onderzoek is gebleken. Vervolgens geef ik de mensen die zich aangesproken voelen de kans om er iets mee te doen. Het is dus niet mijn mening maar feiten die uit onderzoeken zijn gebleken. Daarbij geef ik aan dat er niets mis is met een mening want daar is een forum juist voor. Mijn mening is wel dat ik vind dat dit veel gebeurd, ander maak ik niet dit topic. Het is aan een ieder er wat mee te doen of niet.
pi_150062949
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:05 schreef danny081 het volgende:

[..]

Nee hoor ik dring niets op aan niemand. Ik vertel enkel wat er uit onderzoek is gebleken. Vervolgens geef ik de mensen die zich aangesproken voelen de kans om er iets mee te doen. Het is dus niet mijn mening maar feiten die uit onderzoeken zijn gebleken. Daarbij geef ik aan dat er niets mis is met een mening want daar is een forum juist voor. Mijn mening is wel dat ik vind dat dit veel gebeurd, ander maak ik niet dit topic. Het is aan een ieder er wat mee te doen of niet.
Een belerend toontje, hoe goed bedoeld ook, werkt altijd aversie op. Hoor jezelf eens:

Ik geef (uit de goedheid van mijn hart) mensen de kans (wow, wat een luxe) er iets mee te doen!

Waarom zouden die mensen dat willen? Ze vermaken zich op hun manier prima, en jouw MENING dat ze voor lul staan is niet meer dan dat, jouw mening :).

Dus nogmaals, je ziet je eigen wijze als enige juiste en helaas, dat is hij niet :).
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:11:16 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_150063061
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:00 schreef danny081 het volgende:

[..]

Nooit begrepen wat dit betekent. Moet altijd denken aan de lord of the DE rings als ik tldr zie staan.
Too long; didn't read.
pi_150063099
TS :r :')
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:16:30 #19
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150063241
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:05 schreef danny081 het volgende:

[..]

en uit een ander onderzoek blijkt weer wat anders... ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_150063348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een belerend toontje, hoe goed bedoeld ook, werkt altijd aversie op. Hoor jezelf eens:

Ik geef (uit de goedheid van mijn hart) mensen de kans (wow, wat een luxe) er iets mee te doen!

Waarom zouden die mensen dat willen? Ze vermaken zich op hun manier prima, en jouw MENING dat ze voor lul staan is niet meer dan dat, jouw mening :).

Dus nogmaals, je ziet je eigen wijze als enige juiste en helaas, dat is hij niet :).
Hoe je nu je tekst formuleert is dus een perfect voorbeeld van het bovenstaande.
Om te beginnen bepaal je wat mijn toon is. Vervolgens ontleed je mijn zinnen op een manier die dus negatief voor mij overkomt. Je wil mij dus al direct in een kwaad daglicht zetten terwijl ik niets, maar dan ook niets heb gezegd om jou uit te lokken. Dit doe ik nog steeds niet want het gaat niet om ons, het gaat om het onderwerp.

Wat je nu doet is afwijken van het onderwerp en het sturen naar het persoonlijke vlak. "Jij doet dit en jij zegt dat". Dat is precies het probleem.
Ik bedoeel geenszins dat het een luxe is uit goedheid van mijn hart dat mensen de kans mogen grijpen. Ik confronteer sommige mensen slechts met hun gedrag. En niet eens ik zelf contfronteer mensen maar de wetenschap.

En dat ze voor lul staan is inderdaad mijn mening en die betekent inderdaad zoveel als hoeveel mensen het ermee eens zijn. Als mensen mijn mening willen veranderen met goede argumenten dan kan dat uiteraard.

Maar ik stel me geenszins beledigend of extreem op. En dit doe jij nu wel, dit zeg ik niet met een bepaalde toon maar gewoon als voorbeeld naar anderen. Dat je nu exact doet wat in de tekst staat.

Uiteraard ben ik dan lichtelijk geirriteerd dat mijn mening is dat jij dat niet inziet. Maar ik blijf je met hetzelfde respect behandelen omdat mijn mening misschien wel fout is.

En om dus te voorkomen dat dit toppic zoals zovelen eindigt in een discussie tussen twee personen, en dat dat precies de kern is van mijn post, wil ik je nu aangeven dat we hier allebei dus blijkbaar een eigen mening kver hebben. Beide zullen we wel onze punten hebben waarin we gelijk hebben maar er is geen goed of fout in een mening. Dus laten we het er over eens zijn dat we het niet eens zijn, en verder gaan met het toppic. Even goede vrienden.
pi_150063376
Riiiiight :').
Get woke, go broke!
pi_150063495
Tereng die gast heeft tijd teveel.. :')
Play hard, go pro.
pi_150063850
Die mensen kom je in het gewone leven ook tegen.
pi_150063957
Goeie analyse maar wat is de oplossing?
pi_150063970
En iedereen houd zijn bek ineens, TS je bent gewoon een narcist!
pi_150064019
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:36 schreef aloa het volgende:
Die mensen kom je in het gewone leven ook tegen.
Het gaat erom dat mensen zich op het internet anders opstellen. Als je face to face met iemand een gesprek hebt zal je sneller willen hem te begrijpen, en op het internet willen mensen vaak juist het tegenovergestelde.
Je zal niet snel tegen iemand zeggen dat hij poep praat en zijn gore bek moet houden. Dit stel je uit tot je geen uitweg meer hebt. Op het internet is dit vaak het eerste wat er gezegd word. In het echte leven zijn mensen wat milder. Niet zo recht voor zijn raap zeg maar. Wetenschappers vergelijken het gedrag op internet met dronken mensen. De remmen zijn weg.
pi_150064048
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:40 schreef Atak het volgende:
Goeie analyse maar wat is de oplossing?
Die is er niet. Sommige doen het erom, het zijn dan ook vaak dezelfde personen die diverse topics verneuken. Vinden ze leuk. :{
pi_150064063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:40 schreef etuiedelapiel het volgende:
En iedereen houd zijn bek ineens, TS je bent gewoon een narcist!
Dit is ook weer zo'n perfect voorbeeld.

Let wel ik maak me er zelf ook soms schuldig aan. Niemand is perfect.
pi_150064142
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:42 schreef danny081 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat mensen zich op het internet anders opstellen. Als je face to face met iemand een gesprek hebt zal je sneller willen hem te begrijpen, en op het internet willen mensen vaak juist het tegenovergestelde.
Je zal niet snel tegen iemand zeggen dat hij poep praat en zijn gore bek moet houden. Dit stel je uit tot je geen uitweg meer hebt. Op het internet is dit vaak het eerste wat er gezegd word. In het echte leven zijn mensen wat milder. Niet zo recht voor zijn raap zeg maar. Wetenschappers vergelijken het gedrag op internet met dronken mensen. De remmen zijn weg.
Nee, maar in het echte leven stap jij ook niet op mensen af om ze te vertellen wat ze wel en niet moeten doen, hoop ik dan voor je.

Dus daar zit al het verschil in, je lokt door een mening te posten reacties uit, en dat de reacties je nou niet aanstaan is jouw probleem.
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:52:00 #31
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150064344
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, maar in het echte leven stap jij ook niet op mensen af om ze te vertellen wat ze wel en niet moeten doen, hoop ik dan voor je.

Dus daar zit al het verschil in, je lokt door een mening te posten reacties uit, en dat de reacties je nou niet aanstaan is jouw probleem.
Nee, IRL laat TS zijn vrouw eerst alles netjes op lossen. Als dat niet lukt wordt TS agressief en slaat hij erop los.
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:55:58 #32
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_150064460
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:52 schreef Bugno het volgende:

[..]

Nee, IRL laat TS zijn vrouw eerst alles netjes op lossen. Als dat niet lukt wordt TS agressief en slaat hij erop los.
_O-
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:56:40 #33
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150064483
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:19 schreef danny081 het volgende:

[..]

Hoe je nu je tekst formuleert is dus een perfect voorbeeld van het bovenstaande.
Om te beginnen bepaal je wat mijn toon is. Vervolgens ontleed je mijn zinnen op een manier die dus negatief voor mij overkomt. Je wil mij dus al direct in een kwaad daglicht zetten terwijl ik niets, maar dan ook niets heb gezegd om jou uit te lokken. Dit doe ik nog steeds niet want het gaat niet om ons, het gaat om het onderwerp.

Wat je nu doet is afwijken van het onderwerp en het sturen naar het persoonlijke vlak. "Jij doet dit en jij zegt dat". Dat is precies het probleem.
Ik bedoeel geenszins dat het een luxe is uit goedheid van mijn hart dat mensen de kans mogen grijpen. Ik confronteer sommige mensen slechts met hun gedrag. En niet eens ik zelf contfronteer mensen maar de wetenschap.

En dat ze voor lul staan is inderdaad mijn mening en die betekent inderdaad zoveel als hoeveel mensen het ermee eens zijn. Als mensen mijn mening willen veranderen met goede argumenten dan kan dat uiteraard.

Maar ik stel me geenszins beledigend of extreem op. En dit doe jij nu wel, dit zeg ik niet met een bepaalde toon maar gewoon als voorbeeld naar anderen. Dat je nu exact doet wat in de tekst staat.

Uiteraard ben ik dan lichtelijk geirriteerd dat mijn mening is dat jij dat niet inziet. Maar ik blijf je met hetzelfde respect behandelen omdat mijn mening misschien wel fout is.

En om dus te voorkomen dat dit toppic zoals zovelen eindigt in een discussie tussen twee personen, en dat dat precies de kern is van mijn post, wil ik je nu aangeven dat we hier allebei dus blijkbaar een eigen mening kver hebben. Beide zullen we wel onze punten hebben waarin we gelijk hebben maar er is geen goed of fout in een mening. Dus laten we het er over eens zijn dat we het niet eens zijn, en verder gaan met het toppic. Even goede vrienden.
Die toon heh, die bepaal jij wel degelijk zelf, uit de OP

quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef danny081 het volgende:
Maar probeer jezelf niet te verlagen. Je staat voor joker.

pi_150064502
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is het hele idee van een discussie lijkt me. Ik geef mijn mening en anderen kunnen mijn mening veranderen als ze dat willen. Zijn ze niet geinteresserd dan slaan ze het topic over. Nu is dat voor jou lastig omdat je een mod bent, en dus iedere post moet lezen dat begrijp ik.

Maar de messte gesprekken in het dagelijks leven gaan over het uitwisselen van elkaars mening.
"Ik vind het lekker weer"
"Nou ik heb liever een zonnetje"

Niet zoals vaak in topics: "o, je vind het lekker weer, nou het is kutweer en je post is kut en Ts is triest want hij vind het weer leker.

Ook met vrienden heb ik vaak discussies en die uitten zich heel anders dan op het internet. Ik sta open voor ieder zijn mening en ik schaam me er ook niet voor om mijn ongelijk toe te geven.
Ik wil dan ook benadrukken dat ik niet de intentie heb om jou persoonlijk aan te vallen op wat jou mening dan ook is. Ik hoef het er niet mee eens te zijn maar dat geeft mij nog niet het recht om je voor rotte vis uit te maken. Ook geef ik toe dat ook ik me af en toe schuldig maak aan dit soort dingen, soms lopen de gemoederen nu eenmaal hoog op en dan kan ik ook een verkeerde reactie geven. Ook dan schaam ik me niet om mijn excuses aan te bieden. Ook al heb ik dan misschien in mijn ogen gelijk, het is nooit mijn intentie om iemand bewust te kwetsen.
pi_150064669
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:56 schreef PeZu het volgende:

[..]

Die toon heh, die bepaal jij wel degelijk zelf, uit de OP

[..]

Dat is mijn mening, niemand hoeft het daarmee eens te zijn. En ja over de toon van bepaalde dingen valt ook te discuseren.

Gistteren vroeg ik aan iemand iets voor me te doen via de whatsapp. Hij kon niet.
Dus ik reageerde.

"Dan ga ik wel"

Je kan de toon hiervan op meerdere manieren opvatten. Netjes had geweest op "het geeft niet" aan de tekst toe te voegen. Maar de huidige manier van teksten verzenden is kort en bondig. Daarom zijn er menig misverstanden hedendaags door berichten via tekst.

Ook humor wordt soms helemaal uit zijn verband getrokken in tekst vorm. De 'tegenstander' vat het dan anders en gebruikt het als een stok om mee te slaan.

Zo had ik het stukje tekst dat jij aankaart misschien ook anders kunnen formuleren. Dat heb ik niet gedaan en dat is misschien niet goed. Zoals ik al aangaf ik ben ook niet lerfect en maak me soms ook schuldig aan deze dingen.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:04:41 #36
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150064729
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:02 schreef danny081 het volgende:

[..]

Dat is mijn mening, niemand hoeft het daarmee eens te zijn. En ja over de toon van bepaalde dingen valt ook te discuseren.

Gistteren vroeg ik aan iemand iets voor me te doen via de whatsapp. Hij kon niet.
Dus ik reageerde.

"Dan ga ik wel"

Je kan de toon hiervan op meerdere manieren opvatten. Netjes had geweest op "het geeft niet" aan de tekst toe te voegen. Maar de huidige manier van teksten verzenden is kort en bondig. Daarom zijn er menig misverstanden hedendaags door berichten via tekst.

Ook humor wordt soms helemaal uit zijn verband getrokken in tekst vorm. De 'tegenstander' vat het dan anders en gebruikt het als een stok om mee te slaan.

Zo had ik het stukje tekst dat jij aankaart misschien ook anders kunnen formuleren. Dat heb ik niet gedaan en dat is misschien niet goed. Zoals ik al aangaf ik ben ook niet lerfect en maak me soms ook schuldig aan deze dingen.
alleen haal je met dat laatste stukje je eigen betoog in 1 trap onderuit door je hautain boven oandere te plaatsten terwijl een ieder recht heeft op zijn of haar visie, er is geen 1 waarheid in deze, slechts perceptie
pi_150064768
Het jammere is wederom in dit topic dat de discussie niet gaat over het feit wat uit onderzoeken is gebleken.
Maar uit aanvallen van personen.

Waaruit blijkt dat ook in dit topic de wetenschap gelijk heeft.
pi_150064806
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:57 schreef danny081 het volgende:

[..]

Dat is het hele idee van een discussie lijkt me. Ik geef mijn mening en anderen kunnen mijn mening veranderen als ze dat willen. Zijn ze niet geinteresserd dan slaan ze het topic over. Nu is dat voor jou lastig omdat je een mod bent, en dus iedere post moet lezen dat begrijp ik.

Maar de messte gesprekken in het dagelijks leven gaan over het uitwisselen van elkaars mening.
"Ik vind het lekker weer"
"Nou ik heb liever een zonnetje"

Niet zoals vaak in topics: "o, je vind het lekker weer, nou het is kutweer en je post is kut en Ts is triest want hij vind het weer leker.

Ook met vrienden heb ik vaak discussies en die uitten zich heel anders dan op het internet. Ik sta open voor ieder zijn mening en ik schaam me er ook niet voor om mijn ongelijk toe te geven.
Ik wil dan ook benadrukken dat ik niet de intentie heb om jou persoonlijk aan te vallen op wat jou mening dan ook is. Ik hoef het er niet mee eens te zijn maar dat geeft mij nog niet het recht om je voor rotte vis uit te maken. Ook geef ik toe dat ook ik me af en toe schuldig maak aan dit soort dingen, soms lopen de gemoederen nu eenmaal hoog op en dan kan ik ook een verkeerde reactie geven. Ook dan schaam ik me niet om mijn excuses aan te bieden. Ook al heb ik dan misschien in mijn ogen gelijk, het is nooit mijn intentie om iemand bewust te kwetsen.
Ts weet jij wel het verschil tussen een virtuele wereld en real life?
Al willen ze mijn moeder neuken, maken ze mij uit voor homo, of willen ze pics van mijn zusje
Als ik op dat kruisje klik dan is die hele wereld weg en geschiedenis, dat is het verschil.
pi_150064838
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:04 schreef PeZu het volgende:

[..]

alleen haal je met dat laatste stukje je eigen betoog in 1 trap onderuit door je hautain boven oandere te plaatsten terwijl een ieder recht heeft op zijn of haar visie, er is geen 1 waarheid in deze, slechts perceptie
Mee eens, zoals aangegeven had ik dat anders moeten formuleren.
Dat geef ik toe. Ik voel me op geen enkele manier meer dan een ander. Tenzij ze me op een persoonlijk vlak beledigen of naar mijn mening onterecht aanvallen.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:12:27 #40
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150064995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:05 schreef danny081 het volgende:
Het jammere is wederom in dit topic dat de discussie niet gaat over het feit wat uit onderzoeken is gebleken.
Maar uit aanvallen van personen.

Waaruit blijkt dat ook in dit topic de wetenschap gelijk heeft.
ik heb je al aangegeven dat een onderzoek niks zegt, er zijn altijd tegenstrijdige onderzoek en als is die er niet, hoe is dat onderzoek gedaan, met welke uitgang? je claimt dat die onderzoeken uitwijzen dat die personen een lager iq hebben, welk onderzoeken zijn dat dan man? je post enkel ene artikel met een conclusie
pi_150065025
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:06 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]

Ts weet jij wel het verschil tussen een virtuele wereld en real life?
Al willen ze mijn moeder neuken, maken ze mij uit voor homo, of willen ze pics van mijn zusje
Als ik op dat kruisje klik dan is die hele wereld weg en geschiedenis, dat is het verschil.
Daar gaat het ook niet om. Het hele topic gaat over wat uit onderzoeken is gebleken. En dat is dat er vaak een persoonlijke draai aan dingen wordt gegeven om vervolgens aan te vallen en te beledigen.

Het doet mij verder niets, ik ken je niet en zal je waarschijnlijk nooit ontmoeten. Dus het boeit me ook totaal niet. Jou wel want anders val je me niet aan op een vrij onbeschofte manier zo even geleden.

Dus je hebt me aangevallen door te zeggen dat ik een narsist ben.
Je hebt je mening over mij gevormd zonder dat je me kent.
Je maakt een ander onderwerp van dit topic, zojuist hier gooi je het op wat ik niet begrijp terwijl het niet om mij gaat maar om onderzoeken van derden.

Maar het lijkt me ongezond als je je persoonlijk druk maakt om deze dingen. Ik verveel me op mijn werk, het is vandaag rustig dus doe ik wat om de tijd te doden. Dus plaats je een onderzoek en meld je je mening. Daar mag iedereen mee doen wat ie wil.

Straks druk ik inderdaad oo kruisje en vergeet ik dat Fok! Uberhaupt bestaat. Tot ik me weer verveel.
pi_150065061
quote:
:D
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:16:03 #43
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150065110
quote:
toepasselijke nickname :D
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:16:11 #44
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150065115
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:13 schreef danny081 het volgende:

[..]

Daar gaat het ook niet om. Het hele topic gaat over wat uit onderzoeken is gebleken. En dat is dat er vaak een persoonlijke draai aan dingen wordt gegeven om vervolgens aan te vallen en te beledigen.

Het doet mij verder niets, ik ken je niet en zal je waarschijnlijk nooit ontmoeten. Dus het boeit me ook totaal niet. Jou wel want anders val je me niet aan op een vrij onbeschofte manier zo even geleden.

Je maakt een ander onderwerp van dit topic, zojuist hier gooi je het op wat ik niet begrijp terwijl het niet om mij gaat maar om onderzoeken van derden.

Maar het lijkt me ongezond als je je persoonlijk druk maakt om deze dingen. Ik verveel me op mijn werk, het is vandaag rustig dus doe ik wat om de tijd te doden. Dus plaats je een onderzoek en meld je je mening. Daar mag iedereen mee doen wat ie wil.

Straks druk ik inderdaad oo kruisje en vergeet ik dat Fok! Uberhaupt bestaat. Tot ik me weer verveel.
Je weet dat, afgaande op een ander topic, jijzelf ook vrij sterk bent in het anders voor doen dan in de werkelijkheid hè?

Hier acteer je de rust en redelijkheid zelve, terwijl je eigenlijk iemand met een heel kort lontje bent.
pi_150065149
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:12 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik heb je al aangegeven dat een onderzoek niks zegt, er zijn altijd tegenstrijdige onderzoek en als is die er niet, hoe is dat onderzoek gedaan, met welke uitgang? je claimt dat die onderzoeken uitwijzen dat die personen een lager iq hebben, welk onderzoeken zijn dat dan man? je post enkel ene artikel met een conclusie
Ik sta open voor verandering van mening. Kom met argumenten of onderzoeken dat dit niet zo is en ik ga er niet tegenin. En omdat jij vind dat een onderzoek niets zegt wil dat niet ook zeggen dat het inderdaad niets zegt. Dat is jou mening. Ik heb mijn mening, wil je die veranderen als je dat echt zo nodig vind, dan zal je met tegenargumenten moeten komen,

Ik haal wat van internet, post het, wacht oo reacties en ga vervolgens weer naar huis als het tijd is. Tijdberdrijf.
pi_150065245
quote:

[..]

Prima jongen, ben nu even naar een tetten-topic.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:21:05 #47
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150065270
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik sta open voor verandering van mening. Kom met argumenten of onderzoeken dat dit niet zo is en ik ga er niet tegenin. En omdat jij vind dat een onderzoek niets zegt wil dat niet ook zeggen dat het inderdaad niets zegt. Dat is jou mening. Ik heb mijn mening, wil je die veranderen als je dat echt zo nodig vind, dan zal je met tegenargumenten moeten komen,

Ik haal wat van internet, post het, wacht oo reacties en ga vervolgens weer naar huis als het tijd is. Tijdberdrijf.
nee zo werkt het niet, jij claimt dat wat uit onderzoeken is gebleken, ik vraag je naar die onderzoeken. Ik geef slechts aan dat je claim zo leeg is zonder dat bewijs, dat moet jij voeren niet ik
pi_150065280
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:16 schreef Bugno het volgende:

[..]

Je weet dat, afgaande op een ander topic, jijzelf ook vrij sterk bent in het anders voor doen dan in de werkelijkheid hè?

Hier acteer je de rust en redelijkheid zelve, terwijl je eigenlijk iemand met een heel kort lontje bent.
Zoals eerder aangegeven maak ik me ook schuldig aan dit soort dingen. Tuurlijk kan ik iemand een mongool vinden. En tuurlijk kan ik soms dingen zeggen die je in het dagelijks leven niet zegt. En tuurlijk houd ik extra rekening in het geval van dit topic, ik ben niet achterlijk. En tuurlijk lach ik erom dat mensen ook in dit topic al door de mand vallen naar mijn mening. Ik heb een kort londje maar ik ben niet onredelijk. Ik probeer alles met praten op te lossen en in het verleden heb ik de fout gemaakt om als De tegenoartij het niet genoeg begreep de neiging gehad erop los te slaan. Niemand is perfect.
maar je kan jezelf wel verbeteren, vandaar dit topic.
  Official ESF Kreviewer donderdag 26 februari 2015 @ 13:23:59 #49
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150065373
quote:
Maar het lijkt me ongezond als je je persoonlijk druk maakt om deze dingen
Wie zegt dat ik dat doe? Ik post met een bloeddruk van 75/120 en een hartslag van 53 rustig dat je een achterlijke teringmongool bent die denkt dat hij de wijsheid in huis heeft om een heel forum te ontleden en zijn visie op te dringen.
Dat is mijn hobby, het ontspant me. Zodra ik dit topic heb dichtgeklikt ben ik je weer vergeten.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:24:05 #50
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150065377
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:21 schreef danny081 het volgende:

[..]

Zoals eerder aangegeven maak ik me ook schuldig aan dit soort dingen. Tuurlijk kan ik iemand een mongool vinden. En tuurlijk kan ik soms dingen zeggen die je in het dagelijks leven niet zegt. En tuurlijk houd ik extra rekening in het geval van dit topic, ik ben niet achterlijk. En tuurlijk lach ik erom dat mensen ook in dit topic al door de mand vallen naar mijn mening. Ik heb een kort londje maar ik ben niet onredelijk. Ik probeer alles met praten op te lossen en in het verleden heb ik de fout gemaakt om als De tegenoartij het niet genoeg begreep de neiging gehad erop los te slaan. Niemand is perfect.
maar je kan jezelf wel verbeteren, vandaar dit topic.
Nu is het "in het verleden", die indruk kreeg ik in de andere topic niet.

Feit blijft dat, zoals je hier ook aan de reacties ziet, je nogal uit de hoogte over komt.
pi_150065451
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

nee zo werkt het niet, jij claimt dat wat uit onderzoeken is gebleken, ik vraag je naar die onderzoeken. Ik geef slechts aan dat je claim zo leeg is zonder dat bewijs, dat moet jij voeren niet ik
Staat in de tekst. Als je verder googled: why we behave rude on the internet kom je zat tegen. Een beetje zelf moeite doen kan geen kwaad. Misschien vind je dan ook wel een tegenargument en kan je dat weer hier plaatsen.
pi_150065474
quote:
pi_150065550
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:24 schreef Bugno het volgende:

[..]

Nu is het "in het verleden", die indruk kreeg ik in de andere topic niet.

Feit blijft dat, zoals je hier ook aan de reacties ziet, je nogal uit de hoogte over komt.
Dat is niet mijn intentie. En daar bied ik mijn oorechte excuses voor aan. Ik vind fok een leuk forum. Maar ook ik ben van mening dat er af en toe dombo,s actief zijn. Dat zullen mensen ook van mij vinden.

In het betreffende forum heb ik mezelf zeker schuldig gemaakt aan bovenstaande. Ik heb daar een leugen verteld om mijn standpunt bij te staan. Dat is fout en dom. Geef ik toe en ga ik niet meer doen want het blijft je dus achtervolgen.
pi_150065552
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat doe? Ik post met een bloeddruk van 75/120 en een hartslag van 53 rustig dat je een achterlijke teringmongool bent die denkt dat hij de wijsheid in huis heeft om een heel forum te ontleden en zijn visie op te dringen.
Dat is mijn hobby, het ontspant me. Zodra ik dit topic heb dichtgeklikt ben ik je weer vergeten.
Echt he? :').

Van die mensen die zelf schuimbekkend hun betoog houden terwijl ik half eens kijk wat ie te melden heeft en er even wat uitknal, denk dat mijn hartslag geen slag/pm omhoog gaat als ik iets "boos/pissig" post :').

FOK! en trollen/discussieren op internet is gewoon tijdsverdrijf, niets meer.
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:29:31 #55
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150065561
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:26 schreef danny081 het volgende:

[..]

Staat in de tekst. Als je verder googled: why we behave rude on the internet kom je zat tegen. Een beetje zelf moeite doen kan geen kwaad. Misschien vind je dan ook wel een tegenargument en kan je dat weer hier plaatsen.
uhm staat niet in de tekst, maar ik merk het al, dus jij claimt wat met vage termen als uit onderzoek is gebleken, en dan moet ik gaan googlen?

gast, nadat je al met verlagen en voor joker staan, je OP vakkundig onderuit hebt geschoffeld doet dit ook niet veel goed voor je casus, er staat een artikel met 1 conclusie van iemand..
pi_150065615
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:16 schreef PeZu het volgende:

[..]

toepasselijke nickname :D
:)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:31:52 #57
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150065628
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:29 schreef danny081 het volgende:

[..]

Dat is niet mijn intentie. En daar bied ik mijn oorechte excuses voor aan. Ik vind fok een leuk forum. Maar ook ik ben van mening dat er af en toe dombo,s actief zijn. Dat zullen mensen ook van mij vinden.

In het betreffende forum heb ik mezelf zeker schuldig gemaakt aan bovenstaande. Ik heb daar een leugen verteld om mijn standpunt bij te staan. Dat is fout en dom. Geef ik toe en ga ik niet meer doen want het blijft je dus achtervolgen.
Precies. Niet meer doen!

Man man man..
pi_150065814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:31 schreef Bugno het volgende:

[..]

Precies. Niet meer doen!

Man man man..
Trollen niet te verwarren, soms is het heerlijk om iemand helemaal gek te maken. Juist de types die helemaal in brand vliegen. Als dat ook telt ben ik zeker schuldig en daar schaam ik me zeker niet voor. Het komt regelmatig voor dat ik hardop lach tijdens het lezen van reacties. Hier ook al een oaar keer gebeurd. En dan vraag ik me af of mensen echt zo dom kunnen zijn. Maar dat kan ik in dit topic natuurlijk niet zeggen want dan doe ik er dus aan mee. O, te laat.
pi_150065840
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:29 schreef PeZu het volgende:

[..]

uhm staat niet in de tekst, maar ik merk het al, dus jij claimt wat met vage termen als uit onderzoek is gebleken, en dan moet ik gaan googlen?

gast, nadat je al met verlagen en voor joker staan, je OP vakkundig onderuit hebt geschoffeld doet dit ook niet veel goed voor je casus, er staat een artikel met 1 conclusie van iemand..
Je zet jezelf voor joker, druktemaker.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:39:03 #60
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150065849
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef danny081 het volgende:

[..]

Trollen niet te verwarren, soms is het heerlijk om iemand helemaal gek te maken. Juist de types die helemaal in brand vliegen. Als dat ook telt ben ik zeker schuldig en daar schaam ik me zeker niet voor. Het komt regelmatig voor dat ik hardop lach tijdens het lezen van reacties. Hier ook al een oaar keer gebeurd. En dan vraag ik me af of mensen echt zo dom kunnen zijn. Maar dat kan ik in dit topic natuurlijk niet zeggen want dan doe ik er dus aan mee. O, te laat.
Best een bijna-geloofwaardige comeback!
pi_150065871
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef danny081 het volgende:

[..]

Jij ziet zeker ook nooit 1 spookrijder, je ziet er wel 100? :').
Get woke, go broke!
pi_150065878
De wetenschap heeft zich bewezen, lees al het bovenstaande en kom tot die conclusie.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:41:21 #63
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150065928
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef danny081 het volgende:

[..]

Aah nu komt de aap uit de mouw, ik maak me totaal niet druk, en nu verlaag je jezelf. Ik vraag je slechts om die onderzoeken. Maar ik las net al dat liegen om je bewijs te halen je niet vreemd is, dus het verbaast me niet dat je mij een joker moet noemen ipv die onderzoeken te presenteren.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:41:42 #64
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150065939
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef danny081 het volgende:
De wetenschap heeft zich bewezen, lees al het bovenstaande en kom tot die conclusie.
Je post NUL wetenschappelijk bewijs.
pi_150065959
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef Bugno het volgende:

[..]

Best een bijna-geloofwaardige comeback!
Was geen comeback voor de leugen die ik toegaf hoor. Dat meen ik. Daar heb ik echt spijt van. Niet omdat ik gelogen heb maar omdat die steeds terugkomt. Zoals jij dus confronteerde dat ik naar aanleiding van die leugen een kort lontje had. Ja dan heb ik mezelf natuurlijk in een hoek geluld.
Nee hoor ik verzin geen smoesjes. Heb ik echt spijt van.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:43:10 #66
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150065986
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:42 schreef danny081 het volgende:

[..]

Was geen comeback voor de leugen die ik toegaf hoor. Dat meen ik. Daar heb ik echt spijt van. Niet omdat ik gelogen heb maar omdat die steeds terugkomt. Zoals jij dus confronteerde dat ik naar aanleiding van die leugen een kort lontje had. Ja dan heb ik mezelf natuurlijk in een hoek geluld.
Nee hoor ik verzin geen smoesjes. Heb ik echt spijt van.
Snap er geen kut van, maar ^O^
pi_150066025
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef PeZu het volgende:

[..]

Je post NUL wetenschappelijk bewijs.
Lololololo. Lees nu wat je doet pezu, je wordt echt geirriteerd. Ik krijg het voor elkaar om je in je jezelf op te laten winden.

Je bewijst mijn topic door me om mijn oren te skaan met 1 ding dat ik toegeef om het vervolgens tegen me te gebruiken alsof ik het altijd doe. Staat ook in de tekst.
Als je je nou echt zo druk maakt ga dan googelen en bewijs het tegendeel. Wat raar zou zijn want je bent het bewijs maar goed,
pi_150066065
quote:
Hierdoor vluchten ze in de grammatica om toch nog enigzins intelligent over te komen zonder te reageren op het probleem in kwestie.

Enigszins* :D
  Official ESF Kreviewer donderdag 26 februari 2015 @ 13:45:33 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150066074
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef danny081 het volgende:
En dan vraag ik me af of mensen echt zo dom kunnen zijn.
Een zin begint nooit met 'en'. Ben je dom ofzo? Waarom vraag je je af of mensen 'echt zo dom' zijn? Voel je je verheven boven de gemiddelde Fokker?

Dit is echt de slechtste poging tot een 'intellectuele' discussie die ik in tijden heb gelezen op dit forum.
pi_150066082
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:43 schreef Bugno het volgende:

[..]

Snap er geen kut van, maar ^O^
Kan je me misschien uitleggen waar ik de combinaties kan vinden om die emoticons te maken. Daar ben ik kennelijk te dom voor. Deze heb ik nu door: ^O^
pi_150066097
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef danny081 het volgende:
Good for you, nu op dat kruisje rechtsboven drukken en naar buiten een vrouw gaan aanspreken, Kees.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:46:34 #72
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150066109
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:45 schreef danny081 het volgende:

[..]

Kan je me misschien uitleggen waar ik de combinaties kan vinden om die emoticons te maken. Daar ben ik kennelijk te dom voor. Deze heb ik nu door: ^O^
Nee.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:47:29 #73
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150066143
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:44 schreef danny081 het volgende:

[..]

Lololololo. Lees nu wat je doet pezu, je wordt echt geirriteerd. Ik krijg het voor elkaar om je in je jezelf op te laten winden.

Je bewijst mijn topic door me om mijn oren te skaan met 1 ding dat ik toegeef om het vervolgens tegen me te gebruiken alsof ik het altijd doe. Staat ook in de tekst.
Als je je nou echt zo druk maakt ga dan googelen en bewijs het tegendeel. Wat raar zou zijn want je bent het bewijs maar goed,
uhm geen aanames doen om je punt te halen, ik ben nul komma nul geiiriteerd.

ik zeg helemaal niet dat je het altijd doet, lees even goed.

huh dus ik maak me nu weer niet druk? :?

weet je zelf wel wat je post en beweert?
pi_150066269
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Een zin begint nooit met 'en'. Ben je dom ofzo? Waarom vraag je je af of mensen 'echt zo dom' zijn? Voel je je verheven boven de gemiddelde Fokker?

Dit is echt de slechtste poging tot een 'intellectuele' discussie die ik in tijden heb gelezen op dit forum.
Ah, daar zijn de taalouten verbeteraars. Staat ook in de tekst ^O^. Goed bezig.

Dus jij hebt nooit het idee dat iemand dommer is dan jou? Jij denkt dat we allemaal even slim zijn?
Nee want door jou opmerking dat dit de slechtste poging........... Is. Zeg je dus hetzelfde.
Jij bent er eentje die me dus hardop hier laat lachen. Waarvoor dank.

En ja ik voel me verheven boven de rest van de wereld ik ben de almachtige ellenheeersende. Dat denk ik.
(Niet echt, is sarcastisch bedoeld maar als ik er dat niet bij vermeld dan zal je me wel confronteren met:" zie je wel je zegt het zelf"

Keep up the good work
pi_150066271
Boh wat een hoop zelfingenomen aannames in dit topic. Gebeurt niet vaak dat ik zo'n hoop onzin als feit gepresenteerd zie worden. Tering. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:52:14 #76
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150066294
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
Boh wat een hoop zelfingenomen aannames in dit topic. Gebeurt niet vaak dat ik zo'n hoop onzin als feit gepresenteerd zie worden. Tering. :')
en dan exact doen waarvan hij anderen beschuldigd :D
pi_150066350
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef PeZu het volgende:

[..]

uhm geen aanames doen om je punt te halen, ik ben nul komma nul geiiriteerd.

ik zeg helemaal niet dat je het altijd doet, lees even goed.

huh dus ik maak me nu weer niet druk? :?

weet je zelf wel wat je post en beweert?
Dus met: "als je je nou echt zo druk maakt" bedoel ik volgens jou dat je je niet druk maakt?!?!
Daar geef ik dus mee aan wat er staat, dus vraag ik of je je echt ZO druk maakt. Nog drukker dan ik als dacht.
Als je je niet druk maakt waarom verlaat je mijn topic dan niet en vlijf je steeds reageren?
Raak je geirriteerd?
pi_150066353
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:52 schreef PeZu het volgende:

[..]

En als je hem er op wijst dan bewijs je zijn (oppervlakkige) punt. Mooi hoor. :')
pi_150066388
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:52 schreef PeZu het volgende:

[..]

Hulp zoeken bij medestanders toont een volgelingenmentaliteit.

Ja ik heb al meerdere malen aan gekaart dat ik mezelf ook schuldig maak aan hetgeen waar het topic om gaat.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:55:18 #80
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150066391
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:53 schreef danny081 het volgende:

[..]

Dus met: "als je je nou echt zo druk maakt" bedoel ik volgens jou dat je je niet druk maakt?!?!
Daar geef ik dus mee aan wat er staat, dus vraag ik of je je echt ZO druk maakt. Nog drukker dan ik als dacht.
Als je je niet druk maakt waarom verlaat je mijn topic dan niet en vlijf je steeds reageren?
Raak je geirriteerd?
TS, stop er maar mee jochie. Dit leidt tot niets
  Official ESF Kreviewer donderdag 26 februari 2015 @ 13:55:48 #81
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150066401
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ah, daar zijn de taalouten verbeteraars. Staat ook in de tekst ^O^. Goed bezig.

Dus jij hebt nooit het idee dat iemand dommer is dan jou? Jij denkt dat we allemaal even slim zijn?
Nee want door jou opmerking dat dit de slechtste poging........... Is. Zeg je dus hetzelfde.
Jij bent er eentje die me dus hardop hier laat lachen. Waarvoor dank.

En ja ik voel me verheven boven de rest van de wereld ik ben de almachtige ellenheeersende. Dat denk ik.
(Niet echt, is sarcastisch bedoeld maar als ik er dat niet bij vermeld dan zal je me wel confronteren met:" zie je wel je zegt het zelf"

Keep up the good work
....wat een faal.
pi_150066412
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:55 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ja ik heb al meerdere malen aan gekaart dat ik mezelf ook schuldig maak aan hetgeen waar het topic om gaat.
Aangekaart.
wooblabalurg
pi_150066429
Is TS een autist?
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:57:21 #84
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150066459
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:53 schreef danny081 het volgende:

[..]

Raak je geirriteerd?
waarom denk jij te kunnen bepalen hoe ik me voel? dat kan je helemaal niet en sterker nog je zit er faliekant naast

nee hoor ik blijf juist omdat ik me uber chill voel en geniet van de bochten waar jij je in wringt om je 'gelijk' te halen, terwijl als je goed op had gelijk gelet, je al wist wat mijn standpunt omtrent 'gelijk' hebben is .
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:59:31 #85
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150066530
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:55 schreef danny081 het volgende:

[..]

weer een aanname ik zoek geen hulp, ik bevestig slechts zijn ondervindingen, ik blief geen hulp
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:00:45 #86
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150066575
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef PeZu het volgende:

[..]

weer een aanname ik zoek geen hulp, ik bevestig slechts zijn ondervindingen, ik blief geen hulp
Ik wil je wel helpen hoor. TS is argumenttechnisch dermate sterk, dat je er anders waarschijnlijk niet uitkomt. Dan ga jij je achter je beeldscherm weer gigantisch opwinden en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
pi_150066576
quote:
6s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Aangekaart.
Mensen die spelfouten verbeteren, staat in de tekst is onderzoek naar gedaan.
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:01:08 #88
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150066590
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:00 schreef danny081 het volgende:

[..]

En?
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:01:26 #89
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150066599
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef Bugno het volgende:

[..]

En?
dan geldt het voor iedereen, altijd, zo simpel is het.
  Official ESF Kreviewer donderdag 26 februari 2015 @ 14:01:32 #90
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150066604
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef Smack10 het volgende:
Is TS een autist?
Dit is hopelijk een retorische vraag.
pi_150066616
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef PeZu het volgende:

[..]

Komop pezu, zand erover. Ik geef je een virtuele knuffel
pi_150066624
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:00 schreef danny081 het volgende:

[..]

Serieus, klinkt super interessant.
wooblabalurg
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:02:26 #93
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150066642
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit is hopelijk een retorische vraag.
Ik weet zeker dat je dit IRL tegen niemand durft te zeggen
pi_150066676
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:00 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ik wil je wel helpen hoor. TS is argumenttechnisch dermate sterk, dat je er anders waarschijnlijk niet uitkomt. Dan ga jij je achter je beeldscherm weer gigantisch opwinden en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Je bent de eerste die me bijvalt. Mijn dank is zeer groot en ik bewonder je dapperheid met zoveel tegenstand.
Ergens krijg ik nu het gevoel dat ik het verkeerd begrijp en dat je me zo keihard gaat aanvallen maar dat zal mijn onzekerheid zijn. :)
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:04:23 #95
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150066704
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:03 schreef danny081 het volgende:

[..]

Je bent de eerste die me bijvalt. Mijn dank is zeer groot en ik bewonder je dapperheid met zoveel tegenstand.
Ergens krijg ik nu het gevoel dat ik het verkeerd begrijp en dat je me zo keihard gaat aanvallen maar dat zal mijn onzekerheid zijn. :)
Knappe troll! :')
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:09:04 #96
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150066866
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef danny081 het volgende:

[..]

Komop pezu, zand erover. Ik geef je een virtuele knuffel
dus eerst moet me onheus laten bejegen door jou, wat in strijd is met waar je voor strijd in je OP en nu is het plots zand erover?

ik zou zeggen lees het topic nog een keer, in alle rust, terug en leer er wat van,of niet dat mag ook, zie of ik geef, ik wens je derhalve enorm veel succes in je verdere bestaan. en geef die knuffel aan je zelf, ik heb de indruk dat je die zelf harder kan gebruiken dan ik
  Milf donderdag 26 februari 2015 @ 14:13:19 #97
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_150067046
^O^

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_150067203
quote:
lol.
wooblabalurg
pi_150067219
Inb4 argument internet special olympics.
wooblabalurg
pi_150067343
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:09 schreef PeZu het volgende:

[..]

dus eerst moet me onheus laten bejegen door jou, wat in strijd is met waar je voor strijd in je OP en nu is het plots zand erover?

ik zou zeggen lees het topic nog een keer, in alle rust, terug en leer er wat van,of niet dat mag ook, zie of ik geef, ik wens je derhalve enorm veel succes in je verdere bestaan. en geef die knuffel aan je zelf, ik heb de indruk dat je die zelf harder kan gebruiken dan ik
Zand over ons geschil, niet over mijn standpunt in het topic. Ik stel vrede voor uit behoud van het topic. Anders verandert het topic in een zinloze discussie tussen ons twee. En dat is waar de onderzoeken je voor willen laten waken.
Als je gefoofled hebt en komt met een argument dat de mijne weerlegt. Dan discuseer ik graag verder.

Laatst kwam iemand mij confronteren met het feit dat computerspellen aanzetten tot geweld. Dan ga ik googelen en ga ik op zoek naar onderzoeken waaruit blijkt dat dat niet waar is.
Ik kan natuurlijk niet klakkeloos zonder enig argument.
pi_150067466
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:21 schreef danny081 het volgende:

[..]

Zand over ons geschil, niet over mijn standpunt in het topic. Ik stel vrede voor uit behoud van het topic. Anders verandert het topic in een zinloze discussie tussen ons twee. En dat is waar de onderzoeken je voor willen laten waken.
Als je gefoofled hebt en komt met een argument dat de mijne weerlegt. Dan discuseer ik graag verder.

Laatst kwam iemand mij confronteren met het feit dat computerspellen aanzetten tot geweld. Dan ga ik googelen en ga ik op zoek naar onderzoeken waaruit blijkt dat dat niet waar is.
.....Dingen gaan lopen roepen
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:25:37 #102
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150067508
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:21 schreef danny081 het volgende:

[..]

Het mooie is dat je geen bewijs hebt gevoerd, dus er valt niks te weerleggen, jij stelt als eerste wat zonder bewijs, dat hoef ik niet te weerleggen, kom jij eerst maar met die onderzoeken, (en niet ene conclusie van een derde partij, maar gewoon de rauwe data van het onderzoek, en dan ook graag uit welk oogpunt dat onderzoek is gedaan) tot die tijd heb je precies gedaan waarvan ik je vanaf meet af aan voor hebt je waarschuwt, je tackelt jezelf. Dat ik je dat laat inzien is wellicht confronterend maar reageer dat niet af mij svp.
  Miss 200.000.000! donderdag 26 februari 2015 @ 14:25:45 #103
367000 roos94
pi_150067515
tsja dat is FOK! ..
  Redactie Sport donderdag 26 februari 2015 @ 14:26:59 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150067557
mad?
jelly?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:28:22 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150067608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:25 schreef roos94 het volgende:
tsja dat is FOK! ..
Deels wel ja. Er zijn zat fora, tweakers bijv, waar echt heel veel strenger gemod wordt, daar wordt vrijwel alles dat offtopic, grappig oid is verwijderd. Levert idd een heel nuttig forum op, maar het is niet gezellig oid.

Mensen zijn (tot op zekere hoogte) gewoon vrij om te posten wat ze willen, en gelukkig maar, ik moet er niet aan denken dat iemand voor mij gaat beslissen wat mijn mening is en hoe ik die moet verwoorden.
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:29:05 #106
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150067639
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Deels wel ja. Er zijn zat fora, tweakers bijv, waar echt heel veel strenger gemod wordt, daar wordt vrijwel alles dat offtopic, grappig oid is verwijderd. Levert idd een heel nuttig forum op, maar het is niet gezellig oid.

Mensen zijn (tot op zekere hoogte) gewoon vrij om te posten wat ze willen, en gelukkig maar, ik moet er niet aan denken dat iemand voor mij gaat beslissen wat mijn mening is en hoe ik die moet verwoorden.
of wat je gemoedstoestand is. :D
pi_150067744
down met danny
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_150067824
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:25 schreef PeZu het volgende:

[..]

Het mooie is dat je geen bewijs hebt gevoerd, dus er valt niks te weerleggen, jij stelt als eerste wat zonder bewijs, dat hoef ik niet te weerleggen, kom jij eerst maar met die onderzoeken, (en niet ene conclusie van een derde partij, maar gewoon de rauwe data van het onderzoek, en dan ook graag uit welk oogpunt dat onderzoek is gedaan) tot die tijd heb je precies gedaan waarvan ik je vanaf meet af aan voor hebt je waarschuwt, je tackelt jezelf. Dat ik je dat laat inzien is wellicht confronterend maar reageer dat niet af mij svp.
http://www.wired.co.uk/news/archive/2013-05/30/online-aggression

http://www.smithsonianmag(...)being-rude-38164836/

http://siliconangle.com/b(...)so-damn-rude-online/

http://m.slashdot.org/story/175763

http://newyork.cbslocal.c(...)e-new-yorkers-agree/

http://articles.kwch.com/2013-02-03/social-media_36727279

Echt niet knufflelen?
pi_150067868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
mad?
jelly?
TS zal wel maagd zijn, die houden zich schijnbaar bezig met dit soort dingen?
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:36:08 #111
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150067899
pi_150067916
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:35 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]

Jij moet wel een ambtenaar zijn.
Daar zitten er wel veel van op FOK!, veel daarvan trollen in NWS met politiek correcte bullshit.
pi_150067920
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk wel zo'n beetje de antwoord op mijn vraag waarom het bij fok! Erger is dan op andere sites.
En toegegeven dat is misschien ook wel de kracht. Ik ben er dan ook absoluut niet voor om dit te veranderen.
Goede uitleg.
pi_150067949
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:36 schreef danny081 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk wel zo'n beetje de antwoord op mijn vraag waarom het bij fok! Erger is dan op andere sites.
En toegegeven dat is misschien ook wel de kracht. Ik ben er dan ook absoluut niet voor om dit te veranderen.
Goede uitleg.
Gelukkig, ik was al aan het bibberen en velen met mij.

Trouwens Ivo O. ben jij het? :D
pi_150067960
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:36 schreef PeZu het volgende:

[..]

en niet ene conclusie van een derde partij, maar gewoon de rauwe data van het onderzoek, en dan ook graag uit welk oogpunt dat onderzoek is gedaan

:W
Ja is goed. Ik zal zelf persoonlijk een onderzoek uitvoeren en dan laat ik het je weten.
O wacht, lees je comments terug en dan heb je de uitslag.
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:38:10 #116
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150067978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:37 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Gelukkig, ik was al aan het bibberen en velen met mij.

Trouwens Ivo O. ben jij het? :D
Dan zou hij wel pleiten voor een Fok!verbod
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:38:25 #117
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150067987
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:37 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ja is goed. Ik zal zelf persoonlijk een onderzoek uitvoeren en dan laat ik het je weten.
nee hoor.
pi_150068004
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:38 schreef Bugno het volgende:

[..]

Dan zou hij wel pleiten voor een Fok!verbod
Ja dan moet er eerst een aanleiding zijn en dat is hij nu proberen aan het krijgen, zodat hij er hakkelend in de tweede kamer over kan praten.
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:44:33 #119
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_150068178
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:38 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja dan moet er eerst een aanleiding zijn en dat is hij nu proberen aan het krijgen, zodat hij er hakkelend in de tweede kamer over kan praten.
Euh, nou, euh, Ivo euh heeft doorgaans geen, euh, problemen met het plei-euh-ten voor verboten als, euh, hier nog geen, euh, aanleiding voor, euh is, hoor.
pi_150068201
quote:

[..]

pi_150068283
quote:

[..]

Ik heb het vermoeden dat jij nog nooit wetenschappelijk onderzoek hebt gedaan. Een testcasus met maar één occurence van jouw hypothese is geen bewijs voor diezelfde hypothese.
pi_150068461
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:38 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee alstheblieft niet. Fok!, leukste forum, niets aan veranderen.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:00:14 #123
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150068745
Helemaal mee eens, je zal wel veel tegenstand krijgen (reacties nog niet gelezen maar ik vermoed minstens een "dan rot je toch op") maar het is gewoon een feit.
De enige plekken waar ik dit soort negatieve gedrag elders ben tegengekomen is op dumpert en op 9gag. En daar is het vaak ook niet eens zo erg als hier.

Hier is het een hobby om ander zoveel mogelijk de grond in te trappen om de meest infantiele redenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 26-02-2015 15:11:25 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150070327
Ik hou het graag kort
  Admin donderdag 26 februari 2015 @ 15:41:49 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_150070372
Het is FOK! btw.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:01:28 #126
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_150071299
Een keer trek je de conclusie,.....het internet is maar een illussie.

Henk W.

Dus waarom zoveel tekst in de openings topic, als men het ook in één zin kan zeggen?
Hoe stout is Konijntjuh!
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:10:13 #127
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150071697
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef Konijntjuh het volgende:
Een keer trek je de conclusie,.....het internet is maar een illussie.

Henk W.

Dus waarom zoveel tekst in de openings topic, als men het ook in één zin kan zeggen?
internet is een droom
een forum op je browser crhome
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:11:28 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150071756
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef snakelady het volgende:
Helemaal mee eens, je zal wel veel tegenstand krijgen (reacties nog niet gelezen maar ik vermoed minstens een "dan rot je toch op") maar het is gewoon een feit.
De enige plekken waar ik dit soort negatieve gedrag elders ben tegengekomen is op dumpert en op 9gag. En daar is het vaak ook niet eens zo erg als hier.

Hier is het een hobby om ander zoveel mogelijk de grond in te trappen om de meest infantiele redenen.
En toch zijn er tig FOK! babies, loopt FHF als een malle, hoeft er maar iemand lucht te krijgen van een FOK!ker in nood en de hulptroepen staan klaar met wat er maar nodig is, geld, steun, goederen etc etc.

Dus ja, hoe erg is het hier nou eigenlijk ECHT?
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:15:47 #129
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150071973
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En toch zijn er tig FOK! babies, loopt FHF als een malle, hoeft er maar iemand lucht te krijgen van een FOK!ker in nood en de hulptroepen staan klaar met wat er maar nodig is, geld, steun, goederen etc etc.

Dus ja, hoe erg is het hier nou eigenlijk ECHT?
en zijn genoeg fora waar het playfull banter erger is dan hier....
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:20:40 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150072257
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:15 schreef PeZu het volgende:

[..]

en zijn genoeg fora waar het playfull banter erger is dan hier....
Ook dat nog eens, en het scheelt enorm of je in KLB/ONZ zit of niet.
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:22:46 #131
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150072394
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook dat nog eens, en het scheelt enorm of je in KLB/ONZ zit of niet.
ja snakelady zit in KLB al jaren, vrijwillig neem ik aan, dus ik snap het niet zo goed, je kiest er helemaal zelf voor, als je de sfeer proeft en die bevalt niet, ok mooi dan is het niet je ding, ga je ergens anders leuk meedoen

maar waarom op een hondenuitlaatveldje gaan staan dansen en dan achteraf roepen, hee vieze schoenen....
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:24:38 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150072530
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja snakelady zit in KLB al jaren, vrijwillig neem ik aan, dus ik snap het niet zo goed, je kiest er helemaal zelf voor, als je de sfeer proeft en die bevalt niet, ok mooi dan is het niet je ding, ga je ergens anders leuk meedoen

maar waarom op een hondenuitlaatveldje gaan staan dansen en dan achteraf roepen, hee vieze schoenen....
Daarom, ik troll/rel ook wel eens lekker mee in KLB/ONZ oid, soms ook wel ergens anders soms idd. Maar ik heb nog nooit het algemene gevoel mbt FOK! gehad dat het hier puur om afzeiken gaat en er niets anders gebeurt.

Dat maak je er dan zelf van vind ik, ik zie alles voorbijkomen, blinde haat, onvoorwaardelijke liefde ( :r) en alles er tussen in.

En zo hoort het ook :P.
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:25:32 #133
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150072579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom, ik troll/rel ook wel eens lekker mee in KLB/ONZ oid, soms ook wel ergens anders soms idd. Maar ik heb nog nooit het algemene gevoel mbt FOK! gehad dat het hier puur om afzeiken gaat en er niets anders gebeurt.

Dat maak je er dan zelf van vind ik, ik zie alles voorbijkomen, blinde haat, onvoorwaardelijke liefde ( :r) en alles er tussen in.

En zo hoort het ook :P.
fok is zo groot qua subfora, en niet overal hangt dezelfde sfeer ^O^
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:26:05 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150072615
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef PeZu het volgende:

[..]

fok is zo groot qua subfora, en niet overal hangt dezelfde sfeer ^O^
Nee, gelukkig niet zeg, stel je voor alles is zoals in OUD :X.
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:26:25 #135
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150072639
quote:
6s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet zeg, stel je voor alles is zoals in OUD :X.
:D _O-
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:15:02 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150077067
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef PeZu het volgende:

[..]

Klb okay, maar R&P begint met de dag meer op Klb te lijken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:18:18 #137
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150077185
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Klb okay, maar R&P begint met de dag meer op Klb te lijken.
dat is ook echt al jaren zo hoor en dat is ook niet heel fok

en ik zou toch dit topic eens doorlezen.
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:13:06 #138
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150079382
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:18 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat is ook echt al jaren zo hoor en dat is ook niet heel fok

en ik zou toch dit topic eens doorlezen.
Ik zit hier dan ook al heel wat jaren dus weet nog hoe het voor die tijd was. :P
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:26:52 #139
138448 PeZu
Suspended animation
pi_150080070
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zit hier dan ook al heel wat jaren dus weet nog hoe het voor die tijd was. :P
voro die tijd? wat is die tijd? uhm zolang als ik fok, met dit en mijn andere account, was er al getrol lin R&P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')