Doe ik ook ieder jaar. vorig jaar zijn er ook een paar een wijntje komen drinken. Maar er hoeft er maar 1 te zijn natuurlijk die het kan verstierenquote:
Ik heb dit letterlijk tegen mijn brouw gezegd vorig jaar. Maarja er is nu een kindje oo komst dus voor een zaaltje 400 uitgeven vind ik nu even zonde. Ik doe ook ieder jaar een thema en dat kost ook nogal wat. Maar volgend jaar ga ik dat zeker doen. Geen gezeik en je kan dan zelfs nog een dj laten draaien.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:35 schreef danny081 het volgende:
Ik weet het, de topic titel klinkt heel tokkie maar ik kan je verzekeren dat ik dat niet ben,
Kan de vinger er nog niet opleggen, maar iets klopt hier niet....quote:Maar de tokkie zit nog wel in me.
Dat soort buren heb ik ook, loopt de godganse dag te schreeuwen zonder dat ze ruzie hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:35 schreef danny081 het volgende:
Dan hebben we tot slot de ruzie buren die in het arabisch elkaar regelmatig lijken te vermoorden
Ja klinkt tegenstrijdig. Het zit zo:quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Kan de vinger er nog niet opleggen, maar iets klopt hier niet....
Dan hoeft er ook eentje te zijn die je ongezien de tyfus kan laten krijgen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:43 schreef danny081 het volgende:
[..]
Doe ik ook ieder jaar. vorig jaar zijn er ook een paar een wijntje komen drinken. Maar er hoeft er maar 1 te zijn natuurlijk die het kan verstieren
Ja ik twijfelde nog. Maar de man van de buurvrouw die klaagt kwam van de zomer ook toevallig over de schutting toen ik de boompjes stond te snoeien en toen zij hij: " ja we geven straks een feestje dus het kan herrie worden." Als hij me niet gezien had had hij ook niks gezegd. Een andere buurvrouw had zelfs aangegeven dat ik geen briefje meer hoefde te doen omdat ze een feestje eens oer jaar niet meer dan normaal vind.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:57 schreef danos het volgende:
Sja een keer per jaar moet kunnen toch, zou me er niet teveel van aantrekken. Ik had overigens wel weer gewoon een briefje door de bus gedaan, ook al helpt het niets.
Jij denkt hoe ik zou willen denken. Maar dat kan ik niet. Een dag later schaam ik me al om het vuil buiten te zetten want er zal er maar een komen zeuren over de dag ervoor, en dan ben ik bang dat ik zo reageer dat ik gelijk mee kan naar het bureau.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:02 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Dan hoeft er ook eentje te zijn die je ongezien de tyfus kan laten krijgen.
Dan zet je het vuil niet overdag,maar 'snachts buiten?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:16 schreef danny081 het volgende:
[..]
Jij denkt hoe ik zou willen denken. Maar dat kan ik niet. Een dag later schaam ik me al om het vuil buiten te zetten want er zal er maar een komen zeuren over de dag ervoor, en dan ben ik bang dat ik zo reageer dat ik gelijk mee kan naar het bureau.
I like this.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:21 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Dan zet je het vuil niet overdag,maar 'snachts buiten?
Als het eens in het jaar is, moeten ze niet zo zeiken.
als die buurvrouw weer aan de deur staat, begin je even over het lawaai van andere buren en met de brief is aangegeven tot 0.00 uur.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:02 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde nog. Maar de man van de buurvrouw die klaagt kwam van de zomer ook toevallig over de schutting toen ik de boompjes stond te snoeien en toen zij hij: " ja we geven straks een feestje dus het kan herrie worden." Als hij me niet gezien had had hij ook niks gezegd. Een andere buurvrouw had zelfs aangegeven dat ik geen briefje meer hoefde te doen omdat ze een feestje eens oer jaar niet meer dan normaal vind.
Op zich zijn het topburen. Heel goed contact mee altijd. Alleen dit puntje is een dingetje. Vorig jaar ook gewoon de volgende dag niks meer aan de hand, nooit meer over gehad ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:58 schreef Eyip het volgende:
[..]
als die buurvrouw weer aan de deur staat, begin je even over het lawaai van andere buren en met de brief is aangegeven tot 0.00 uur.
Mocht ze het er niet mee eens zijn, laat haar de politie bellen. In tussen heb je de muziek wat zachter gezet en de laatste borrel drink je dan binnen zodat politie niets kan constateren.
wat een zeikwijf man...
Dan dit jaar een nog groter feest, met meer mensen en nodig hen uit om een borrel te drinken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:02 schreef danny081 het volgende:
[..]
Op zich zijn het topburen. Heel goed contact mee altijd. Alleen dit puntje is een dingetje. Vorig jaar ook gewoon de volgende dag niks meer aan de hand, nooit meer over gehad ook.
Ik twijfel daar een beetje aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:35 schreef danny081 het volgende:
Ik weet het, de topic titel klinkt heel tokkie maar ik kan je verzekeren dat ik dat niet ben
Ja heb ik naar gekeken, om te kijken of ik in mijn recht sta. Maar je mag tussen 10 uur sochtends en s avonds voren en dergelijke verbouwingen uitvoeren. Maar onnodig overlast veroorzaken is nooit toegestaan. Harde muziek wordt gezien als onnodig. Dus zelfs om 3 uur s'middags mogen ze daar over klagen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:06 schreef Zolder het volgende:
Er zijn gewoon regels voor toch? 12 uur ofzo? Tegen je buurvrouw om 11 uur zeg je gewoon nee.
Slappe zakquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |