Is goedquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nickjen laat mij je +1 zijn pls.
weet je dit zekerquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nickjen laat mij je +1 zijn pls.
Ja ik hier, nuecken?quote:
buk maarquote:
steen papier schaar?quote:
ik had papier. jammer johquote:
En nu je broek naar benedenquote:
Mondje dicht jij, of....quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En nu je broek naar beneden!
quote:
mrreeuuwuwquote:
Ja goed ideequote:
quote:
10 minutenquote:
Voor mij is de lol er wel van afquote:
Ik verwacht hier nooit echt veel, maar soms overweeg ik over te stappen naar een andere sc.quote:
Ga niet wegquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik verwacht hier nooit echt veel, maar soms overweeg ik over te stappen naar een andere sc.
ok doeiquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Voor mij is de lol er wel van af.
Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik verwacht hier nooit echt veel, maar soms overweeg ik over te stappen naar een andere sc.
Neequote:
quote:
Gek genoeg is dat ook de reden dat ik hier terug kom.. Alsof je na een ongeluk een gehandicapte weer ziet lopen. Vreemd fascinerend wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.
En elke keer als je denkt dat het niet erger kan, weten ze me toch te verrassen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat ook de reden dat ik hier terug kom.. Alsof je na een ongeluk een gehandicapte weer ziet lopen. Vreemd fascinerend wel.
Moggequote:
Niet veelquote:
waarschijnlijk nooitquote:
als ze iets fout doet waarschijnlijkquote:
Dat heb ik dus ook met deze SC.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat ook de reden dat ik hier terug kom.. Alsof je na een ongeluk een gehandicapte weer ziet lopen. Vreemd fascinerend wel.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met deze SC.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:
Mooi plaatjequote:
little britain ooit gekeken?quote:
Tuurlijkquote:
ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:05 schreef pixelbitty het volgende:
Wie heeft mij een Fok!abo gegeven trouwens?
Sorry.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:05 schreef pixelbitty het volgende:
Wie heeft mij een Fok!abo gegeven trouwens?
Ik dacht al dat jij het wasquote:
Fokjenquote:
Beerquote:
Sporkquote:
quote:
smoothboy, hossel die mosselquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
Je hebt het al sinds gistermiddag overigens
Nawhhhhhhquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
Je hebt het al sinds gistermiddag overigens
Leef is top, vakantie bij hotel mamaquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoe is leef?
nog geneukt?
Oh in de vakantie ben ik ook gewoon in Arnhem hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leef is top, vakantie bij hotel mamamet jou dan?
bijna is niet helemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:06 schreef politiekman het volgende:
[..]
bijna is niet helemaalNee heb d'r nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een boefje op tinder
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Chill toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh in de vakantie ben ik ook gewoon in Arnhem hoorMaar gaat goed
als je nu nog moet beginnen...quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk moet ik shit doen maar ben lui vandaag
Tinderhossellllllquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee heb d'r nog niet gezien
Ik ben een boefje op tinder
Heerlijk, helemaal nu ik gewoon weer normaal doe en het een beetje aan kant houd hierquote:
Gianni!quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je nu nog moet beginnen...
Ze kwam bijna, maar durfde eigenlijk niet. Misschien dit weekendquote:
Wat? Vertel meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heerlijk, helemaal nu ik gewoon weer normaal doe en het een beetje aan kant houd hier
Nawhquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze kwam bijna, maar durfde eigenlijk niet. Misschien dit weekend
Nouja, nu ik minder blow en meer met school bezig ben gaat alles een beetje beter. Van normaal koken tot opruimen en shitquote:
Ik vind het wel spannend hoorquote:
kijk eens op de badkamer, vaak staat er daar 1quote:
Mooi tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, nu ik minder blow en meer met school bezig ben gaat alles een beetje beter. Van normaal koken tot opruimen en shitOoit, ooit word ik volwassen
Neen.quote:
Ik las "hotel mdma"quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leef is top, vakantie bij hotel mamamet jou dan?
Wat is deze VAquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De seks zal wel tegenvallen
Helaas. Geen bad hierquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk eens op de badkamer, vaak staat er daar 1
Herkenbaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb meer zin in een keer MDMA dan een keer seks eigenlijk
Gewoon liefquote:
Lolwat flipsquote:
hmm, niet echtquote:
quote:
Nou, ik heb dus alleen seks gehad in relaties. Dan ben je uiteindelijk op elkaar ingespeeld enzoquote:
Ergens in de lente kan ik weer, heb nog niet genoeg medestanders.quote:
Allemaal mdma verslaafden hierquote:
ga maar even, ik ben toch niet thuis.quote:
Nog nooit opquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allemaal mdma verslaafden hier
Ja maar wat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus alleen seks gehad in relaties. Dan ben je uiteindelijk op elkaar ingespeeld enzo
Nu niet.
Dus vandaar
[..]
Ergens in de lente kan ik weer, heb nog niet genoeg medestanders.
Weet wel waar te halen
ik heb minstens een half jaar geen molly gehadquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allemaal mdma verslaafden hier
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga maar even, ik ben toch niet thuis.
schone handdoeken liggen in het kastje onder de wasbak
Precies wat ik zeg. Veel meer zin in een techno feestje een pilletje erbij, lekker genietenquote:
Waar te halen is wel het belangrijkstequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus alleen seks gehad in relaties. Dan ben je uiteindelijk op elkaar ingespeeld enzo
Nu niet.
Dus vandaar
[..]
Ergens in de lente kan ik weer, heb nog niet genoeg medestanders.
Weet wel waar te halen
ik kan kristallen krijgenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Veel meer zin in een techno feestje een pilletje erbij, lekker genieten
[..]
Waar te halen is wel het belangrijkste
Ik snap wel dat seks belangrijk is maar eh je hebt niet eens een date gehad?quote:
nope. er is ook geen enkel intentie voor een relatie, romantiek ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat seks belangrijk is maar eh je hebt niet eens een date gehad?
Die zijn nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kan kristallen krijgen
Gewoon lkkr knallen dusquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. er is ook geen enkel intentie voor een relatie, romantiek ofzo.
Ik weet het![]()
En de dip?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn niceSlikken ook makkelijk weg, vier uurtjes lekker knallen
1 etage hoger dan lb, help yourselfquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Veel meer zin in een techno feestje een pilletje erbij, lekker genieten
terrible tuesday?quote:
Als je normaal doseert heb je daar niet veel last van. Veel vitamine c vantevoren, anti oxidanten en banaantjes voor de tryptaminen. komt allemaal goedquote:
Ohquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. er is ook geen enkel intentie voor een relatie, romantiek ofzo.
Ik weet het![]()
Ik wil het eigenlijk niet meer doen omdat ik dan altijd een dip heb, die ook 2 of 3 dagen kan durenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je normaal doseert heb je daar niet veel last van. Veel vitamine c vantevoren, anti oxidanten en banaantjes voor de tryptaminen. komt allemaal goed
Aanwezig maar ik weet niet of het te vergelijken is met een normaal pilletje. Volgens mij valt een kristalletje wel mee.quote:
Hehequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 etage hoger dan lb, help yourself
oh wowquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet meer doen omdat ik dan altijd een dip heb, die ook 2 of 3 dagen kan duren
ja, maar jij bent ook nog veel te jong..quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet meer doen omdat ik dan altijd een dip heb, die ook 2 of 3 dagen kan duren
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 etage hoger dan lb, help yourself
moet ik je wel de code van de kluis gevenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aanwezig maar ik weet niet of het te vergelijken is met een normaal pilletje. Volgens mij valt een kristalletje wel mee.
Stond ik eigenlijk nooit zo bij stil.
[..]
Hehe
Kunnen naast leuk ook heel nuttig zijn. MDMA zou als medicijn gebruikt kunnen worden in de psychiatrie, net als lsd. Maar geen onderzoek mogelijk omdat het een lijst-1 drug isquote:
dat valt best tegenquote:
Ben bijna volwassen lul!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook nog veel te jong..
en hebt geen massa..
Dat kan wel ja maar meh drugsquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kunnen naast leuk ook heel nuttig zijn. MDMA zou als medicijn gebruikt kunnen worden in de psychiatrie, net als lsd. Maar geen onderzoek mogelijk omdat het een lijst-1 drug is
ik dacht dat jij 16 wasquote:
Hoezo meh?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat kan wel ja maar meh drugs
Hahaquote:
Vind after pil brak minder erg dan een kater van drank.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Ben dag erna beetje brak maar dat is niet anders dan op de meeste andere zondagen.
Leeftijd heeft er niet zo zeer mee te maken. Het is niet alsof een 30 jarige anders reageert op een pil. Massa daarentegen is wel belangrijk ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook nog veel te jong..
en hebt geen massa..
mijn oprechte excusesquote:
Ja ik ook. 100x minder erg. Ben beetje moe en lui enz maar voel me altijd wel gewoon goed. Dag erna ook, dag daarna ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind after pil brak minder erg dan een kater van drank.
I dunno, vind daar niks aan ook al nooit gedaan. Maar ik ben ook iemand die niet graag meds slik bijv.quote:
Nouja niks mis mee tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I dunno, vind daar niks aan ook al nooit gedaan. Maar ik ben ook iemand die niet graag meds slik bijv.
Ieder zn eigen dingquote:
Dat dus precies.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook. 100x minder erg. Ben beetje moe en lui enz maar voel me altijd wel gewoon goed. Dag erna ook, dag daarna ook.
Oh nee, geen last vanquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus precies.
Dinsdags meestal nog wel even een dipje.
quote:
Ja dat hebben de meeste mensen haha. Moet echt nog te vaak ID kaart laten zien als ik sigaretten haalquote:
quote:
Ik steun je wel, ouwe!quote:
Beter dan ouder eruit zienquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat hebben de meeste mensen haha. Moet echt nog te vaak ID kaart laten zien als ik sigaretten haalGodver.
Dat is dan ook gewoon voor iedereen verplicht. 25 of 60quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat hebben de meeste mensen haha. Moet echt nog te vaak ID kaart laten zien als ik sigaretten haalGodver.
Jij bent bijna bejaardquote:
Ja maar wat een bullshit. Ze weten en zien echt wel dat ik ouder ben dan 18quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon voor iedereen verplicht. 25 of 60
Oh shi... Grandpa spotted.quote:
niet overdrijven, alleen snowy zou een dochter van me kunnen zijn en zelfs dan zou ik al heel vroeg moeten zijn geweestquote:
Ik dacht ik zeg t liefquote:
Echt hè, dat is veel beter. Vieze oudjes hier.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef Snowbells het volgende:
Jullie worden allemaal lelijk en rimpelig wanneer ik nog in de bloei van mijn leven zit
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Weet je hoe moeilijk het schatten is of iemand tussen de 18-25 is
mannen worden niet oud en lelijk, wij rijpenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef Snowbells het volgende:
Jullie worden allemaal lelijk en rimpelig wanneer ik nog in de bloei van mijn leven zit
Zo groot is het verschil ook nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef Snowbells het volgende:
Van die meisjes achter de balie die je dan een compliment proberen te geven om die ID plicht te verbloemen.. "je ziet er nog jong uit hoor!!" En dan vies kijken en om dr nummer vragen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar wat een bullshit. Ze weten en zien echt wel dat ik ouder ben dan 18
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van die meisjes achter de balie die je dan een compliment proberen te geven om die ID plicht te verbloemen.. "je ziet er nog jong uit hoor!!" En dan vies kijken en om dr nummer vragen.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van die meisjes achter de balie die je dan een compliment proberen te geven om die ID plicht te verbloemen.. "je ziet er nog jong uit hoor!!" En dan vies kijken en om dr nummer vragen.![]()
cassierestruggles, ik ken zequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Weet je hoe moeilijk het schatten is of iemand tussen de 18-25 is
Ja maar ik heb vaak dat ik denk "die is vast 28" en dan geven ze hun idquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
cassierestruggles, ik ken ze
Echt, ik geloof dat je 18 bent, echt waar, maar zonder bewijs ga ik het je gewoon niet meegeven. Vanaf je 14e heb je een identificatieplicht, dus zou je je ID gewoon bij je moeten hebben. Mijn baan > jouw breezer
Met jouw heupen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik schat ze altijd te jong in. "Ik ben 30." Oepsquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb vaak dat ik denk "die is vast 28" en dan geven ze hun id
1994
Beter tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schat ze altijd te jong in. "Ik ben 30." Oeps
Vrouwen reageren er meestal niet heel raar op ofzo.quote:
Doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor de grap eens ID gevraagd aan een bejaard vrouwtje. Vond ze leuk.
Vaste klant, dan kan dat
"Och, malle jongen" Dikke glimlach op hun gezicht, is hun leven ook weer interessantquote:
vast wel, ik ga het niet allemaal nalopenquote:
Ik zou het hier proberenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu KLB SC dicht is zoeken wij hier huisvesting.
Kit!!! Mijn doppelganger.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
You know nothing, Jon Snow
of moet ik Opa Snow zeggen
daar begon het mee.quote:
allemaal ruzie maken over jouquote:
Ging vooral om dat plaatje van toto denk ik. Maar ja, boeiend allemaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las helemaal niet zoveel ergs meer, iedereen was al geband.en las ook geen gekanker.
Watquote:
Chai!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las helemaal niet zoveel ergs meer, iedereen was al geband.en las ook geen gekanker.
Sowieso werkt een SC sluiten nooit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:46 schreef Etsu het volgende:
Jullie snappen het niet he.
Ze hebben heus wel door dat jullie nu hier zitten. Jullie nemen het probleem mee, dus KLB SC sluiten heeft geen zin zo.
hee, een chai fanquote:
Ging continu met kanker lopen schelden en beweren dat hij volwassen mannen 'kankerharde klappen' gaat gevenquote:
Ja no shit. SC sluiten betekent niet dat opeens alle users opeens geen zin hebben in fokquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:46 schreef Etsu het volgende:
Jullie snappen het niet he.
Ze hebben heus wel door dat jullie nu hier zitten. Jullie nemen het probleem mee, dus KLB SC sluiten heeft geen zin zo.
protip: hou er gewoon over opquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ging continu met kanker lopen schelden en beweren dat hij volwassen mannen 'kankerharde klappen' gaat geven
Boh, heb dr oprijlaan ooit gezien.quote:
Tja...quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja no shit. SC sluiten betekent niet dat opeens alle users opeens geen zin hebben in fok
Dat is echt de domste gedachte ooit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja no shit. SC sluiten betekent niet dat opeens alle users opeens geen zin hebben in fok
Dat jonge ventje? Die weblogger?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ging continu met kanker lopen schelden en beweren dat hij volwassen mannen 'kankerharde klappen' gaat geven
#stukquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fylax.quote:
wat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Boh, heb dr oprijlaan ooit gezien.
Toto ban? Betekent 10% minder forumposts per dag johquote:
Nooooo. Not Chai.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks freetoto
Die man mag branden
huh why?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks freetoto
Die man mag branden
Nou, tot ziens dan maar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh iedereen die het met de Fylax ban eens is wordt gebant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |