Wat? Vertel meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heerlijk, helemaal nu ik gewoon weer normaal doe en het een beetje aan kant houd hier
Nawhquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze kwam bijna, maar durfde eigenlijk niet. Misschien dit weekend
Nouja, nu ik minder blow en meer met school bezig ben gaat alles een beetje beter. Van normaal koken tot opruimen en shitquote:
Ik vind het wel spannend hoorquote:
kijk eens op de badkamer, vaak staat er daar 1quote:
Mooi tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, nu ik minder blow en meer met school bezig ben gaat alles een beetje beter. Van normaal koken tot opruimen en shitOoit, ooit word ik volwassen
Neen.quote:
Ik las "hotel mdma"quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leef is top, vakantie bij hotel mamamet jou dan?
Wat is deze VAquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De seks zal wel tegenvallen
Helaas. Geen bad hierquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk eens op de badkamer, vaak staat er daar 1
Herkenbaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb meer zin in een keer MDMA dan een keer seks eigenlijk
Gewoon liefquote:
Lolwat flipsquote:
hmm, niet echtquote:
quote:
Nou, ik heb dus alleen seks gehad in relaties. Dan ben je uiteindelijk op elkaar ingespeeld enzoquote:
Ergens in de lente kan ik weer, heb nog niet genoeg medestanders.quote:
Allemaal mdma verslaafden hierquote:
ga maar even, ik ben toch niet thuis.quote:
Nog nooit opquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allemaal mdma verslaafden hier
Ja maar wat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus alleen seks gehad in relaties. Dan ben je uiteindelijk op elkaar ingespeeld enzo
Nu niet.
Dus vandaar
[..]
Ergens in de lente kan ik weer, heb nog niet genoeg medestanders.
Weet wel waar te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |