Kit!!! Mijn doppelganger.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
You know nothing, Jon Snow
of moet ik Opa Snow zeggen
daar begon het mee.quote:
allemaal ruzie maken over jouquote:
Ging vooral om dat plaatje van toto denk ik. Maar ja, boeiend allemaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las helemaal niet zoveel ergs meer, iedereen was al geband.en las ook geen gekanker.
Watquote:
Chai!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las helemaal niet zoveel ergs meer, iedereen was al geband.en las ook geen gekanker.
Sowieso werkt een SC sluiten nooit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:46 schreef Etsu het volgende:
Jullie snappen het niet he.
Ze hebben heus wel door dat jullie nu hier zitten. Jullie nemen het probleem mee, dus KLB SC sluiten heeft geen zin zo.
hee, een chai fanquote:
Ging continu met kanker lopen schelden en beweren dat hij volwassen mannen 'kankerharde klappen' gaat gevenquote:
Ja no shit. SC sluiten betekent niet dat opeens alle users opeens geen zin hebben in fokquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:46 schreef Etsu het volgende:
Jullie snappen het niet he.
Ze hebben heus wel door dat jullie nu hier zitten. Jullie nemen het probleem mee, dus KLB SC sluiten heeft geen zin zo.
protip: hou er gewoon over opquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ging continu met kanker lopen schelden en beweren dat hij volwassen mannen 'kankerharde klappen' gaat geven
Boh, heb dr oprijlaan ooit gezien.quote:
Tja...quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja no shit. SC sluiten betekent niet dat opeens alle users opeens geen zin hebben in fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |