Is goedquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nickjen laat mij je +1 zijn pls.
weet je dit zekerquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nickjen laat mij je +1 zijn pls.
Ja ik hier, nuecken?quote:
buk maarquote:
steen papier schaar?quote:
ik had papier. jammer johquote:
En nu je broek naar benedenquote:
Mondje dicht jij, of....quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En nu je broek naar beneden!
quote:
mrreeuuwuwquote:
Ja goed ideequote:
quote:
10 minutenquote:
Voor mij is de lol er wel van afquote:
Ik verwacht hier nooit echt veel, maar soms overweeg ik over te stappen naar een andere sc.quote:
Ga niet wegquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik verwacht hier nooit echt veel, maar soms overweeg ik over te stappen naar een andere sc.
ok doeiquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Voor mij is de lol er wel van af.
Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik verwacht hier nooit echt veel, maar soms overweeg ik over te stappen naar een andere sc.
Neequote:
quote:
Gek genoeg is dat ook de reden dat ik hier terug kom.. Alsof je na een ongeluk een gehandicapte weer ziet lopen. Vreemd fascinerend wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.
En elke keer als je denkt dat het niet erger kan, weten ze me toch te verrassen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat ook de reden dat ik hier terug kom.. Alsof je na een ongeluk een gehandicapte weer ziet lopen. Vreemd fascinerend wel.
Moggequote:
Niet veelquote:
waarschijnlijk nooitquote:
als ze iets fout doet waarschijnlijkquote:
Dat heb ik dus ook met deze SC.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat ook de reden dat ik hier terug kom.. Alsof je na een ongeluk een gehandicapte weer ziet lopen. Vreemd fascinerend wel.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met deze SC.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:
Mooi plaatjequote:
little britain ooit gekeken?quote:
Tuurlijkquote:
ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:05 schreef pixelbitty het volgende:
Wie heeft mij een Fok!abo gegeven trouwens?
Sorry.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:05 schreef pixelbitty het volgende:
Wie heeft mij een Fok!abo gegeven trouwens?
Ik dacht al dat jij het wasquote:
Fokjenquote:
Beerquote:
Sporkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |