En dat terwijl je altijd alleen in een koud bed ligt te wachten enzo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:09 schreef Uccie het volgende:
Ah vandaar, ik heb geen therapie nodig.
Daarom pittenkussensquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En dat terwijl je altijd alleen in een koud bed ligt te wachten enzo.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat was even gecopy paste vanuit telegram, dacht misschien vinden jullie het ook interessant.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Wel leuk dat ik hier gewoon voor elk artikel dat ik wil reclame kan maken. Vindt specularium vast niet vervelend
Dan ga ik ook gewoon pluggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Wel leuk dat ik hier gewoon voor elk artikel dat ik wil reclame kan maken. Vindt specularium vast niet vervelend
Dit had ook in de Libelle gekund.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik ook gewoon pluggenDe duurste chocoladereep ter wereld
Je moeder ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit had ook in de Libelle gekund.
Kan gewoon, ik zal je rechten regelen. Wel af en toe een leuk stukje schrijven dan hè, we gaan net bezig met de verkiezingenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:34 schreef Tem het volgende:
Misschien kan deze sc omgezet worden naar FP SC?
Weet ik niet, misschien met een leuk breipatroon ofzo?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:34 schreef Tem het volgende:
Misschien kan deze sc omgezet worden naar FP SC?
Weet jij trouwens nog iemand die ik kan hosselen uit je forum voor politieke verslaggeving?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan gewoon, ik zal je rechten regelen. Wel af en toe een leuk stukje schrijven dan hè, we gaan net bezig met de verkiezingen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien met een leuk breipatroon ofzo?
Kan dit niet gewoon backstage ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Weet jij trouwens nog iemand die ik kan hosselen uit je forum voor politieke verslaggeving?
Remlof.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Weet jij trouwens nog iemand die ik kan hosselen uit je forum voor politieke verslaggeving?
We hebben Robin en Guido toch al?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Robingod is meer van de digdingen en guido heeft het druk. Hoe meer politieke zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We hebben Robin en Guido toch al?
Jij gaat een stukje schrijven over de PvdA dus?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Hoe meer politieke vluchtelingen hoe meer vreugd
Dat Denk ik ook ja.quote:
Mijn paps ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Elflettering is ook al zo'n vuige PvdA'er.
Bij gebrek aan beter hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Elflettering is ook al zo'n vuige PvdA'er.
en dan kom je daar op uit???!!!quote:
Ik wijfel ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik weet nog niet eens of ik ga stemmen.
Ja, klopt. Ik ben op de meeste onderwerpen sociaal-liberaal ingesteld qua opvattingen. Ik stem sowieso niet op partijen die religie aan politiek kloppen; exit SGP, CU en CDA. Ik heb niks met het populisme van de PVV, ik heb ook weinig met de VVD die te veel een partij voor de rijken is. One issue-partijen als 50PLUS en Partij voor de Dieren vallen af. De SP is me te links en bereikt niks, GroenLinks is me te wereldvreemd en te zeer anti-auto.quote:
En ze knippen de heg niet netjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GroenLinks is me te wereldvreemd en te zeer anti-auto.
Lijkt mij ook een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:19 schreef Tem het volgende:
Provincies afschaffen en eerste kamer afschaffen.
Niks mis mee, want volgens mij doen die provinciale staten bijzonder weinig en de eerste kamer is nu toch tof aan het doen als een verkapte tweede kamer. Dan ben je ook niet nodig want een tweede kamer hebben we alquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:19 schreef Tem het volgende:
Provincies afschaffen en eerste kamer afschaffen.
Ik heb mijn politiek verslaggever gevonden jongensquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Eerste kamer is werkverschaffing voor uit de gratie geraakte politici. Tevens gebruikt voor politieke spelletjes door dingen tegen te houden of te traineren die in de Tweede Kamer al zijn goedgekeurd. Weg ermee.
Kost alleen maar geld. Die toetsing kan ook door de Raad van State dus weg met die partijpolitiek uit de eerste kamer en opdoeken die handel. Clubje partijcoryfeeën die wekelijks komt kibbelen en niet eens democratisch gekozen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks mis mee, want volgens mij doen die provinciale staten bijzonder weinig en de eerste kamer is nu toch tof aan het doen als een verkapte tweede kamer. Dan ben je ook niet nodig want een tweede kamer hebben we al
Oh...ik wist niet dat je het serieus ging beantwoordenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ben op de meeste onderwerpen sociaal-liberaal ingesteld qua opvattingen. Ik stem sowieso niet op partijen die religie aan politiek kloppen; exit SGP, CU en CDA. Ik heb niks met het populisme van de PVV, ik heb ook weinig met de VVD die te veel een partij voor de rijken is. One issue-partijen als 50PLUS en Partij voor de Dieren vallen af. De SP is me te links en bereikt niks, GroenLinks is me te wereldvreemd en te zeer anti-auto.
Blijven eigenlijk alleen PvdA en D66 nog over. Ik switch meestal een beetje tussen beiden. Momenteel heb ik minder met D66 vanwege de doorgeslagen aandacht voor het individu én de neiging om op cruciale momenten steeds naar rechts af te buigen. Vandaar PvdA, net links van het midden. En dan voel ik me vooral thuis bij de rechterflank van die partij. Mensen als Martijn van Dam, Ronald Plasterk en (in het verleden) Wouter Bos.
Ik vind Thom de Graaf ook echt een kutlul. Zat laatst bij dat debat met kromme tenen te kijken. Zelf keihard geflopt op het hoogste podium en nu lekker op iedereen neerkijken. Uit elke porie misplaatste arrogantie uitstotend. brrrrrquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Kost alleen maar geld. Die toetsing kan ook door de Raad van State dus weg met die partijpolitiek uit de eerste kamer en opdoeken die handel. Clubje partijcoryfeeën die wekelijks komt kibbelen en niet eens democratisch gekozen zijn.
Als dat betekent dat ik de FP kan behoeden voor het brein van remlof, graag.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb mijn politiek verslaggever gevonden jongens
Ja die moeten ze echt eens met zijn hoofd op de stoeprand leggen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind Thom de Graaf ook echt een kutlul.
Voor hem geldt hetzelfde als Pierre Wind, eerder gezegdquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja die moeten ze echt eens met zijn hoofd op de stoeprand leggen.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik de FP kan behoeden voor het brein van remlof, graag.
Ja, wil je lekker politieke dingen schrijven? een of twee leuke specialtjes en natuurlijk andere berichten? We hebben denk ik wel plek voor je. Ben je niet meer de enige tagloze hierquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik de FP kan behoeden voor het brein van remlof, graag.
Dat tagje is natuurlijk heel aanlokkelijk maar ik heb geen ambitie in die richting. Misschien is het ook maar beter dat de FP niet blootgesteld wordt aan mijn brein.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ja, wil je lekker politieke dingen schrijven? een of twee leuke specialtjes en natuurlijk andere berichten? We hebben denk ik wel plek voor je. Ben je niet meer de enige tagloze hier
Kijk dat zijn de betere gasten. Ik ga er even voor zitten met een frikandelbroodje.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Tan is meer voor de utopiakijkers onder ons
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wie gaat er nou over dat halve skelet heen als je Katja thuis hebtquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Thijs heeft buiten de deur geneukt met Wendy van Dijk, weet u dat ook weer.
Ik StemNL, Partij voor de Dieren en 50Plusquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg CDA, VVD, SGP als eerste 3 uit de stemwijzer.
Kan nooit kloppen.
Moet wel zeggen dat ik bij elke vraag dacht 'dit boeit helemaal niemand'.
Jan Roos was zo vriendelijk om dat even te vertellen aan ons allemaal.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Katja was toch met die razende kutlul van een Ruben Nicolai de koffer ingedoken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Ja dat ook nog.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Katja was toch met die razende kutlul van een Ruben Nicolai de koffer ingedoken?
Ja, is allemaal piepschuim.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ding dat ze lieten vliegen is geweldig en kost 3200 euro.
Nee man, hoogwaardig materiaal en super high tech.. autonome functies en dergelijke. Vette shit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, is allemaal piepschuim.
Das gewoon goeien handel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee man, hoogwaardig materiaal en super high tech.. autonome functies en dergelijke. Vette shit.
Ga eens naar bed.quote:
Okquote:
#teenagestruggles?quote:
Als het Specu was, niet teveel van aantrekken, die gooit nogal vaak een "je moeder" eruitquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iemand net over mijn ouders beginnen. Kan ik niet tegen en dan woedeaanval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Interesseert mij niet zo veel, je moet gewoon even rustig doen met je gekanker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iemand net over mijn ouders beginnen. Kan ik niet tegen en dan woedeaanval
quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het Specu was, niet teveel van aantrekken, die gooit nogal vaak een "je moeder" eruit.
Nee het was serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met
als ik jouw vader was had ik me geschaamd voor de opvoeding van jou ofzo
en daarna iets over verstoten enzo
toen brak er iets in mij(she/her)
jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Interesseert mij niet zo veel, je moet gewoon even rustig doen met je gekanker.
Halve topic kon weg.
Het is maar internet, maak je niet zo drukquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee het was serieus
Iets met
als ik jouw vader was had ik me geschaamd voor de opvoeding van jou ofzo
en daarna iets over verstoten enzo
toen brak er iets in mij
Had het zelf ook anders gewild maar op dat moment kan ik mezelf niet controllenquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is maar internet, maar je niet zo druk [ afbeelding ]
Op zo'n moment heb je 2 opties, of je negeert het of je komt op een scherpe manier terug zonder te beledigen. Een tegenaanval werkt altijd averechtsquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had het zelf ook anders gewild maar op dat moment kan ik mezelf niet controllen![]()
Dusja, dan maar de consequenties aanvaarden
Thnx voor de tip will do if i have controlquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zo'n moment heb je 2 opties, of je negeert het of je komt op een scherpe manier terug zonder te beledigen. Een tegenaanval werkt altijd averechts
#interwebsveteran
Dat is zo leuk aan internet, je kunt even de tijd nemen om tot bezinning te komen voordat je reageertquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Thnx voor de tip will do if i have control
Nahquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zo leuk aan internet, je kunt even de tijd nemen om tot bezinning te komen voordat je reageert.
Dat is het moment dat je je venster moet sluiten ipv een diarree aan scheldwoorden in het reactievenster te gooienquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah
krijg soort van waas dan voor m'n gezicht en dan word ik gek
tsja..quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het moment dat je je venster moet sluiten ipv een diarree aan scheldwoorden in het reactievenster te gooien.
Ja, of FOK! heeft opeens razende apenaids of Ziggo komt weer met zijn kansloze onderhoud langsquote:
Nee, ziet er hier ook verrot uit, apart ditquote:
Dat is bij mij dan niet zoquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:33 schreef LTVDK het volgende:
Duurt ook onmin lang voordat een post geplaatst word
Schijnbaar ook alleen als ik een YT erin wil zetten...quote:
Illuminati zeg ik jequote:
Mijn excuses.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga even ergens anders vervelend doen
Dat is wel heel duur.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ding dat ze lieten vliegen is geweldig en kost 3200 euro.
Twee christelijke partijen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg CDA, VVD, SGP als eerste 3 uit de stemwijzer.
Kan nooit kloppen.
Moet wel zeggen dat ik bij elke vraag dacht 'dit boeit helemaal niemand'.
Bedankt voor deze zeer scherpe analysequote:
Daarom kan het nooit kloppen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom kan het nooit kloppen,.
Jij bent natuurlijk Speculier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heb je zo'n topinkomen dan? (Zo niet, dan zou ik maar snel één of meerdere stapjes naar links opschuiven)quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...ik wist niet dat je het serieus ging beantwoorden
Ik doe wel gewoon VVD, misschien dat ik dan ooit eens minder belasting mag betalen
O, jij bent er zo een. Stemmen voor wat goed is voor jou ipv voor wat goed is voor het land. Dit is de reden waarom democratie zo slecht werktquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je zo'n topinkomen dan? (Zo niet, dan zou ik maar snel één of meerdere stapjes naar links opschuiven)
Ik reageerde op Uccie, die minder belasting wil betalen. Ik stem, zoals bekend, PvdA (bij gebrek aan beter in dit land)quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, jij bent er zo een. Stemmen voor wat goed is voor jou ipv voor wat goed is voor het land. Dit is de reden waarom democratie zo slecht werkt
Dus dankzij jou zitten we met van Rijn opgescheeptquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik reageerde op Uccie, die minder belasting wil betalen. Ik stem, zoals bekend, PvdA (bij gebrek aan beter in dit land)
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom kan het nooit kloppen,.
Diep van binnen schuilt gewoon een gereformeerde gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dankzij mij zit je met Dijsselbloem opgescheept.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus dankzij jou zitten we met van Rijn opgescheept
Bij mij stond - geloof het of niet - de PVV bovenaan. Dat terwijl in de Stemwijzer echt geen vraag over moslims of integratie zat. Uiteraard stem ik geen PVV.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Eens kijken wat er bij mij uit die stemwijzer komt. Als het maar geen CDA of SGP is.
En met de andere PvdAkutlullen. Maar je hebt geluk, VVD en PvdA gaan gelijk op met kutlullen, dus ik zal het je niet kwalijk nemen. Hoewel van Rijn toch wel de grootste is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dankzij mij zit je met Dijsselbloem opgescheept.Op hem heb ik in 2012 namelijk gestemd, heel bewust. En het behoeft geen betoog dat ik erg tevreden ben over mijn uitgebrachte stem en over hoe Dijsselbloem het doet.
Misschien lezen ze ook hier je posts uit en komen ze er zo op. #matigegrappenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij stond - geloof het of niet - de PVV bovenaan. Dat terwijl in de Stemwijzer echt geen vraag over moslims of integratie zat. Uiteraard stem ik geen PVV.
Vandaar dat ik altijd op die nietszeggende partijen uitkomquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien lezen ze ook hier je posts uit en komen ze er zo op. #matigegrappen
Hun standpunten komen vaak ook wel overeen met PvdA en SP, toch? Behalve wat betreft immigratie dan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij stond - geloof het of niet - de PVV bovenaan. Dat terwijl in de Stemwijzer echt geen vraag over moslims of integratie zat. Uiteraard stem ik geen PVV.
Lijkt me sterk. Ik schrijf bijna alleen maar negatieve dingen over de PVVquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien lezen ze ook hier je posts uit en komen ze er zo op. #matigegrappen
jaja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik schrijf bijna alleen maar negatieve dingen over de PVV
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Diep van binnen schuilt gewoon een gereformeerde gek.
Roest op het dak is vocht in de kelder.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe langer de rok, hoe natter het hok. Dit zegt dus niets.
Eigenlijk interesseert het merendeel van de standpunten mij geen moer. Het enige dat ik écht belangrijk vind is verbetering van een aantal wegen in de regio.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hun standpunten komen vaak ook wel overeen met PvdA en SP, toch? Behalve wat betreft immigratie dan.
Ik schat dat zo'n 90 procent negatief is en zo'n 10 procent positief. Soms zegt Wilders dingen waarmee ik het eens ben, meestal draaft -ie te ver door.quote:
Wat voor ding en wat is in hemelsnaam de ruit van Eindhoven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit dat ding nu in te vullen. Wat kan mij de ruit van eindhoven schelen
Is ook niet zo gek om provinciaal anders te stemmen dan nationaal, toch? Zijn toch ander soort issues.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het merendeel van de standpunten mij geen moer. Het enige dat ik écht belangrijk vind is verbetering van een aantal wegen in de regio.
Zo was minister Schulz - lekker actueel - vandaag in Vriezenveen, waar ze een petitie kreeg om de N36 veiliger te maken; een weg waar veel ongelukken gebeuren: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=211873&cat=1
En dan is er de N35 van Zwolle naar Twente; al jaren staat het op rol om die weg eindelijk eens te verbreden; het komt er maar niet van. Bijna alle politieke partijen in Overijssel willen dit, op het wereldvreemde GroenLinks en de SP na. Dringend nodig om de verbinding tussen Zwolle en Twente te verbeteren. En dan is er nog de A1, die tussen Deventer en Almelo steeds drukker wordt. Plan is nu om het hele traject 2x driebaans te maken. Ook hard nodig.
Kortom: infrastructuur staat bij mij op #1 qua prioriteiten.
Had ik gisteren ook ja, de helft van de vragen gaat over Eindhoven, en dan komt er ook nog een vraag over motherfucking Veghelquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit dat ding nu in te vullen. Wat kan mij de ruit van eindhoven schelen
Stemwijzer. Ook 10000000 vragen over milieu en diertjesquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat voor ding en wat is in hemelsnaam de ruit van Eindhoven.
Ah. Hoezo dan Eindhoven, daar woon ik toch niet, ik ga even kijken straks, ben nu even iets anders aan het doen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stemwijzer. Ook 10000000 vragen over milieu en diertjesAls dat het belangrijkste is waar de porivincie zich mee bezig houdt....
Verschilt per provinciequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah. Hoezo dan Eindhoven, daar woon ik toch niet, ik ga even kijken straks, ben nu even iets anders aan het doen.
Gelukkig boeit dit helemaal niemand.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het merendeel van de standpunten mij geen moer. Het enige dat ik écht belangrijk vind is verbetering van een aantal wegen in de regio.
Zo was minister Schulz - lekker actueel - vandaag in Vriezenveen, waar ze een petitie kreeg om de N36 veiliger te maken; een weg waar veel ongelukken gebeuren: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=211873&cat=1
En dan is er de N35 van Zwolle naar Twente; al jaren staat het op rol om die weg eindelijk eens te verbreden; het komt er maar niet van. Bijna alle politieke partijen in Overijssel willen dit, op het wereldvreemde GroenLinks en de SP na. Dringend nodig om de verbinding tussen Zwolle en Twente te verbeteren. En dan is er nog de A1, die tussen Deventer en Almelo steeds drukker wordt. Plan is nu om het hele traject 2x driebaans te maken. Ook hard nodig.
Kortom: infrastructuur staat bij mij op #1 qua prioriteiten.
Dit had je ook zelf wel kunnen verzinnen http://www.stemwijzer.nl/quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand link naar de stemwijzer?
Niggah plz.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand link naar de stemwijzer?
Wat doe je stoer?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit had je ook zelf wel kunnen verzinnen http://www.stemwijzer.nl/
Waar bemoei jij je dan weer mee Specufaal?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Greppel dicht, jij komt domme vragen stellen.
Als ik klef ga doen krijg ik Specuführer weer achter me aanquote:
Zou kunnen. Ik heb de Stemwijzer nog eens ingevuld en deze keer staat D66 bovenaan. Er zijn nogal wat stellingen waarop ik "Geen van beide" als antwoord kies, dus tja...quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek om provinciaal anders te stemmen dan nationaal, toch? Zijn toch ander soort issues.
Jezuarium voor jou.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je dan weer mee Specufaal?
Crewbash, tot ziens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik klef ga doen krijg ik Specuführer weer achter me aan
Het boeit honderdduizenden mensen in Overijssel en omgeving en het boeit de transportsector in Nederland, die volop de A1 gebruikt, vast ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig boeit dit helemaal niemand.
quote:
quote:
Ik wil die zooi allemaal afschaffen dus het wordt de libertarische partij danquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb de Stemwijzer nog eens ingevuld en deze keer staat D66 bovenaan. Er zijn nogal wat stellingen waarop ik "Geen van beide" als antwoord kies, dus tja...
Ik ben denk ik al zeker 10 jaar niet in Overijssel geweest.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het boeit honderdduizenden mensen in Overijssel en omgeving en het boeit de transportsector in Nederland, die volop de A1 gebruikt, vast ook.
God straft meteen.quote:
Dat is best jammer, want het is natuurlijk de mooiste provincie van Nederland.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben denk ik al zeker 10 jaar niet in Overijssel geweest.
Nee, dat is Limburg. Al kom ik daar ook veel te weinig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is best jammer, want het is natuurlijk de mooiste provincie van Nederland.
Ik wou eerst de kruisiging doen, maar daar paste dat sippe gezicht te goed bij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Oke, ik moest een beetje lachen om deze.
Limburg heeft alleen wat heuvels. Andere provincies hebben alleen water. Weer andere provincies hebben alleen wat natuurgebieden. Weer andere provincies hebben alleen wat historische steden. Overijssel heeft het allemaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat is Limburg. Al kom ik daar ook veel te weinig.
Lijkt me een mooi moment om er nu mee te beginnen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou deze in mijn fobo kunnen zetten als ik die had.
Bedankt VVV Overijssel!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Limburg heeft alleen wat heuvels. Andere provincies hebben alleen water. Weer andere provincies hebben alleen wat natuurgebieden. Weer andere provincies hebben alleen wat historische steden. Overijssel heeft het allemaal
Dat hebben wij hier ook hoor. Staat gewoon in de supermarkt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt VVV Overijssel!
Maar Limburg heeft naast heuvels, prachtige natuur ook nog eens Hertog-Jan.
Waarmee? Erasmusbrug afbreken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:46 schreef timmmmm het volgende:
Hoe laat beginnen we vanavond cnorcnor?
Geen topinkomen, maar ik klaag niet over mijn salaris.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je zo'n topinkomen dan? (Zo niet, dan zou ik maar snel één of meerdere stapjes naar links opschuiven)
Voetbalfrenzy. Feyenoord is 9 uur, maar geen idee hoe laat de andere wedstrijd begintquote:
18.00 Psvquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voetbalfrenzy. Feyenoord is 9 uur, maar geen idee hoe laat de andere wedstrijd begint
In ieder geval niet op RTL 7quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PSV op FOX? Kijk ik liever dan ajax denk ik
Voetbalquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef sp3c het volgende:
wat is deze voetbalwaanzin in dit topic
Ik begin om 7 uur en ik denk dat ik Feyenoord ook meepik. PSV ga ik niet redden, moet nog eten en zo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:46 schreef timmmmm het volgende:
Hoe laat beginnen we vanavond cnorcnor?
Tot ze weer kunnen posten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoelang zijn el_matador en fylax eigenlijk geband??
Weet je wat je anders doet? Even niet hier over bans gaan lopen praten. Goed idee hèquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoelang zijn el_matador en fylax eigenlijk geband??
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je wat je anders doet? Even niet hier over bans gaan lopen praten. Goed idee hè
oh sorryquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je wat je anders doet? Even niet hier over bans gaan lopen praten. Goed idee hè
Het is dan ook serieus spul, http://www.dji.com/product/inspire-1/featurequote:
Mooi spul ja, had gisteren ook een DJI filmpje in mijn Bárdarbunga artikel zittenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is dan ook serieus spul, http://www.dji.com/product/inspire-1/feature
Daar is mijn drone niets bij.
Nice! Ik heb een eerste generatie DJI Phantom met GoPro Hero3. Had grote plannen, of heb ze nog steeds, om die helemaal te gaan tunen maar toen ging ik op mijzelf wonen en was het budget weg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi spul ja, had gisteren ook een DJI filmpje in mijn Bárdarbunga artikel zitten
Halve steden in chaos.quote:
Ik zou nog wel eens een keer beelden willen maken met een drone bij Shell hierquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nice! Ik heb een eerste generatie DJI Phantom met GoPro Hero3. Had grote plannen, of heb ze nog steeds, om die helemaal te gaan tunen maar toen ging ik op mijzelf wonen en was het budget weg.
Over de brug, daar kom ik niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vandaag ook bij jou om de hoek.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nice! Ik heb een eerste generatie DJI Phantom met GoPro Hero3.
Gewoon zorgen dat je toestemming hebt. Je kan daar wel heel mooie beelden makenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou nog wel eens een keer beelden willen maken met een drone bij Shell hier. Al gaat dat waarschijnlijk enorm veel gezeik opleveren
Vooral mooi als er weer eens iets ontploftquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je toestemming hebt. Je kan daar wel heel mooie beelden maken
Ik hoorde vandaag dat er voor hooligans speciale plaatsen voorzien zijn op de tribune in stadions. Alleen al het feit dat dat nodig is..quote:
Klinkt erg VVD, inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen topinkomen, maar ik klaag niet over mijn salaris.
Wel over het feit dat ik van een deel maar 48% mag houden.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat er voor hooligans speciale plaatsen voorzien zijn op de tribune in stadions. Alleen al het feit dat dat nodig is..
Zie je, niks geen d66.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:14 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu overal geen van beide ingevuld.
SGP, PVV, Christenunie.
En als je overal eens doet krijg je VVD en PvdA omdat die alles doen om zieltjes te winnenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:22 schreef timmmmm het volgende:
als je overal oneens invult, kom je sowieso op de PVV en de SP uit, dan moet je overal tegen zijn
Nooit meer wakker worden?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:23 schreef timmmmm het volgende:
dit is wat voor mij. Hoe je de ideale powernap moet doen bij editieNL #middagdutje
Als ze dicht zijn is het vaak lastig typenquote:
Het zit weer even tegen ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne is weer lekker pittig vandaag.
Ik had een sony vaio, de precieze laptop zoek ik even op. Die is kapot gegaan en kunnen ze bij de verzekering niet meer maken. Dus ze hebben me vandaag een brief gestuurd dat ik bij de dixons hier een gelijkwaardige laptop krijg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je moet weten.
En wat willen ze je als vervanging geven?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:42 schreef timmmmm het volgende:
http://tweakers.net/price(...)h2q1e/specificaties/
Het gaat om deze schoonheid
Ik heb dus geen idee. Maar ik weet ook niet waar ik me aan vast moet houden als ze me dat morgen bieden. Moet ik dan aan de kloksnelheid vasthouden, de i5core of de 4 gb werkgeheugen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En wat willen ze je als vervanging geven?
Minder dan 4gig geheugen zal je niet zo snel aantreffen.. ik zou gaan voor een even grote harde schijf (mits je daar behoefte aan hebt), i5 core en een redelijke medium grafische kaart.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee. Maar ik weet ook niet waar ik me aan vast moet houden als ze me dat morgen bieden. Moet ik dan aan de kloksnelheid vasthouden, de i5core of de 4 gb werkgeheugen?
Gewoon zorgen dat je een 16gb i7 met SSD scoortquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee. Maar ik weet ook niet waar ik me aan vast moet houden als ze me dat morgen bieden. Moet ik dan aan de kloksnelheid vasthouden, de i5core of de 4 gb werkgeheugen?
Met mooien ribbels op de achterkantquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgen mij heb ik dezelfde laptop
Het is ook altijd hetzelfde hier.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
ik zou gaan voor een even grote harde (mits je daar behoefte aan hebt)
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde hier.
Ik heb bij dixons gewerkt (dan wel in 2008) en toen de tijd was het zo, dat je voor de aankoopprijs van een oude een andere mocht uitzoeken. Weet niet of dat nu nog zo is, maar toen stond het ook in de brief zoals jij het nu zegt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had een sony vaio, de precieze laptop zoek ik even op. Die is kapot gegaan en kunnen ze bij de verzekering niet meer maken. Dus ze hebben me vandaag een brief gestuurd dat ik bij de dixons hier een gelijkwaardige laptop krijg.
Ik moet dus weten of ze laptop die ze me aan willen smeren ook echt gelijkwaardig is. Ik ga even mn oude laptop zoeken
Ik heb echt géén idee hoeveel ik ervoor betaald hebquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb bij dixons gewerkt (dan wel in 2008) en toen de tijd was het zo, dat je voor de aankoopprijs van een oude een andere mocht uitzoeken. Weet niet of dat nu nog zo is, maar toen stond het ook in de brief zoals jij het nu zegt.
Staat toch op je verzekeringsbewijsquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb echt géén idee hoeveel ik ervoor betaald heb
Ja, moet ik even gaan zoeken, npquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Staat toch op je verzekeringsbewijs
Oh dan is het toch niet dezelfde. Die van mij is gewoon lekker glad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met mooien ribbels op de achterkant
Kon alleen wel zo zijn dat je meteen de eigen risico moest betalen, dus als je een laptop had van 800 euro en eigen risico is 100 dan kan je er 1 uitzoeken van 700. Of 100 bijbetalen. Maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, moet ik even gaan zoeken, np
inb4 boven of onderquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij is gewoon lekker glad.
Specularium kopt deze zo even in.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dan is het toch niet dezelfde. Die van mij is gewoon lekker glad.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:48 schreef Specularium het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde hier.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specularium kopt deze zo even in.
Jullie staan er alleen voor vanavond, dan weet je dat. Hier is het broekje al uit voor de voetbalquote:
Hier ook. Vanaf vorige week al.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Jullie staan er alleen voor vanavond, dan weet je dat. Hier is het broekje al uit voor de voetbal
Waarom is dat stadion leeg?quote:
Dat geluid van joelende supporters is dus gewoon een bandje wat afspeelt zodat het niet helemaal een treurige bende is?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)-vanwege-supporters/
Geen idee, een beetje raar is het welquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat geluid van joelende supporters is dus gewoon een bandje wat afspeelt zodat het niet helemaal een treurige bende is?
Stond een paar uur geleden al wel in de feed geloof ik, maar toen was er net al weer een bericht over.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee, een beetje raar is het wel
http://www.fr12.nl/nieuws(...)et-in-rotterdam.html Staat dit er al op bij ons?
Gelukkig draait het spreekkoren bandje nogquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:20 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme, ik ga even lekker schijten en ik mis 2 goals
Sierd zei me net dat het echte supporters aan de poort zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig draait het spreekkoren bandje nog
Ik hoor alleen iemand Kurva roepenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sierd zei me net dat het echte supporters aan de poort zijn
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Kurvaquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou mezelf gewoon voor dat dat dikke tieten in het pools is en dan heb ik er vrede mee
Is dat nou vaak?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het zit weer even tegen ja.
Ik mis nog een paar t's.quote:
tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
En nou je muil houwe
quote:
Moet dat nou gelijk weer zoquote:
Forum Opties | |
---|---|