En dat terwijl je altijd alleen in een koud bed ligt te wachten enzo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:09 schreef Uccie het volgende:
Ah vandaar, ik heb geen therapie nodig.
Daarom pittenkussensquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En dat terwijl je altijd alleen in een koud bed ligt te wachten enzo.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat was even gecopy paste vanuit telegram, dacht misschien vinden jullie het ook interessant.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Wel leuk dat ik hier gewoon voor elk artikel dat ik wil reclame kan maken. Vindt specularium vast niet vervelend
Dan ga ik ook gewoon pluggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Wel leuk dat ik hier gewoon voor elk artikel dat ik wil reclame kan maken. Vindt specularium vast niet vervelend
Dit had ook in de Libelle gekund.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik ook gewoon pluggenDe duurste chocoladereep ter wereld
Je moeder ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit had ook in de Libelle gekund.
Kan gewoon, ik zal je rechten regelen. Wel af en toe een leuk stukje schrijven dan hè, we gaan net bezig met de verkiezingenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:34 schreef Tem het volgende:
Misschien kan deze sc omgezet worden naar FP SC?
Weet ik niet, misschien met een leuk breipatroon ofzo?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:34 schreef Tem het volgende:
Misschien kan deze sc omgezet worden naar FP SC?
Weet jij trouwens nog iemand die ik kan hosselen uit je forum voor politieke verslaggeving?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan gewoon, ik zal je rechten regelen. Wel af en toe een leuk stukje schrijven dan hè, we gaan net bezig met de verkiezingen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien met een leuk breipatroon ofzo?
Kan dit niet gewoon backstage ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Weet jij trouwens nog iemand die ik kan hosselen uit je forum voor politieke verslaggeving?
Remlof.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Weet jij trouwens nog iemand die ik kan hosselen uit je forum voor politieke verslaggeving?
We hebben Robin en Guido toch al?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Robingod is meer van de digdingen en guido heeft het druk. Hoe meer politieke zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We hebben Robin en Guido toch al?
Jij gaat een stukje schrijven over de PvdA dus?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Hoe meer politieke vluchtelingen hoe meer vreugd
Dat Denk ik ook ja.quote:
Mijn paps ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Elflettering is ook al zo'n vuige PvdA'er.
Bij gebrek aan beter hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Elflettering is ook al zo'n vuige PvdA'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |