daadkracht...mee eens en verantwoordelijkheidsgevoel, want boekingen met K&L.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:28 schreef 11en30 het volgende:
Daarom ging F aangifte van vermissing doen. De enige met een beetje verstand en daadkracht (en beheersing van Spanish ) ter plaatse.
Die matrassen ja ..... waar was dat ook alweer?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:37 schreef doorgaan het volgende:
[..]
...op de matrassen die aan de boom gevonden werden...? ik vul alleen aan, geen oordeel.
Daarbij is het ook niet heel logisch dat ze heel lang op de taalschool doorgebracht zouden hebben, vertrek 13:10 daar, als ze al voor de tweede keer op de computer naar de Pianista hebben gekeken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:10 schreef RapaNui het volgende:
Why on earth zouden die 2 meiden om 4 uur naar boven gaan wandelen, de middag is bijna om, terwijl ze een excursie voor de volgende dag nog voor de boeg hebben? Ze kunnen toch beter 's ochtends gaan? [Blijkbaar hebben ze dat ook gedaan, itt die getuigenissen]
zoek ik opquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:40 schreef 11en30 het volgende:
Die matrassen ja ..... waar was dat ook alweer?
Zelfde blog, uit een item van 16 januari:quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:57 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Er zijn toch wel veel mensen die de Pianista tot de mirador zonder gids doen, daar zijn veel blogs over te vinden. Deze b.v.
http://ckunert2.weebly.com/blog/me-and-you-and-a-dog-named-blue
Als K&L dat tijdens hun voorbereiding hadden kunnen lezen...quote:Dan and Pia went for a hike yesterday. They left at 8:30 in the morning, and I got a bit worried when they were not back at 5:30. Dan finally showed up a little before 6, and said that Pia just wanted to keep going, but when he saw a big hill coming up, he realized they would never make it back before dark if they attempted it, so they did turn back. I told him from now on he needs to tell me what hike they are going on. Had something happened, I'd have no idea where to look.
Dus zo eenvoudig is het allemaal niet.....en het is gewoon een must om door te geven waar je gaat hiken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:48 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Zelfde blog, uit een item van 16 januari:
[..]
Als K&L dat tijdens hun voorbereiding hadden kunnen lezen...
Gezien de foto’s en het niet kunnen vinden van de meiden vrees ook ik dat reeds die eerste dag, 1 april, het noodlot al heeft toegeslagen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
De meiden zijn niet verder gegaan dan de 1e quebrada en niet lang daarna sloeg het noodlot al toe ben ik bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 25-02-2015 15:05:21 ]
Hoe kom je daarbij? Op hun eigen website staat dat het gratis is, waarom weet jij het beter?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wanneer je geen taallessen volgt, zoals een partner. Maar je wilt wel vrijwilligerswerk doen dan kost dat ¤ 35,-. Ik denk aan "administratiekosten" of een verkapte fee voor de vrijwilligerslocatie,
Precies, dat is dus niet relevant voor Kris en Lisanne die zowel Spaans leerden als accommodatie hadden via die school.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
At all our locations we give you the opportunity to volunteer abroad for free if you at least take either Spanish classes or use our accommodation options. If you would prefer not to study Spanish or use our accommodation then we simply ask for a minimal set up fee of $35.
Wat heeft dat in vredesnaam te maken met Kris en Lisannequote:Op woensdag 25 februari 2015 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Aangezien ik met de lijst bezig ben en alleen vandaag 7 uitwerkte verhalen heb kunnen doen, alleen voor de locatie in Boquete. Wil ik tussendoor even laten weten dat er wat verwarring is over Casa E. Het weeshuis wat een kinderopvang is, met name voor kinderen van indianen.
Volgens de een draagt het op subsidie en volgens de andere op alleen donaties en sponsoring. Nogal een verschil van insteek
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft dat in vredesnaam te maken met Kris en Lisanne
Dat onderscheid maak jij dus, jij doet alsof dat weeshuis annex kinderopvang selectief mensen "wegstuurt".quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:57 schreef ootjekatootje het volgende:
De verwarring is er dus wanneer de vrijwilligers ter plaatse komen en de een wel "erbij" mag zitten en de ander naar het hostel gestuurd wordt.
Zoiets zal het geweest zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hont B. zal wel terug gegaan zijn toen L. en K. bij iemand in de auto stapten.
Daarom was hij zo snel terug bij restaurant IL P.
Huh?quote:
1. Een link heb ik even niet maar de eigenaresse van het restaurant heeft verklaard dat Blue is meegelopen met de dames maar snel weer is teruggekomen. Dit kan echter ook op 31 maart geweest zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh?
• We weten niet of Blue meeliep met Kris en Lisanne, daar hebben we geen foto's van gezien
• We weten helemaal niet of het restaurant wel open was (zie uitstekende post van Grijzemassa die ik gisteren quotte)
• We weten niet of Kris en Lisanne (een deel van) de Pianista met de auto hebben gedaan
Ik wil Lutalo graag op haar wenken bedienen. Over hoe K. en L. naar hun werk gingen, zijn bij mijn weten hier geen gegevens bekend. We kunnen slechts afgaan op de gepubliceerde foto's.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:49 schreef 11en30 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rorschachtest
Lutalo had je goed door.
Ik denk dat trouwens niet dat ze halfnaakt naar hun werk gingen. Ook in Nederland niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |