Juist, als het in de context met el pianista genoemd wordt, maar dat heb ik dus niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:13 schreef 11en30 het volgende:
In de context van de Pianista is er maar 1 relevante mirador. Die van Baru.
31 maart 2014 = maandag = payday?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef bladwijzer het volgende:
especially on weekends after paydays.
Dat de links erg oud zijn, is alleen maar zeer gunstig! Ze dateren van recent na de vermissing en zijn authentiek.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:11 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Die links zijn erg oud en heb ik al vaak gelezen. Maar over een zoektocht op de Pianista achter de mirador niet, die tekst mag je me aanwijzen dan.
Wel dat er richting Bocas gezocht is en ook wel achter een mirador maar daar zijn er meer van
http://www.panoramio.com/photo/106801064
ja, ik heb ergens gelezen 1 april maar kan ook 31 maart zijn. Het was de afsluiting van het koffieplukseizoen in Boquetequote:Op woensdag 25 februari 2015 12:18 schreef 11en30 het volgende:
[..]
31 maart 2014 = maandag = payday?
Ja dat is me allemaal bekend. Er is ook een mirador op een pad bij Pata de Macho, aan de bocas kant dus. Ik ben nog aan het zoeken naar de link daar van want die heb ik niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dat de links erg oud zijn, is alleen maar zeer gunstig! Ze dateren van recent na de vermissing en zijn authentiek.
Hier zijn verwijzingen naar achter de Mirador=Bocas side
Today, 5 April SINAPROC is continuing and added search parties on the Bocas side of the mountains.
http://www.boqueteguide.com/?p=10976
The trail has been searched all the way the continental divide. SINAPROC has people searching from the Bocas side.
http://www.boqueteguide.com/?p=10985
Dubbelop reden om er nog eentje te nemen dan. Zuipfeestdag + payday = gelegenheid + geld.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:20 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
ja, ik heb ergens gelezen 1 april maar kan ook 31 maart zijn. Het was de afsluiting van het koffieplukseizoen in Boquete
Zou mooi zijn als we de PdM trail (en de Horqueta trail) ook goed op de kaart hadden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ja dat is me allemaal bekend. Er is ook een mirador op een pad bij Pata de Macho, aan de bocas kant dus. Ik ben nog aan het zoeken naar de link daar van want die heb ik niet meer.
dank jequote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef bladwijzer het volgende:
@ootjekatootje
It is common to find bars in large communities inside the Comarca. The men and some women drink excessively, though the cultural celebrations accompanying drinking are dying out. This also is happening in areas where the Ngäbes work outside of the Comarca, especially on weekends after paydays.
http://www.hablayapanama.(...)t-2-social-problems/
post de kaart maar !quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we de PdM trail (en de Horqueta trail) ook goed op de kaart hadden.
Ik ben ook het meest geinteresseerd in artikelen en interviews vlak na de verdwijning omdat die nog het meest "vers" zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dat de links erg oud zijn, is alleen maar zeer gunstig! Ze dateren van recent na de vermissing en zijn authentiek.
Hier zijn verwijzingen naar achter de Mirador=Bocas side
Today, 5 April SINAPROC is continuing and added search parties on the Bocas side of the mountains.
http://www.boqueteguide.com/?p=10976
The trail has been searched all the way the continental divide. SINAPROC has people searching from the Bocas side.
http://www.boqueteguide.com/?p=10985
Maar er staat "weekends after payday"quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:23 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dubbelop reden om er nog eentje te nemen dan. Zuipfeestdag + payday = gelegenheid + geld.
Apparently.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik ben ook het meest geinteresseerd in artikelen en interviews vlak na de verdwijning omdat die nog het meest "vers" zijn.
Toch is het schokkend hoe fout ze op 5 april al zaten:
" They discussed going to hike on the Il Pianista trail. They took a taxi to the area of the trail. They were sighted by people about 1:30 PM at the trail."
en
"Apparently they were supposed to meet a guide for hike at the Il Pianista trail but never arrived."
Het blijft vreemd, 13.30 gezien, afspraak met een gids
Tja, als ze daar waren terwijl daar gezocht werd, is het vreemd.quote:Verder is het natuurlijk totaal ongeloofwaardig dat als de meiden in dat relatief kleine gebied hadden gezeten en zelfs op het pad (broekje bij de kabelbrug) dat ze dan niet gevonden waren.
Het noodlot maakt ook foto's en doet pogingen om te bellen.quote:De meiden zijn niet verder gegaan dan de 1e quebrada en niet lang daarna sloeg het noodlot al toe ben ik bang
Als je dat nou vervangt door "op za-, zon- en feestdagen"?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:49 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Maar er staat "weekends after payday"
Uit de plaatselijke krant, 5 april 2014 na Christus, dat wel. Met als toevoeging (weggelaten in Jackie's bericht) :quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
"Apparently they were supposed to meet a guide for hike at the Il Pianista trail but never arrived."
Deze is nieuw voor mij, waar zou die opmerking vandaan komen?
2 Verhalen door mekaar gehusseld in de haast een gossip snel door te twitteren?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Of je vervangt het door 1 april 2014, dan ben je af van alle gezeur over wat er staat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:54 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als je dat nou vervangt door "op za-, zon- en feestdagen"?
Hoe dan ook lagen er dus mogelijk van za 29-03 t/m wo 02-04 koffieplukkers verspreid over de paden daar en in de trekkershutten hun roes uit te slapen. Sommigen eenzaam en alleen, anderen wellicht in groepjes bravourmakers.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:57 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Of je vervangt het door 1 april 2014, dan ben je af van alle gezeur over wat er staat.
De tijden waarop ze gezien zouden zijn, lopen vrij uiteen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:39 schreef jackie12 het volgende:
" They discussed going to hike on the Il Pianista trail. They took a taxi to the area of the trail. They were sighted by people about 1:30 PM at the trail."
Is achterhaald, wordt vls mij op dezelfde site waar dit bericht staat, al gecorrigeerd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
...op de matrassen die aan de boom gevonden werden...? ik vul alleen aan, geen oordeel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
de trails hun roes uit laten te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |