Dat is irrelevant voor het voorbeeld. Jij acht de bios/taalschool aansprakelijk (je had het zelfs over "schuld") voor de keuzes die 2 volwassen mensen maakten en die verkeerd afliepen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bram mag geen zaken meer doen
Stel je voor: je gaat naar de bios, betaald en de film doet het niet, je mag volgende week terugkomen. Je gaat samen naar huis. Via de media zie je dat die film het elke week niet doet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stel je voor; je gaat naar de bios maar de film doet het niet en je wordt aangeraden na een uur terug te komen. Je maakt een ommetje met je partner en wordt aangereden.
De redenatie van sommigen hier is dan om de bioscoop aan te klagen voor de aanrijding. Met als "argument": Als de film gewoon was doorgegaan, was ik niet aangereden.
Veel succes bij je rechtszaak, ik zou een goeie advocaat nemen, Brammie M. ofzo.
Je betaalt niet eens, want dat vrijwilligerswerk was gratis.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stel je voor: je gaat naar de bios, betaald en de film doet het niet, je mag volgende week terugkomen. Je gaat samen naar huis. Via de media zie je dat die film het elke week niet doet.
tja.. dat bedoel ik.
goeie punten!quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:32 schreef 11en30 het volgende:
In het album van de FB van de uploader van de Sinaproc+PM video (sorry, geen link) zag ik ook een foto van de hut waar vanaf 4:25 restenvinder AP wordt geïnterviewd in de Telemetro/La Ruta repo. Dit is de hut waar de eerste nacht doorgebracht wordt op de Sendero Culebre. Deze hut moet zich na(bij) de eerste kabelbruggen bevinden en ligt hoog op een berg gezien het uitzicht. Het is een casa indigena waar gekookt en geslapen kan worden. L. is er ook weer bij.
Drie dingen voor nu.
1. Het is dus niet meer dan 1 dag lopen tot na de kabelbruggen.
2. Je blijft niet schoon op dat stuk.
3. Het is er druk buiten met koeien en cowboys (Telemetro).
Dit is allemaal waar, maar je krijgt erg tegenstrijdige berichten over de duur.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:32 schreef 11en30 het volgende:
Drie dingen voor nu.
1. Het is dus niet meer dan 1 dag lopen tot na de kabelbruggen.
2. Je blijft niet schoon op dat stuk.
3. Het is er druk buiten met koeien en cowboys (Telemetro).
Vrijwilligerswerk kan gratis geweest zijn, maar hoe zit het met de boekingen bij Feliciano via de taalschool? Ik heb nergens gelezen dat dat gratis werd aangeboden als alternatief. Zo kan de taalschool weer wat verdienen aan vrijwilligerswerk dat niet doorgaat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je betaalt niet eens, want dat vrijwilligerswerk was gratis.
Nog minder reden voor die taalschool om verantwoordelijkheid te dragen dus. Als er betaald moest worden, dan had er ook geretourneerd moeten worden.
Gratis dingen zijn nou eenmaal wat minder zeker dan zaken waar je voor moet betalen.
Vraag even door over K & L. En een fijne avondquote:En nu off, leuke avond met een FOK!ker die Kris en Lisanne kende (!).
Ho ho, je opent net een nieuw deel... En dan ga je de hort op?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je betaalt niet eens, want dat vrijwilligerswerk was gratis.
Nog minder reden voor die taalschool om verantwoordelijkheid te dragen dus. Als er betaald moest worden, dan had er ook geretourneerd moeten worden.
Gratis dingen zijn nou eenmaal wat minder zeker dan zaken waar je voor moet betalen.
En nu off, leuke avond met een FOK!ker die Kris en Lisanne kende (!).
Er is een niet al te sportieve (zie de andere foto's met haar) vrouw bij op gewone schoenen en de tekst zegt eerste overnachting. Poster lijkt mij betrouwbaar. Moet makkelijk te doen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:43 schreef Perico het volgende:
[..]
Dit is allemaal waar, maar je krijgt erg tegenstrijdige berichten over de duur.
In die puike Telemetro video met de onverwoestbare Master of the Mountain gids, hebben ze een straf tempo, maar zijn ze toch drie dagen in de weer. Okee, daar zitten ondervragingen bij en omwegen, maar verder dan de derde kabelbrug ofzo zijn ze daar niet geweest.
Terwijl die oudere man, met 12 uur lopen per dag, binnen drie dagen van Boquete naar Bocas del Toro is gelopen, wat in een blog is onderbouwd met een verslag.
Nou breekt mij klomp Bladwijzer zit te prikken en te stokenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Bladwijzer, jij voert hier geen discussie's. Je zit een paar niveautjes lager. Je zit te prikken en te stoken.
IL heeft fouten gemaakt, hele bijzondere fouten. Door gisteren en vanavond voel ik me geroepen dit aan te tonen. Dat zal ik dan ook gaan doen. Ik hoop dat je daar dan ook je goed onderbouwde mening over durft te geven.
Oh Sorry:quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:53 schreef vronie het volgende:
[..]
Nou breekt mij klomp Bladwijzer zit te prikken en te stokenjij doet niet anders
Lees jij trouwens het hele topic door of alleen tussen 00:30 en 01:00 uur?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:53 schreef vronie het volgende:
[..]
Nou breekt mij klomp Bladwijzer zit te prikken en te stokenjij doet niet anders
Mooi, geef jij ook nog antwoord op de vraag die ik je stelde naar aanleiding van je opmerking over de koffieplukkers?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef bladwijzer het volgende:
Welke quebrada zal dit zijn
http://jaywestcott.photoshelter.com/image/I0000SKvW1JxbhLI
Hele mooie foto's. Moet je aan Hans en Terry vragen, die weten alles over oude indianen paden rond Boquete. Wonen al 15 jaar in Boquete en kennen alle trailsquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef bladwijzer het volgende:
meer mooie foto's
http://jaywestcott.photos(...)ma/G0000OYILaYS6TaE/
Ik ben jouw onbeschofte manier van met andere users omgaan zat. Ga maar lekker tegen jezelf aanzeuren want ik lees je niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi, geef jij ook nog antwoord op de vraag die ik je stelde naar aanleiding van je opmerking over de koffieplukkers?
Want zoek al weken naar de koffieplukkers die hun seizoensafsluiting hadden in de kroegen in het dorp op 1 april 2014, en dronken op de trails lagen, maar ik kon niets maar dan ook helemaal niets vinden en ben heel benieuwd naar je bron.
Nee hoor vanaf het vorige deel al, maar het gaat hier zo snel met alle beschuldigen over en weer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lees jij trouwens het hele topic door of alleen tussen 00:30 en 01:00 uur?
Voor de Mirador steek je al vijf van dit soort beekjes over. Kan 1 van die 5 zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef bladwijzer het volgende:
Jij knalt hier ff wat neer en ik vraag je om uitleg. Geef je hier nog een antwoord op of ga je weer off topic?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:08 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik ben jouw onbeschofte manier van met andere users omgaan zat. Ga maar lekker tegen jezelf aanzeuren want ik lees je niet meer.
Oordeel dan nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:12 schreef vronie het volgende:
[..]
Nee hoor vanaf het vorige deel al, maar het gaat hier zo snel met alle beschuldigen over en weer.
Mss dat je het richting spookhuis moet zoeken gezien de andere foto's. Rio Caldera daar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef bladwijzer het volgende:
meer mooie foto's
http://jaywestcott.photos(...)ma/G0000OYILaYS6TaE/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |