abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150016384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bram mag geen zaken meer doen
Dat is irrelevant voor het voorbeeld. Jij acht de bios/taalschool aansprakelijk (je had het zelfs over "schuld") voor de keuzes die 2 volwassen mensen maakten en die verkeerd afliepen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150016394
quote:
12s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stel je voor; je gaat naar de bios maar de film doet het niet en je wordt aangeraden na een uur terug te komen. Je maakt een ommetje met je partner en wordt aangereden.

De redenatie van sommigen hier is dan om de bioscoop aan te klagen voor de aanrijding. Met als "argument": Als de film gewoon was doorgegaan, was ik niet aangereden. :')

Veel succes bij je rechtszaak, ik zou een goeie advocaat nemen, Brammie M. ofzo.
Stel je voor: je gaat naar de bios, betaald en de film doet het niet, je mag volgende week terugkomen. Je gaat samen naar huis. Via de media zie je dat die film het elke week niet doet.
tja.. dat bedoel ik.
pi_150016458
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Stel je voor: je gaat naar de bios, betaald en de film doet het niet, je mag volgende week terugkomen. Je gaat samen naar huis. Via de media zie je dat die film het elke week niet doet.
tja.. dat bedoel ik.
Je betaalt niet eens, want dat vrijwilligerswerk was gratis.

Nog minder reden voor die taalschool om verantwoordelijkheid te dragen dus. Als er betaald moest worden, dan had er ook geretourneerd moeten worden.

Gratis dingen zijn nou eenmaal wat minder zeker dan zaken waar je voor moet betalen.

En nu off, leuke avond met een FOK!ker die Kris en Lisanne kende (!).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150016475
In het album van de FB van de uploader van de Sinaproc+PM video (sorry, geen link) zag ik ook een foto van de hut waar vanaf 4:25 restenvinder AP wordt geïnterviewd in de Telemetro/La Ruta repo. Dit is de hut waar de eerste nacht doorgebracht wordt op de Sendero Culebre. Deze hut moet zich na(bij) de eerste kabelbruggen bevinden en ligt hoog op een berg gezien het uitzicht. Het is een casa indigena waar gekookt en geslapen kan worden. L. is er ook weer bij.

Drie dingen voor nu.
1. Het is dus niet meer dan 1 dag lopen tot na de kabelbruggen.
2. Je blijft niet schoon op dat stuk.
3. Het is er druk buiten met koeien en cowboys (Telemetro).
pi_150016486
:W
bladwijzer, ik heb je weken geleden een vraag gesteld over die koffieplukkers op 1 april. Die volgens jou dronken langs de trails hun roes uit laten te slapen.

Ga je daar nog op reageren?
pi_150016517
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:32 schreef 11en30 het volgende:
In het album van de FB van de uploader van de Sinaproc+PM video (sorry, geen link) zag ik ook een foto van de hut waar vanaf 4:25 restenvinder AP wordt geïnterviewd in de Telemetro/La Ruta repo. Dit is de hut waar de eerste nacht doorgebracht wordt op de Sendero Culebre. Deze hut moet zich na(bij) de eerste kabelbruggen bevinden en ligt hoog op een berg gezien het uitzicht. Het is een casa indigena waar gekookt en geslapen kan worden. L. is er ook weer bij.

Drie dingen voor nu.
goeie punten!
pi_150016573
Ik ga ff kijken welke hut dat is
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:43:45 #59
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150016759
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:32 schreef 11en30 het volgende:
Drie dingen voor nu.
Dit is allemaal waar, maar je krijgt erg tegenstrijdige berichten over de duur.

In die puike Telemetro video met de onverwoestbare Master of the Mountain gids, hebben ze een straf tempo, maar zijn ze toch drie dagen in de weer. Okee, daar zitten ondervragingen bij en omwegen, maar verder dan de derde kabelbrug ofzo zijn ze daar niet geweest.

Terwijl die oudere man, met 12 uur lopen per dag, binnen drie dagen van Boquete naar Bocas del Toro is gelopen, wat in een blog is onderbouwd met een verslag.
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:45:01 #60
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150016797
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nog minder reden voor die taalschool om verantwoordelijkheid te dragen dus. Als er betaald moest worden, dan had er ook geretourneerd moeten worden.

Gratis dingen zijn nou eenmaal wat minder zeker dan zaken waar je voor moet betalen.
Vrijwilligerswerk kan gratis geweest zijn, maar hoe zit het met de boekingen bij Feliciano via de taalschool? Ik heb nergens gelezen dat dat gratis werd aangeboden als alternatief. Zo kan de taalschool weer wat verdienen aan vrijwilligerswerk dat niet doorgaat.
quote:
Vraag even door over K & L. En een fijne avond 8-)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_150016873
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ho ho, je opent net een nieuw deel... En dan ga je de hort op?
pi_150016930
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:43 schreef Perico het volgende:

[..]

In die puike Telemetro video met de onverwoestbare Master of the Mountain gids, hebben ze een straf tempo, maar zijn ze toch drie dagen in de weer. Okee, daar zitten ondervragingen bij en omwegen, maar verder dan de derde kabelbrug ofzo zijn ze daar niet geweest.

Terwijl die oudere man, met 12 uur lopen per dag, binnen drie dagen van Boquete naar Bocas del Toro is gelopen, wat in een blog is onderbouwd met een verslag.
Er is een niet al te sportieve (zie de andere foto's met haar) vrouw bij op gewone schoenen en de tekst zegt eerste overnachting. Poster lijkt mij betrouwbaar. Moet makkelijk te doen zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door 11en30 op 25-02-2015 01:12:39 ]
pi_150016977
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Bladwijzer, jij voert hier geen discussie's. Je zit een paar niveautjes lager. Je zit te prikken en te stoken.

IL heeft fouten gemaakt, hele bijzondere fouten. Door gisteren en vanavond voel ik me geroepen dit aan te tonen. Dat zal ik dan ook gaan doen. Ik hoop dat je daar dan ook je goed onderbouwde mening over durft te geven.
Nou breekt mij klomp Bladwijzer zit te prikken en te stoken 8)7 jij doet niet anders
pi_150017062

[ Bericht 100% gewijzigd door ootjekatootje op 25-02-2015 20:33:09 ]
pi_150017086
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:53 schreef vronie het volgende:

[..]

Nou breekt mij klomp Bladwijzer zit te prikken en te stoken 8)7 jij doet niet anders
Oh Sorry:
lang leve Bladwijzer w/
pi_150017127
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:53 schreef vronie het volgende:

[..]

Lees jij trouwens het hele topic door of alleen tussen 00:30 en 01:00 uur?
pi_150017169
quote:
Mooi, geef jij ook nog antwoord op de vraag die ik je stelde naar aanleiding van je opmerking over de koffieplukkers?
Want zoek al weken naar de koffieplukkers die hun seizoensafsluiting hadden in de kroegen in het dorp op 1 april 2014, en dronken op de trails lagen, maar ik kon niets maar dan ook helemaal niets vinden en ben heel benieuwd naar je bron.
pi_150017201
quote:
Hele mooie foto's. Moet je aan Hans en Terry vragen, die weten alles over oude indianen paden rond Boquete. Wonen al 15 jaar in Boquete en kennen alle trails
pi_150017206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mooi, geef jij ook nog antwoord op de vraag die ik je stelde naar aanleiding van je opmerking over de koffieplukkers?
Want zoek al weken naar de koffieplukkers die hun seizoensafsluiting hadden in de kroegen in het dorp op 1 april 2014, en dronken op de trails lagen, maar ik kon niets maar dan ook helemaal niets vinden en ben heel benieuwd naar je bron.
Ik ben jouw onbeschofte manier van met andere users omgaan zat. Ga maar lekker tegen jezelf aanzeuren want ik lees je niet meer.
pi_150017254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Lees jij trouwens het hele topic door of alleen tussen 00:30 en 01:00 uur?
Nee hoor vanaf het vorige deel al, maar het gaat hier zo snel met alle beschuldigen over en weer.
  woensdag 25 februari 2015 @ 01:12:45 #72
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150017259
quote:
Voor de Mirador steek je al vijf van dit soort beekjes over. Kan 1 van die 5 zijn.

Misschien een idee om een trainingsdag in Zuid-Limburg te houden voor de expeditie ;) ... het Bunderbos bijvoorbeeld is een hellingbos met 160 bronnen en drie van dit soort quebradas en twee watervallen.

Het Savelsbos bij Maastricht lijkt ook op de Pianista, met zogenaamde "grubben" die lijken op de geulen van foto 493 en waar je ook minder dan 2 km. per uur gaat.
pi_150017268
quote:
11s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:08 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ik ben jouw onbeschofte manier van met andere users omgaan zat. Ga maar lekker tegen jezelf aanzeuren want ik lees je niet meer.
Jij knalt hier ff wat neer en ik vraag je om uitleg. Geef je hier nog een antwoord op of ga je weer off topic?
pi_150017279
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:12 schreef vronie het volgende:

[..]

Nee hoor vanaf het vorige deel al, maar het gaat hier zo snel met alle beschuldigen over en weer.
Oordeel dan niet
pi_150017347
quote:
Mss dat je het richting spookhuis moet zoeken gezien de andere foto's. Rio Caldera daar.
pi_150017394
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:20 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Mss dat je het richting spookhuis moet zoeken gezien de andere foto's. Rio Caldera daar.
Bij een aantal foto's staat wel dat het om de oude indianen trail naar bocas del toro gaat.
Maar daar zijn er meer van, niet alleen el pianista
  woensdag 25 februari 2015 @ 01:24:46 #77
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150017406
quote:
3s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:12 schreef Perico het volgende:

[..]

Voor de Mirador steek je al vijf van dit soort beekjes over. Kan 1 van die 5 zijn.

Misschien een idee om een trainingsdag in Zuid-Limburg te houden voor de expeditie ;) ... het Bunderbos bijvoorbeeld is een hellingbos met 160 bronnen en drie van dit soort quebradas en twee watervallen.

Het Savelsbos bij Maastricht lijkt ook op de Pianista, met zogenaamde "grubben" die lijken op de geulen van foto 493 en waar je ook minder dan 2 km. per uur gaat.
Off topic en puur uit nieuwsgierigheid: wat was dat kasteel waar je het laatst over had, dat je makkelijk over het hoofd kon zien omdat het achter een bos(je) verscholen lag?

Het aantal kastelen in Limburg is - zeker als je 'kasteel' ruim opvat - overweldigend!
http://www.limburgsekastelen.nl/kastelen
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150017448
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:43 schreef Perico het volgende:

[..]

Perico wat zegt de man na 5 minuten?

Het lijkt alsof er dan 2 paden zijn maar ik zie geen wegbewijzering.
En zeggen ze ook hoe ver het nog is naar de top omdat ook zij al 2 uur onderweg zijn?
pi_150017455
quote:
11s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:24 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Bij een aantal foto's staat wel dat het om de oude indianen trail naar bocas del toro gaat.
Maar daar zijn er meer van, niet alleen el pianista
Ja da's ook weer zo. Maar mss kun je ook wel van dat stuk ergens de CD over, via Cerro Horqueta of zo. Ik geloof iig nooit dat de Pianista de enige overgang is.

Valt wel op dat ze de stroom van de quebrada volgt. Omhoog zo te zien.
pi_150017483
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:28 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ja da's ook weer zo. Maar mss kun je ook wel van dat stuk ergens de CD over, via Cerro Horqueta of zo. Ik geloof iig nooit dat de Pianista de enige overgang is.
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel vreemd.
pi_150017513
Halverwege kun je linksaf naar de Cerro Horqueta en zo naar de waterfalls. Zie Here.com Mooi rondje en dan terug via Bajo.

Pleasant hike!
pi_150017542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Halverwege kun je linksaf naar de Cerro Horqueta en zo naar de waterfalls. Zie Here.com Mooi rondje en dan terug via Bajo.

Pleasant hike!
Huh? Zeggen ze dat?
Dat pad wat je links naar boven ziet lopen gaat naar Cerro Horequeta en niet naar de top van de Pianista?
Ik wist niet dat er een afslag was op de Pianista. Kan me dat ook niet voorstellen

Perico?
  woensdag 25 februari 2015 @ 01:37:59 #83
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150017546
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:28 schreef jackie12 het volgende:
Perico wat zegt de man na 5 minuten?

Het lijkt alsof er dan 2 paden zijn maar ik zie geen wegbewijzering.
En zeggen ze ook hoe ver het nog is naar de top omdat ook zij al 2 uur onderweg zijn?
Dat is het punt van de y-splitsing op de Pianista, waar je rechtdoor (links) kunt naar Horqueta. Alhoewel dit blog beweert, dat je na uren nog nergens uitkomt als je dat doet.

Als je goed kijkt, zie je toch op een rots een oranje pijl naar rechts. Hierdoor hebben Kris en Lisanne toch de weg geweten.

Verder wordt er niets opzienbarends gezegd. Ik weet niet hoe lang het vanaf hier is naar de top. Ik schat een goed uur.
pi_150017552
* 11en30 Hallo hallo attentie allemaal, ik zoek een sponsor voor een Fok!abonnement. Klik op m'n onlinestatus (het poppetje direct voor mijn username bij een bericht) en doe mij er eentje kado. Ik zal in ruil daarvoor 6 positieve berichten over u posten in topics naar keuze. Alvast bedankt!
pi_150017570
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:37 schreef Perico het volgende:

[..]

Dat is het punt van de y-splitsing op de Pianista, waar je rechtdoor (links) kunt naar Horqueta. Alhoewel dit blog beweert, dat je na uren nog nergens uitkomt als je dat doet.

Als je goed kijkt, zie je toch op een rots een oranje pijl naar rechts. Hierdoor hebben Kris en Lisanne toch de weg geweten.

Verder wordt er niets opzienbarends gezegd. Ik weet niet hoe lang het vanaf hier is naar de top. Ik schat een goed uur.
Wat een oen ben ik. Ik zou het linkerpad nemen omdat die omhoog gaat.
Je moet dus de rechter nemen en idd het pijltje.
Die moet je dan ook niet missen omdat er iets overheen gegroeid is.
Waren dit soort pijltjes er ook al op 1 april of zijn deze er later op gezet?
(de verf ziet er erg helder uit)
pi_150017660
Nou zie ik in dat album dat de volgende dag P voorbij komt bij die hut. Het is gvd drukker op die berg in de zogenaamde jungle dan bij mij in de straat! (moet ik me nu zorgen maken?)
  woensdag 25 februari 2015 @ 01:56:49 #87
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150017665
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:24 schreef Gorraay het volgende:
Off topic en puur uit nieuwsgierigheid: wat was dat kasteel waar je het laatst over had, dat je makkelijk over het hoofd kon zien omdat het achter een bos(je) verscholen lag?

Het aantal kastelen in Limburg is - zeker als je 'kasteel' ruim opvat - overweldigend!
http://www.limburgsekastelen.nl/kastelen
[off-topic] Wat leuk. Ik had het over de ruine van Kasteel Eyckholt in Heerlen, dat in 1700 door een brand is verwoest. Maar ze hebben hem recent opgeknapt. De slottoren staat er nog en is best hoog.

Als je het pad vanaf de molenvijver bewandelt, passeer je de ruine op hoogstens tien meter afstand maar zie je toch niks. Er is ook geen bordje dat ernaar verwijst en het pad door het struikgewas nodigt niet uit. Wel een hele mooie fotolocatie, waaraan iedereen gewoon voorbijloopt.

Vlak ernaast ligt het mooie Kasteel Ter Worm, dat wel bewaard is gebleven en een restaurant en hotel herbergt. Inderdaad zijn er hier een heleboel kastelen op een klein oppervlak in de provincie en even over de Belgische en Duitse grenzen.. Dus voor een kastelenliefhebber zeer de moeite waard, ik tel er zo'n 75 in het zuiden.

Kasteel Hoensbroek is één van de grootste van Nederland en ingericht als museum. Kasteel Schaloen in Valkenburg is dan weer een Sisi slot dat de meest pittoreske uitvalsbasis is voor hikes door het Gerendal.[/offtopic]

[ Bericht 0% gewijzigd door Perico op 25-02-2015 02:04:20 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 02:03:00 #88
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150017708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:41 schreef jackie12 het volgende:
Deze pagina is van 18 april en daar zie je toch al die teksten bij het begin op de rotsen, in dezelfde kleur verf. Ik vermoed dat die pijlen er dus op 1 april ook al stonden.

Maar ja, ze zijn wel makkelijk te missen ja.
  woensdag 25 februari 2015 @ 02:04:20 #89
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150017721
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:56 schreef Perico het volgende:

[..]

[off-topic] Wat leuk. Ik had het over de ruine van Kasteel Eyckholt in Heerlen, dat in 1700 door een brand is verwoest. Maar ze hebben hem recent opgeknapt. De slottoren staat er nog en is best hoog.

Als je het pad vanaf de molenvijver bewandelt, passeer je de ruine op hoogstens tien meter afstand maar zie je toch niks. Er is ook geen bordje dat ernaar verwijst en het pad door het struikgewas nodigt niet uit. Wel een hele mooie fotolocatie, waaraan iedereen gewoon voorbijloopt.

Vlak ernaast ligt het mooie Kasteel Ter Worm, dat wel bewaard is gebleven en een restaurant en hotel herbergt. Inderdaad zijn er hier een heleboel kastelen op een klein oppervlak in de provincie en even over de Belgische en Duitse grenzen.. Dus voor een kastelenliefhebber zeer de moeite waard, ik tel er zo'n 75.

Kasteel Hoensbroek is één van de grootste van Nederland en ingericht als museum. Kasteel Schaloen in Valkenburg is dan weer een Sisi slot dat de meest pittoreske uitvalsbasis is voor hikes door het Gerendal.[/offtopic]
Dank je wel! Na het lezen van je vorige postje schoot het me opeens weer te binnen. Ik heb nog gezocht waar dat verborgen kasteel kon zijn, maar bij zoveel keus kwam ik er niet uit.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150017850
Voors met derden

- De duidelijk in haast verlaten hostel (geen bericht naar huis/halflege telefoons/staat van de kamer)
- Het missen van een getuige die hen bracht naar de Pianista
- Het ontbreken van een getuige die hen zag aan het begin van de Pianista
- Binnen 2 uur op de top komen waar ieder ander er ruim 2 uur over doet
- Niet verkeerd lopen

Tegens met derden:

- Ontbreken van een foto van hen samen
antwoord: Als Kris en Lisanne WEL alleen waren en ze vonden het belangrijk om op de top een foto te maken van hen samen dan hadden ze wel een selfie gemaakt zoals ze in Bocas ook al deden.

- Geen jasje bij zich
antwoord:
1- Ze hoefden ook geen vestje/jasje of truitje mee op deze "pleasent hike" met betrouwbare persoon (nen) want ze zouden om 17 uur alweer terug gebracht worden naar hun hostel
2- Als de ouders na het leegmaken van hun kamer al niet wisten welke kleren bij hun dochter hoorde dan zullen ze ook echt niet weten of er bepaalde kledingstukken missen

Door de tegens kan met uitstekende argumenten een dikke vette streep.

Door de voors niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door jackie12 op 25-02-2015 02:26:28 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 02:19:59 #91
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150017858
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 02:04 schreef Gorraay het volgende:
Dank je wel! Na het lezen van je vorige postje schoot het me opeens weer te binnen. Ik heb nog gezocht waar dat verborgen kasteel kon zijn, maar bij zoveel keus kwam ik er niet uit.
Het is geen Kasteel Geulzicht dat mooi op een helling ligt:

Als je het goede pad inslaat ziet Eyckholt uit 1300 er als volgt uit, waarbij ook de schootsgaten en grachtmuren weer zijn opgebouwd:

In de verte zie je dan de Eikendermolen uit 1476:

Maar daar zie je dus, waar je ook loopt op de weg, helemaal geen glimp van . Dat zal hetzelfde zijn voor enkele schuilhutten van ANAM in het Pianista gebied.
  woensdag 25 februari 2015 @ 02:31:25 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150017943
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- hoe weet je dat dat van tevoren betaald is?
- weet je hoeveel dat gekost heeft? Dat werk dan, niet het verblijf, dat moeten ze toch hebben.

Als vrijwilligerswerk een weekje niet doorgaat, is er toch niets verloren? Je hebt lekker de tijd een beetje te wandelen, bij het zwembad liggen, Spaans leren, whatever.
Nou, dat ligt er een beetje aan. Ze vonden het wel belangrijk, hebben een week of dag van tevoren nog gecheckt of het wel doorging. Ze wilden in elk geval duidelijkheid. En ik weet niet hoe lang ze daar wilden werken, maar een week op drie weken is wel erg jammer dan, als je dat misloopt.
  woensdag 25 februari 2015 @ 02:35:47 #93
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150017984
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Punt is dat we helemaal niet weten in hoeverre het dé oorzaak is. Voor 't stuk tot de mirador is het niet eens heel ongewoon om er zo bij te lopen. (nu geen bronnen, maar er zijn toch wel wat foto's van toeristen voorbij gekomen.)
Mannen op gedachtes brengen...tja kan natuurlijk, maar moeten ze dan in een vuilniszak gaan lopen? En als je niet van plan bent om daar de nacht door te brengen is het imho niet eens zo heel raar dat je daar dan dus ook niet op voorbereid bent.
Tussen hotpants en een vuilniszak zit nog een wereld aan mogelijkheden. Een kniebroek. Een legging. Een lange spijkerbroek. Een lange trainingsbroek. Nou ja, kun je zelf ook wel bedenken natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Marrije op 25-02-2015 02:46:07 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 02:47:11 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150018047
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:43 schreef 11en30 het volgende:
Niet topickapen en lapohunten. :X

Staat toch niet voor janlul in de topicpointer, of wel?
Whaha dat staat er echt! Had ik nog niet gezien.
  woensdag 25 februari 2015 @ 02:57:33 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150018090
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, hoor. Denk dat inderdaad meerdere hier weten waar wij het nu over hebben.
Mij ontgaat het volledig.... Maar ben hier wel vaker de draad kwijt.
pi_150018182
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, hoor. Denk dat inderdaad meerdere hier weten waar wij het nu over hebben.
Zit bij die sukkels "meerdere" toevallig een slecht geholpen Katerke01? Een Genaaikat? En zijn die minkukels "meerdere" toevallig allemaal groupies van de enige zelfverklaarde heus echt waar zelfverklaarde kwauwgomdief op BNW?

[ Bericht 0% gewijzigd door JustinCase op 25-02-2015 03:34:04 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 03:26:17 #97
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150018188
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:55 schreef 11en30 het volgende:
Nou zie ik in dat album dat de volgende dag P voorbij komt bij die hut. Het is gvd drukker op die berg in de zogenaamde jungle dan bij mij in de straat! (moet ik me nu zorgen maken?)
dat ligt er een beetje aan, ik weet niet hoeveel kans jij hebt om te verdwalen in je straat?
pi_150018640
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tuurlijk dan is ze inderdaad op de hoogte geweest van alle zaken rondom Alex.
Dan nog zou ik als ondernemer in de toeristen industrie niet zeggen dat daar veel misdaad is.
Jij zou in plaats daarvan zeggen dat de wandelingen beroerd zijn aangegeven, de natuur levensgevaarlijk is, en dat je daardoor net zo dood gevonden wordt als wanneer iemand je omlegt, maar dat het alleen helaas wat langer duurt? En dat het niet uitmaakt of je groot en sterk bent, want je gaat toch? Goeie PR.
pi_150018761
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:41 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ze hebben het zijpad gevonden want ze zijn op de Mirador aangkomen.
Of een derde heeft ze begeleidt en ze de weg gewezen.

Cerra Horquetta ligt 4,5 km naar het westen. Op de Sinaproc kaart loopt een track aan de noordkant van de CD, misschien komt die op dat pad uit en ga je dus RICHTING horquetta, want dat schijnt op die video gezegd te worden.
Nergens heb ik iets kunnen vinden dat er verder op wijst dat de Pianista het begin van de "Horquettatrail" is
Wie dit leest is gek
pi_150019532
quote:
99s.gif Op woensdag 25 februari 2015 07:23 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ze hebben het zijpad gevonden want ze zijn op de Mirador aangkomen.
Of een derde heeft ze begeleidt en ze de weg gewezen.

Cerra Horquetta ligt 4,5 km naar het westen. Op de Sinaproc kaart loopt een track aan de noordkant van de CD, misschien komt die op dat pad uit en ga je dus RICHTING horquetta, want dat schijnt op die video gezegd te worden.
Nergens heb ik iets kunnen vinden dat er verder op wijst dat de Pianista het begin van de "Horquettatrail" is
Persoonlijk vind ik het knap dat de twee onervaren hikers K en L de weg vanaf het begin van de Pianista naar de Mirador zo prima zonder fouten hebben afgelegd. En snel! Maar het gaat er bij mij niet in. Zij moeten hierbij echt bijgestaan zijn door begeleiders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')