Net als vorig seizoen dus treffen de Citizens en de Catalanen elkaar in de achtste finales van de Champions League. Toen won FC Barcelona zonder echt in de problemen te komen. Kan Manuel Pellegrini dit keer wel voor meer spanning zorgen met zijn elftal?quote:• The teams met for the first time in a competitive fixture last term. Barcelona won the first leg in Manchester 2-0, Lionel Messi (penalty) and Daniel Alves scoring. Messi and Alves struck again in a 2-1 second-leg victory, sandwiching Vincent Kompany's goal. City had a man sent off in both games: first Martín Demichelis, then Pablo Zabaleta.
• The lineups in Manchester on 18 February 2014 were:
Manchester City: Hart, Zabaleta, Kompany, Demichelis, Clichy, Touré, Fernandinho, Navas (Nasri 58), Silva, Kolarov (Lescott 58), Negredo (D¸eko 74).
Barcelona: Valdés, Alves, Piqué, Mascherano, Alba, Xavi, Busquets, Fàbregas (Sergi Roberto 86), Alexis Sánchez (Neymar 74), Messi, Iniesta.
omgtwitter:GullitR twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 21:11:55omg. #barcelona kept the ball for 4 min and #manchestercity could only watch. http://t.co/9UaTwbEcxD reageer retweet
Alleen had Feyenoord Kazim en Barca Suarezquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:27 schreef Intellectueel het volgende:
Wedstrijd doet me denken aan Ajax-Feyenoord, toen Ajax hopeloos werd weggespeeld en het publiek en spelers met krachtspel de wedstrijd probeerden te kantelen.
gewaagdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik zie mancity dit nog wel winnen
Klopt. Maar Feyenoord heeft immers, en Barca nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen had Feyenoord Kazim en Barca Suarez
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik zie mancity dit nog wel winnen
Zabaleta?quote:
Donderdag is Immers er niet bij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Klopt. Maar Feyenoord heeft immers, en Barca niet
Dit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Klopt. Maar Feyenoord heeft immers, en Barca niet
Boulah op 10. #Fretsjquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag is Immers er niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwoa de bal is rond het is 11 tegen 11quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb jij er geen vertrouwen in ofzo?!
Bedankt Hans. Was hij goed met tikkertje?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef glasshole het volgende:
Jeroen Elshoff is een oud-klasgenoot, doet ie goed
Waar ik ben geboren een graad of -5quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom is het momenteel zo'n 34 graden.
Hoop wel 3-2, anders kun je de returnwedstrijd net zo goed skippen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa de bal is rond het is 11 tegen 11
ik zie een 1-2 wel komen maar een 3-2.. dan moet het gek lopen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar ik ben geboren een graad of -5
In zijn glitterpakje vond ik hem toch beter overkomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jack van Gelder.
Mes.
Steek.
Pijn.
Hij ging in gesprek, zou naar RTL5 gaan maar dat werd NOSquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Was hij goed met tikkertje?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jack van Gelder.
Mes.
Steek.
Pijn.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jack van Gelder.
Mes.
Steek.
Pijn.
Aguiroquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
speelt die aguero eigenlijk wel?? wie staan er naast dzeko nog voorin bij city?
Ben blind ofzo? Bony staat erinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
speelt die aguero eigenlijk wel?? wie staan er naast dzeko nog voorin bij city?
quote:
gewoon doordrinkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb om één of andere reden vet veel zin in witte wijn vandaag. Blijf maar drinken. Help
Hadden ze vandaag al moeten doen. Veel leuker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef hafcfan het volgende:
Over 4 weken gaat de NOS Dortmund-Juve uitzenden.
mag het hopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef hafcfan het volgende:
Over 4 weken gaat de NOS Dortmund-Juve uitzenden.
smalfilmquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
ik heb een eigen flat, ik heb de radio aan
't is al weer woensdag, ik heb een golf GTI
een tijdje terug reed ik een fietser dood
maar gelukkig heeft geen mens me gezien
het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak
en je maakt mij echt niks wijs
het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt:
het kost je niks en toch altijd prijs
Jazeker. Topshow. Al moet Barca wel heel goed zijn van wat ik hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Hadden ze vandaag al moeten doen. Veel leuker.
Smalfilmquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
ik heb een eigen flat, ik heb de radio aan
't is al weer woensdag, ik heb een golf GTI
een tijdje terug reed ik een fietser dood
maar gelukkig heeft geen mens me gezien
het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak
en je maakt mij echt niks wijs
het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt:
het kost je niks en toch altijd prijs
We eten ze rauwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat ze weer tegen Munchen moeten, ik ben benieuwd hoe dat dit jaar dan af gaat lopen.
Die hele eerste plaat van Spinvis heeft een paar pareltjesquote:
Ik zit beide te kijken, maar Barça speelt niet eens briljant. Ze maken goed gebruik van de statische defensie van City.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jazeker. Topshow. Al moet Barca wel heel goed zijn van wat ik hoor.
En Bagagedrager, Ronnie, Voor ik Vergeet... Alleen het einde boeit me niet zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hele eerste plaat van Spinvis heeft een paar pareltjesAstronaut ook.
City wordt alleen maar top genoemd, omdat ze in de PL spelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit beide te kijken, maar Barça speelt niet eens briljant. Ze maken goed gebruik van de statische defensie van City.
Ik vergeet nog een liedje. Heb die plaat te lang niet gehoord. Maar er is er nog eentje die me heel veel doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Bagagedrager, Ronnie, Voor ik Vergeet... Alleen het einde boeit me niet zo.
club insomnia is mijn favoriet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Bagagedrager, Ronnie, Voor ik Vergeet... Alleen het einde boeit me niet zo.
Man, dat was echt vet vroegah. Astronaut, bagagedrager, herfst in nieuwegein enzo.quote:
Het defensieve aankoopbeleid van City is een ramp.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
City wordt alleen maar top genoemd, omdat ze in de PL spelen.
Mangala overtuigt niet echt neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Het defensieve aankoopbeleid van City is een ramp.
Over het algemeen niet mijn ding.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand
Limonadeglazen Wodka heeft echt een prachtige tekst maar ik vind de muziek niet zo vet. Er is een live-versie van de 2 Meter Sessies die veel mooier is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergeet nog een liedje. Heb die plaat te lang niet gehoord. Maar er is er nog eentje die me heel veel doet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zet het zelf dan ook effe in een spoiler jordi
[ Bericht 33% gewijzigd door Karina op 24-02-2015 21:45:39 ]
Als ze daarvoor een snelle LCV hadden gehaald en in plaats van Fernando een spelmakende controleur was City nu al kampioen geweestquote:
Ja was weer genietenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
was het weer een goede aflevering ja?
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
was het weer een goede aflevering ja?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand
Niet zo onzeker.. Hartstikke leuk om te zien, dankjewel!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand
Dit is meer mijn ding.quote:
Ik ben ook blij met je eetplaatjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Niet zo onzeker.. Hartstikke leuk om te zien, dankjewel!
Bij jou zitten er dan ook een hoop steekjes los.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Niet zo onzeker.. Hartstikke leuk om te zien, dankjewel!
Kasabian vind ik eigenlijk niet zo leuk op een paar nummers naquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kasabian, Portishead, Blur, Burial en Radiohead vooral
Dat magquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over het algemeen niet mijn ding.
Ik vind alleen Club Foot aardigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kasabian vind ik eigenlijk niet zo leuk op een paar nummers na
alleen boudewijn de groot is leukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand
formidabel maatjequote:
Precies. En Shoot The Runner en Me Plus One.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind alleen Club Foot aardig
Ik vind hun grote probleem dat ze geen enkele plaat hebben (zowel album als single) die er tussenuit springt, maar Empire en West Ryder luisteren allebei wel lekker weg. Maar blijft een beetje niveau koffietafel, ik onthoud niks behalve Empire zelf en Underdog misschienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kasabian vind ik eigenlijk niet zo leuk.
Ik vind dat ik nu deze mag posten:quote:
Take this waltzquote:
Overall:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen last.fm, maar qua statistieken zullen de Smashing Pumpkins, Kasabian en The Cats de top 3 vormen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOE EFFE NORMAAL MANquote:
Hallo vriendquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overall:ik luister ook arctic monkeys de laatste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je trots op me?
[..]
Overall:RHCP blijft genot. Altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Overall:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Hij begonquote:
[..]
Overall:Toen ik het nog gebruikte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
nieuwste album vind ik niet overdreven goed moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik luister ook arctic monkeys de laatste tijd
ben je trots op me?
Hart is van Engeland hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Dos37 het volgende:
Agh volgend jaar eerst Hart van Nederland tussendoor
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ik het nog gebruikte:Waarom gebruik je het niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij schold geen andere user uit dat is net effe wat anders he. En hij begon zei je op de kleuterschoolquote:
Dat was me weer een loeiquote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik luister ook arctic monkeys de laatste tijd
ben je trots op me?
Die is van vroegerquote:
Ik ben ook groot fan van [unknown].quote:
Macklemore is weinig mis mee. Al vind ik de hele OFWGKTA beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pac en Macklemore in één rijtje.
Schaam je heel diep.
Ik ben er mobiel, nu eventjes via laptop. Zat gewoon te kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef Sked het volgende:
Karina, waar zijn alle VBL-mods? Heb je er vier, is er geen
Ik vind dit een vloeiende zinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En hij begon zei je op de kleuterschool
Macklemore is gewoon een prima rapper, iedereen die meer dan z'n 3 hits heeft geluisterd is het met mij eens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pac en Macklemore in één rijtje.
Schaam je heel diep.
Overgeschakeld naar spotifyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het niet meer.
Ik heb die een keer live mogen aanschouwen en ik kan oprecht zeggen dat ik nooit een slechter concert heb gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Macklemore is weinig mis mee. Al vind ik de hele OFWGKTA beter.
Sorry Karina maar NOS maakt mij enorm madquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij schold geen andere user uit dat is net effe wat anders he. En hij begon zei je op de kleuterschool
Kan je ook last.fm op inpluggen, beun.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overgeschakeld naar spotify
Is gewoon een Spotify-app voor, hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overgeschakeld naar spotify
Snap ik was ook nogal stom op zijn zachts gezegd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sorry Karina maar NOS maakt mij enorm mad
Odd Future? Ik vind Earl, Frank en Tyler live solo allemaal prima. OFWGKTA niet live gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb die een keer live mogen aanschouwen en ik kan oprecht zeggen dat ik nooit een slechter concert heb gezien.
Kun je gewoon bij spotify settings instellen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is gewoon een Spotify-app voor, hoor.
Laten we demonstreren op het Binnenhof.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:52 schreef NoNickOne het volgende:
Belachelijk.. Iedereen loopt te schelden met kanker en ik mag niet eens onzin vragen stellen!
Ja, OFWGKTA ja. Eén van de tosti's zat in een rolstoel rare capriolen uit te halen en de rest was artmisch door elkaar aan het schreeuwen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Odd Future? Ik vind Earl, Frank en Tyler live solo allemaal prima. OFWGKTA niet live gezien.
Enter Shikari slechterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb die een keer live mogen aanschouwen en ik kan oprecht zeggen dat ik nooit een slechter concert heb gezien.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, OFWGKTA ja. Eén van de tosti's zat in een rolstoel rare capriolen uit te halen en de rest was artmisch door elkaar aan het schreeuwen.
Die waren mijn 1e keer live best oke. Al vind ik ze nu sowieso weinig meer aan. Zijn ook alleen maar slechter gewordenquote:
Kazim had Messi op z'n bek gestompt om daarna over Ter Stegen te gaan klagenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Kazim had op de lat gekopt.
Ik vind dit een onrealistische post.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Kazim had Messi op z'n bek gestompt om daarna over Ter Stegen te gaan klagen
Chris Webby > Eminemquote:
Wat vind jij van Eazy-E?quote:
subjectiviteitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:53 schreef Sked het volgende:
Sierd kan zijn subjectiviteit niet verbergen
Ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een onrealistische post.
Gaat het weer de hele tijd over Atletico ja?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:53 schreef Sked het volgende:
Sierd kan zijn subjectiviteit niet verbergen
Zijn voorkeur voor de Spaanse club steekt hij vandaag niet onder stoelen of bankenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaat het weer de hele tijd over Atletico ja?
3-2quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Dit moet minimaal 2-2 worden om de return nog een beetje spann0nd te maken.
Goeie naam hoardingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Chris Webby > Eminem
Mijn runescape naam is chris webby
SCHIJT AAN DE OVERHEIDquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
I admit it: Ik vind Sjaak een goede rapper
Die op de vingers was viezerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij post dan ook enge foto's van de onderkanten van een voet die tanden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |