Zal een maandje duren, maar dan komen de lokquotes wel weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef Voxs het volgende:
Het was leuk. Lok me de volgende keer weer
Post-ID verschijnt gewoon in je browser.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aha. Dan moet je dus terug gaan zoeken.
Zat er drie naast. 40+ / Waar gingen jullie als kind op vakantie?
Ja, dat was wel even erg leuk, dat hypergepost.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Het spel was ook leuker dan het winnenVolgende keer beter.
Zal door mij komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal een maandje duren, maar dan komen de lokquotes wel weer.![]()
Ook nog even een screen gemaakt net van snelstlopende topics. Waar deze bovenaanstaat.
Straks nog even plaatsen, want dat is volgens mij nog nooit gebeurd met een 40+ topic.
[..]
Post-ID verschijnt gewoon in je browser.
Kom eens buurten in de UTO SCquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even erg leuk, dat hypergepost.
Oh verrek joh!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Kingstown het volgende:
Ja maar als je achteraf wil zoeken is het lastiger.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Kingstown het volgende:
Ik zat er 19 naast. Volgende keer heb ik hemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal een maandje duren, maar dan komen de lokquotes wel weer.![]()
Ook nog even een screen gemaakt net van snelstlopende topics. Waar deze bovenaanstaat.
Straks nog even plaatsen, want dat is volgens mij nog nooit gebeurd met een 40+ topic.
[..]
Veel plezier straks met het voetbal. Zeker leuk om samen iets te doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef Karina het volgende:
Ja maar als je achteraf wil zoeken is het lastiger.
Maar goed ik ga tv kijken.
Het was weer enerverend.
'we' hadden het over de sc hè, dat is echt heeeel wat andersquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Dat UTO trek ik echt niet. Wie laat zich nou vrijwillig opsluiten.
Tx, eerst nog even DWDD al zal dat wel weer een flopshow zijn ben ik bang.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Veel plezier straks met het voetbal. Zeker leuk om samen iets te doen.
Maar het gaat toch over dat onderwerp?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'we' hadden het over de sc hè, dat is echt heeeel wat anders
Ja, daar wil je echt zijn nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Ygritte het volgende:
'we' hadden het over de sc hè, dat is echt heeeel wat anders
Nee. Voornamelijk over alles behalve Uto. En heel af en toe over Uto.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar het gaat toch over dat onderwerp?
Nee johquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koter te kutten? Fylax?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee johin de SC kijkt niemand (zowat) naar Utopia. Gros is daar een beetje blijven hangen.
Nu zit inderdaad die koter te kutten, dus ff wachten zou ik aanraden:P
Laat je niet weglokken door die 2 serpenten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nèh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat je niet weglokken door die 2 serpenten.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is vrij absurd en verontrustend ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uiteraard.
Jammer toch dat 'heel fok' dan direct weet wie je bedoeld....
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gemak waarmee over mijn bezwaar wordt heen gekeken.. het is een duidelijk verhaaltjequote:
just me is er niet. Die had de boel anders allang gesusd.quote:
Jij denkt dat ik een grapje maak?quote:
Dank jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste 2 er maar bijgezet zodat het nog een beetje wat lijkt, ondanks dat het geen frequente 40+ bezoekers zijn.![]()
Whehehe! Dan denk je dat het een klein forum is, maar je komt van de ene verbazing in de andere.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een grapje maak? [ afbeelding ] 40+ / Dipje
Helaas is Voxs mijn dipconsultant en dat is wat lastig gezien de huidige situatie.
Graag gedaan.quote:
Het echt kleine is er wel vanaf. Aan de ene kant natuurlijk erg leuk om te zien dat er zoveel groei is en dat 40+ de laatste tijd erg leeft ook buiten de SC, maar aan de andere kant brengt het ook wat nadelen met zich mee. Onvermijdelijk. Nu even een hystirisch (drakin legt je dit wel uit) hoogtepuntje posten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Whehehe! Dan denk je dat het een klein forum is, maar je komt van de ene verbazing in de andere.
Man man man, dacht echt dat ìk prettig gestoord was, maar moet rap terug naar school.
Sorry dat ik de 'prijs' niet binnen gesleept hebquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Graag gedaan.Iemand die zich netjes komt melden op z'n 40-ste verjaardag vergeet ik natuurlijk niet.
Toch nog een beetje gewonnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker. Felicitaties aan iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Ja, jammer maar je had andere dingen aan je hoofd....quote:
Nogmaals bedankt en de lijstjes komen morgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
Op verzoek van KT weer open.
Houd de SC een beetje onder controle aub daar is de sc voor
En ik verwacht supergoede lijstjes van KT nu natuurlijk.
Die gaan we ook even proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt en de lijstjes komen morgen.![]()
Even een linkje naar een ander topic wat Arcee net heeft geopend voor de echte cijfertjesliefhebbers:
GC / Ultimate Pi Day: post hier op 3/14/15 9:26:53
Dat is maar net afhankelijk van de datum-notatie, maar maand 14 bestaat niet natuurlijk..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt en de lijstjes komen morgen.![]()
Even een linkje naar een ander topic wat Arcee net heeft geopend voor de echte cijfertjesliefhebbers:
GC / Ultimate Pi Day: post hier op 3/14/15 9:26:53
Welke mijlpaal bedoel je precies?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:55 schreef drakin het volgende:
ok het is vanavond, zijn we er al bijna?
Die van gisteravond toen ik moest werkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 05:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke mijlpaal bedoel je precies?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef Kingstown het volgende:
De lijstjes, cijfers, stats en andere trivia komen in een volgende post, maar eerst maar eens een korte- en bondige samenvatting schrijven van de gebeurtenissen van gisteren. Die traditie heb ik een beetje laten versloffen de laatste tijd, maar de mijlpalenjacht was dusdanig uniek dat ik het wel een overzichtje waard vind.Ook voor het nageslacht.
SUPER GRAPPIGE SAMENVATTING![]()
![]()
Meisjes en jongens ik heb gisteren met heel veel plezier hier zitten posten en hoewel ik het (voor mijn doen) retedruk heb zal ik er alles aan doen om te proberen om de beloofde lijstjes ook nog vandaag te posten. Anders iig morgen.
In a nutshell.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef Kingstown het volgende:
De lijstjes, cijfers, stats en andere trivia komen in een volgende post, maar eerst maar eens een korte- en bondige samenvatting schrijven van de gebeurtenissen van gisteren. Die traditie heb ik een beetje laten versloffen de laatste tijd, maar de mijlpalenjacht was dusdanig uniek dat ik het wel een overzichtje waard vind.Ook voor het nageslacht.
- Ygritte was 2 uur van tevoren al aan het F-vijfen. Dat bleef ze doen zelfs nadat de mijlpaalpost al gemaakt was. Een post maken ipv alleen maar F-vijfen is best wel handig als je de mijlpaal binnen wilt halen. Inzet een 10. Uitvoering een 1.
- Piet is mild geworden op zijn oude dag. Vroeger vond hij de mijlpalenjacht allemaal maar onzin, tegenwoordig komt hij gewoon een paar uur te laat binnenvallen. Past ook beter bij zijn imago, want hij is altijd (te) laat.
- just me leek het wel een goed idee om samen met vriendinnen wijn te gaan drinken. Daar wordt ze scherp en alert van. Resultaat: Ze lag laveloos onder de tafel met de mobiel ver buiten haar bereik op het moment supreme.
- Isax vond het zo spannend dat ze in haar broek heeft geplast. Voor de 40 plussers geen onbekend fenomeen, maar die zijn daarop voorbereid. Pro-tip: Volgende keer een tenalady omdoen voordat het feest begint.
- Chufi had als expert een byzondere techniek bedacht. Hij hield zich schuil in het dementietopic ipv mee te gaan in de razende snelheid van dit topic. Vergat alleen op het goede moment te posten. Je verwacht het niet in het dementietopic.
- FANN en Sacha zaten naast elkaar spaghetti te eten in huize FANN. (Die Griek was er niet). Er werd met de handen gegeten, waardoor de toetsen dusdanig plakten dat posten niet lukte. Als troost gingen ze elkaar maar knuffelen.
- Kingstown was druk bezig met screens te maken om dit historisch moment vast te leggen. Moet je niet doen op onze leeftijd. 2 dingen doen is als man sowieso geen goed idee. Multitasken is voor vrouwen. (behalve als je sacha heet)
- Juup was al uitgeput voordat het allemaal begon. Met de tong op zijn knieën kwam hij net thuis van een hele drukke dag. Maakte wel een mooie prijs voor de winnaar, maar was zelf kansloos.
- Lucky2Bastard postte als een dolle hond. Had de meeste postings. Vergat alleen dat hij in het 40+ forum zit, waardoor zijn 40-45 grapje in het water viel. Niemand hier kent die FOK! klassieker. Over 14-18 maanden nog maar eens proberen.
- Deisyy was bij de vorige mijlpaalrace onze koningin toen ze er slechts 1 posting naast zat. Deze keer heeft ze slechts 1 posting gemaakt in de hele reeks. Familie gaat altijd voor, maar ze werd wel gemist.
- Eska postte zoals gebruikelijk weinig, maar volgde het uiterst nauwlettend en zat er heel dichtbij met haar posting.
Less is more.
- Karina had voor de gelegenheid haar nagels gelakt (dat doet ze anders nooit....) Zat ook nog spangas te kijken (eigenlijk is ze niet oud genoeg om hier te mogen posten, maar mondje dicht allemaal) Kwam het dichtste bij van iedereen.
- Voxs maakte een onvergeeflijke beginnersfout. Op het moment dat het erom ging moest ze haar eten uit de oven halen en kon ze niets anders dan wat giechelen. Volgende keer eerder gaan eten aub. Of later. Dat mag ook.
- Drakin heeft zich 1 minuut voordat de mijlpaalposting gemaakt werd netjes afgemeld dat ze er niet bij kon zijn. Ze moest pompoenensoep uitdelen op het werk aan de filmbezoekers. Logisch dat dat voor gaat.
- Mo zat op het puntje van zijn stoel. Had hij niet moeten doen, want hij verloor de controle en viel eraf. Bij het opkrabbelen zaten de haren voor zijn ogen en kon niet goed meer zien waar hij moest posten en was daardoor te laat.
-TreeHut begreep het niet. FANN heeft aangeboden om hem een korte- en bondige uitleg te geven, zodat hij de volgende keer ook mee kan doen. In de tussentijd ligt hij dit trauma te verwerken op de sofa bij een gerenommeerde psych.
-FreshFruit had alvast een voorschot genomen op de overwinning voor 40+ (die ook meer dan terecht zou zijn geweest uiteraard) en was druk bezig met het inschenken van de champagne. Heel lief, maar zo win je dus niet.
- DKUp kwam alleen maar langs om te spammen en liet het topic daardoor bijna ontsporen. Als straf wordt zijn modproeftijd met 3 maanden verlengd. In die periode is hem een toegangsverbod voor 40+ opgelegd.
Grote afwezige was MadMaster, want die kijkt nooit in de index van 40+, dus die heeft geen flauw idee van het bestaan van dit hele topic. Volgende keer graag een linkje naar hem sturen aub.
Meisjes en jongens ik heb gisteren met heel veel plezier hier zitten posten en hoewel ik het (voor mijn doen) retedruk heb zal ik er alles aan doen om te proberen om de beloofde lijstjes ook nog vandaag te posten. Anders iig morgen.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef Kingstown het volgende:
- Ygritte was 2 uur van tevoren al aan het F-vijfen. Dat bleef ze doen zelfs nadat de mijlpaalpost al gemaakt was. Een post maken ipv alleen maar F-vijfen is best wel handig als je de mijlpaal binnen wilt halen. Inzet een 10. Uitvoering een 1.
- Piet is mild geworden op zijn oude dag. Vroeger vond hij de mijlpalenjacht allemaal maar onzin, tegenwoordig komt hij gewoon een paar uur te laat binnenvallen. Past ook beter bij zijn imago, want hij is altijd (te) laat.
- just me leek het wel een goed idee om samen met vriendinnen wijn te gaan drinken. Daar wordt ze scherp en alert van. Resultaat: Ze lag laveloos onder de tafel met de mobiel ver buiten haar bereik op het moment supreme.
- Isax vond het zo spannend dat ze in haar broek heeft geplast. Voor de 40 plussers geen onbekend fenomeen, maar die zijn daarop voorbereid. Pro-tip: Volgende keer een tenalady omdoen voordat het feest begint.
- Chufi had als expert een byzondere techniek bedacht. Hij hield zich schuil in het dementietopic ipv mee te gaan in de razende snelheid van dit topic. Vergat alleen op het goede moment te posten. Je verwacht het niet in het dementietopic.
- FANN en Sacha zaten naast elkaar spaghetti te eten in huize FANN. (Die Griek was er niet). Er werd met de handen gegeten, waardoor de toetsen dusdanig plakten dat posten niet lukte. Als troost gingen ze elkaar maar knuffelen.
- Kingstown was druk bezig met screens te maken om dit historisch moment vast te leggen. Moet je niet doen op onze leeftijd. 2 dingen doen is als man sowieso geen goed idee. Multitasken is voor vrouwen. (behalve als je sacha heet)
- Juup was al uitgeput voordat het allemaal begon. Met de tong op zijn knieën kwam hij net thuis van een hele drukke dag. Maakte wel een mooie prijs voor de winnaar, maar was zelf kansloos.
- Lucky2Bastard postte als een dolle hond. Had de meeste postings. Vergat alleen dat hij in het 40+ forum zit, waardoor zijn 40-45 grapje in het water viel. Niemand hier kent die FOK! klassieker. Over 14-18 maanden nog maar eens proberen.
- Deisyy was bij de vorige mijlpaalrace onze koningin toen ze er slechts 1 posting naast zat. Deze keer heeft ze slechts 1 posting gemaakt in de hele reeks. Familie gaat altijd voor, maar ze werd wel gemist.
- Eska postte zoals gebruikelijk weinig, maar volgde het uiterst nauwlettend en zat er heel dichtbij met haar posting.
Less is more.
- Karina had voor de gelegenheid haar nagels gelakt (dat doet ze anders nooit....) Zat ook nog spangas te kijken (eigenlijk is ze niet oud genoeg om hier te mogen posten, maar mondje dicht allemaal) Kwam het dichtste bij van iedereen.
- Voxs maakte een onvergeeflijke beginnersfout. Op het moment dat het erom ging moest ze haar eten uit de oven halen en kon ze niets anders dan wat giechelen. Volgende keer eerder gaan eten aub. Of later. Dat mag ook.
- Drakin heeft zich 1 minuut voordat de mijlpaalposting gemaakt werd netjes afgemeld dat ze er niet bij kon zijn. Ze moest pompoenensoep uitdelen op het werk aan de filmbezoekers. Logisch dat dat voor gaat.
- Mo zat op het puntje van zijn stoel. Had hij niet moeten doen, want hij verloor de controle en viel eraf. Bij het opkrabbelen zaten de haren voor zijn ogen en kon niet goed meer zien waar hij moest posten en was daardoor te laat.
-TreeHut begreep het niet. FANN heeft aangeboden om hem een korte- en bondige uitleg te geven, zodat hij de volgende keer ook mee kan doen. In de tussentijd ligt hij dit trauma te verwerken op de sofa bij een gerenommeerde psych.
-FreshFruit had alvast een voorschot genomen op de overwinning voor 40+ (die ook meer dan terecht zou zijn geweest uiteraard) en was druk bezig met het inschenken van de champagne. Heel lief, maar zo win je dus niet.
- DKUp kwam alleen maar langs om te spammen en liet het topic daardoor bijna ontsporen. Als straf wordt zijn modproeftijd met 3 maanden verlengd. In die periode is hem een toegangsverbod voor 40+ opgelegd.
Grote afwezige was MadMaster, want die kijkt nooit in de index van 40+, dus die heeft geen flauw idee van het bestaan van dit hele topic. Volgende keer graag een linkje naar hem sturen aub.
notedquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef Kingstown het volgende:
Pro-tip: Volgende keer een tenalady omdoen voordat het feest begint.
Niet helemaalquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef just me het volgende:
Ik was niet helemaal laveloos hoor
goeiemiddag
Archiveren is zijn lust en zijn leven.quote:
Oké danquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Archiveren is zijn lust en zijn leven.
Spamquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef Kingstown het volgende:
Less is more.
Verstandig genoeg om geen internet meer op te starten, stom genoeg om te gaan appen hahahahaquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Verstandig genoeg om geen internet meer op te starten, stom genoeg om te gaan appen hahahaha
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef Voxs het volgende:
Beste 40+ ers. Zo'n mooie jacht verdient een stripje vond Kingstown. En ik ook. Bij deze dus:
[ afbeelding ]
en de cast:
[ afbeelding ]
op rij 1 links naar rechts:
Deissy, Fann, Katarina, Juup, Sascha, Justme, Treehut, Mad M.
Op rij 2:
DKUp, Chufi, Freshfruit, Isax, Kingstown, Mo muffin, Voxs, Ygritte.
Eska en Drakin; Jullie rol was klein en fijn maar helaas te groot om in dit stripje te plaatsen. Misschien een andere keer?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:45 schreef Voxs het volgende:
ow verdorieFann je bent naar de kapper geweest!
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:45 schreef Voxs het volgende:
ow verdorieFann je bent naar de kapper geweest!
Sorry in de strip heb je korter haar! Ik had je later aangepast want je leek erg op JustMequote:
ah. in die eerste, ja da's een beetje kortquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry in de strip heb je korter haar! Ik had je later aangepast want je leek erg op JustMe.
Dus je was even naar de kapper geweest en laat het nu weer een beetje groeien
Nee dat is MMquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
'Ik ben er niet' ben ik dus.![]()
Tof gedaan zeg.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee dat is MM
JIj bent de maffe doorposter..
weet ik tochquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er altijd om je te steunen Fann..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |