quote:
Lquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik kan hier zo van genieten.
Meer medeklinkers op je repertoir ?
Gun ons een blik in je ouevre.
Ach in India, Indonesië en China maken ze minder gebruik van internet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:43 schreef __Saviour__ het volgende:
In een populariteitsstem winnen ze toch nooit. Dwerg onder de wereldhoofdsteden. Andere deelnemende steden hebben veel meer inwoners om te stemmen.
641 miljoen maar in China.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach in India, Indonesië en China maken ze minder gebruik van internet.
Zo lang het bij medeklinkers blijft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik kan hier zo van genieten.
Meer medeklinkers op je repertoir ?
Gun ons een blik in je ouevre.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef Igen het volgende:
(Riga en Lima op 1 en 2 vind ik trouwens wel nogal kansloos.)
Je bent nog jong. Ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef Dagonet het volgende:
Ach, het is maar monopoly. Dat is toch een enorm kutspel.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo lang het bij medeklinkers blijft.
Wie is er niet mee opgegroeid ?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Met of zonder Amsterdam; tof![]()
Bazen spel blijft het.
Dat moet ik nog steeds bij m'n vriendinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is er niet mee opgegroeid ?En dan je vader in de gaten houden omdat ie sjoemelde met geld.
Monopoly is al decennia een kutspel, zeker als je kijkt wat er tegenwoordig aan bordspellen beschikbaar is kan ik mij niet voorstellen waarom iemand nog vrijwillig Monopoly zou aanschaffen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Ik vergeef het je.
Jij bent zeker zo'n levensweg type.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Monopoly is al decennia een kutspel, zeker als je kijkt wat er tegenwoordig aan bordspellen beschikbaar is kan ik mij niet voorstellen waarom iemand nog vrijwillig Monopoly zou aanschaffen.
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n levensweg type.
Als iedereen in Letland elkaar via Facebook zit aan te moedigen om maar heel vaak te stemmen, dan lukt dat vast wel.quote:
Je land moet toch iets hebben om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef MrSalazar het volgende:
Je kan blijkbaar oneindig vaak stemmen. Zitten dus een paar lui in Letland 24 uur per dag te stemmen.
dom gezeikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef Maanvis het volgende:
copy paste nieuwsbericht.
plaatje erbij.erbij.
en alweer een topique van tong80!
Opsluiten die onvrijwillije Monopolyspelers. Het scum van de aardequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Monopoly is al decennia een kutspel, zeker als je kijkt wat er tegenwoordig aan bordspellen beschikbaar is kan ik mij niet voorstellen waarom iemand nog vrijwillig Monopoly zou aanschaffen.
Oh mijn god, ik wilde net in bed voetballen gaan kijken. Krijg je dit weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef Maanvis het volgende:
copy paste nieuwsbericht.
plaatje erbij.erbij.
en alweer een topique van tong80!
Ik herinner me mijn dromen maar zelden maar ik heb nog nooit over jou gedroomd, ik heb wel vaak een stijve gehad!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef tong80 het volgende:
Heb je ook natte dromen over me ? Zo niet, wordt je met een dikke OGOAl wakker 's ochtends. Als je over me hebt gedroomd ?
Dit is zo'n slechte replay dat ik er echt niet op kan reageren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik herinner me mijn dromen maar zelden maar ik heb nog nooit over jou gedroomd, ik heb wel vaak een stijve gehad!.
Ik denk wel eens aan jouw postaantal en dan stel ik me voor dat het broodjes haring zijn.
En dan krijg ik weer ruzie met de milieuactivisten en met de visboer omdat de haring dankzij jouw postgedrag helemaal uitgestorven is.
tong80 ontpopt zich hier als connaisseur van kwaliteitsposts?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is zo'n slechte replay dat ik er echt niet op kan reageren.
Ben weg nu. Veel succes nog. Met lekkere haringlucht bij je tong.
Al 14 jaar. Heb je me na al die tijd leren ontdekken ?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tong80 ontpopt zich hier als connaisseur van kwaliteitsposts?
Ik denk dat ik komend weekend weer vergeten ben wat je hier zei.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al 14 jaar. Heb je me na al die tijd leren ontdekken ?
Dan ben je de eerste die dit denktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef bijdehand het volgende:
Maanvis, waarom leef jij nog? Ik dacht dat je terminaal was
Dan was het toch maar een droomquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste die dit denkt
tong wil weten of je nat wakker werd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan was het toch maar een droom
Nee joh volgens mij is dit gewoon een 4 chan actie om zoveel mogelijk kutsteden op dat bord te krijgen zodat uiteindelijk ook niemand dat spel meer koopt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Als iedereen in Letland elkaar via Facebook zit aan te moedigen om maar heel vaak te stemmen, dan lukt dat vast wel.
Het risico op zoiets lopen we in Nederland aan de andere kant in ieder geval niet.
Met een lach.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tong wil weten of je nat wakker werd.
Doden lijken soms te lachen maar dan als een ander, misschien wel als iemand die je wilde zijn -- of juist helemaal niet. Op wie zou jij lijken, als wie zou jij lachen? Voel aan je lippen. Staan ze al spottend, net als die van je vader?quote:
Neem nog een paar pillen. Of nog beter, probeer eens wat nieuwe voorwerpen in je oog te stoppen. Masturbeer eens over het lichaam van je moeder, zoals je vader dat vroeger bij jou deed. Deel deze ervaring en stem op Riga.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doden lijken soms te lachen maar dan als een ander, misschien wel als iemand die je wilde zijn -- of juist helemaal niet. Op wie zou jij lijken, als wie zou jij lachen? Voel aan je lippen. Staan ze al spottend, net als die van je vader?
Ik kom nooit op 4chan. Maar wie weet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee joh volgens mij is dit gewoon een 4 chan actie om zoveel mogelijk kutsteden op dat bord te krijgen zodat uiteindelijk ook niemand dat spel meer koopt.
Holy fuck....dat ik soms de moeite neem op je te reageren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doden lijken soms te lachen maar dan als een ander, misschien wel als iemand die je wilde zijn -- of juist helemaal niet. Op wie zou jij lijken, als wie zou jij lachen? Voel aan je lippen. Staan ze al spottend, net als die van je vader?
Het was een referentie naar:quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Holy fuck....dat ik soms de moeite neem op je te reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |