Nee joh volgens mij is dit gewoon een 4 chan actie om zoveel mogelijk kutsteden op dat bord te krijgen zodat uiteindelijk ook niemand dat spel meer koopt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Als iedereen in Letland elkaar via Facebook zit aan te moedigen om maar heel vaak te stemmen, dan lukt dat vast wel.
Het risico op zoiets lopen we in Nederland aan de andere kant in ieder geval niet.
Met een lach.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tong wil weten of je nat wakker werd.
Doden lijken soms te lachen maar dan als een ander, misschien wel als iemand die je wilde zijn -- of juist helemaal niet. Op wie zou jij lijken, als wie zou jij lachen? Voel aan je lippen. Staan ze al spottend, net als die van je vader?quote:
Neem nog een paar pillen. Of nog beter, probeer eens wat nieuwe voorwerpen in je oog te stoppen. Masturbeer eens over het lichaam van je moeder, zoals je vader dat vroeger bij jou deed. Deel deze ervaring en stem op Riga.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doden lijken soms te lachen maar dan als een ander, misschien wel als iemand die je wilde zijn -- of juist helemaal niet. Op wie zou jij lijken, als wie zou jij lachen? Voel aan je lippen. Staan ze al spottend, net als die van je vader?
Ik kom nooit op 4chan. Maar wie weet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee joh volgens mij is dit gewoon een 4 chan actie om zoveel mogelijk kutsteden op dat bord te krijgen zodat uiteindelijk ook niemand dat spel meer koopt.
Holy fuck....dat ik soms de moeite neem op je te reageren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doden lijken soms te lachen maar dan als een ander, misschien wel als iemand die je wilde zijn -- of juist helemaal niet. Op wie zou jij lijken, als wie zou jij lachen? Voel aan je lippen. Staan ze al spottend, net als die van je vader?
Het was een referentie naar:quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Holy fuck....dat ik soms de moeite neem op je te reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |