quote:
Lquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik kan hier zo van genieten.
Meer medeklinkers op je repertoir ?
Gun ons een blik in je ouevre.
Ach in India, Indonesië en China maken ze minder gebruik van internet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:43 schreef __Saviour__ het volgende:
In een populariteitsstem winnen ze toch nooit. Dwerg onder de wereldhoofdsteden. Andere deelnemende steden hebben veel meer inwoners om te stemmen.
641 miljoen maar in China.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach in India, Indonesië en China maken ze minder gebruik van internet.
Zo lang het bij medeklinkers blijft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik kan hier zo van genieten.
Meer medeklinkers op je repertoir ?
Gun ons een blik in je ouevre.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef Igen het volgende:
(Riga en Lima op 1 en 2 vind ik trouwens wel nogal kansloos.)
Je bent nog jong. Ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef Dagonet het volgende:
Ach, het is maar monopoly. Dat is toch een enorm kutspel.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo lang het bij medeklinkers blijft.
Wie is er niet mee opgegroeid ?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Met of zonder Amsterdam; tof![]()
Bazen spel blijft het.
Dat moet ik nog steeds bij m'n vriendinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is er niet mee opgegroeid ?En dan je vader in de gaten houden omdat ie sjoemelde met geld.
Monopoly is al decennia een kutspel, zeker als je kijkt wat er tegenwoordig aan bordspellen beschikbaar is kan ik mij niet voorstellen waarom iemand nog vrijwillig Monopoly zou aanschaffen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Ik vergeef het je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |