Volgens mij heb ik niet geschreven dat Fatah (ook)voor de vernietiging van de staat gingquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Grotendeels stroman en je gaat voorbij aan de veranderingen in de loop van de tijd. Zo heeft El Fatah inmiddels de vernietiging van de joodse staat Israel uit het handvest geschrapt. Niet dat dat iets opleverde, maar toch.
Ik weet niet man, ik houd gewoon niet van veranderingenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:49 schreef Kees22 het volgende:
Bibi cultiveert het gevoel van angst, net zoals onze nationale rattenvanger dat doet. Dat is makkelijk genoeg, want het gevaar loert inderdaad overal. (Ik heb eens een rapport gezien dat ging over het gevaar van omvallende lantaarnpalen!)
Maar is het ook reëel of hebben we te maken met een angststoornis?
Of het zaad van het kwaad, het is maar hoe je het wil bekijken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:07 schreef Mortaxx het volgende:
Israël![]()
![]()
![]()
laatste bastion van vrijheid en democratie in die godvergeten zandbak
![]()
![]()
![]()
![]()
bedankt hansquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:07 schreef Mortaxx het volgende:
Israël![]()
![]()
![]()
laatste bastion van vrijheid en democratie in die godvergeten zandbak
![]()
![]()
![]()
![]()
https://archive.today/bUarEquote:"Whenever I’m asked how many “Palestinians” Israel has killed, I know the answer instantly: not nearly enough. Until there is not a single “Palestinian” left breathing, that answer will remain the same. “Palestinians” are a plague upon Israeli civilisation, and they’re a plague that needs to be wiped out. My friends, the time to kill “Palestinians” is long overdue. Grab your weapon today and let’s take out this “Palestinian” scum. The “Palestinians” are parasites and pigs. It’s time to take the pigs to the slaughter. Death to all “Palestinians” and death to anyone who stands in the way of the Jews."
Goh, een site met extremistische opvattingen. Wat denk je, zouden er extremisten onder joden zijnquote:Op donderdag 9 april 2015 20:20 schreef Slayage het volgende:
oproep tot genocide, niks boeiends carry on
[..]
https://archive.today/bUarE
De domme lezer neemt dit letterlijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:20 schreef Slayage het volgende:
oproep tot genocide, niks boeiends carry on
[..]
https://archive.today/bUarE
Toevallig niet, maar ik zie niet in wat mijn eventuele bezoek aan "RedneckAmerika" (wat je daar ook mee moge bedoelen) hiermee te maken heeft. Alsof de zionisten aldaar géén joden zouden zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:17 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nooit in RedneckAmerika geweest zeker?
Ben je nou aan het trollen?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Toevallig niet, maar ik zie niet in wat mijn eventuele bezoek aan "RedneckAmerika" (wat je daar ook mee moge bedoelen) hiermee te maken heeft. Alsof de zionisten aldaar géén joden zouden zijn.
Nee CaryArgos, ik ben niet aan het trollen.quote:
Nee, daar weet ik niets van. En misschien moet je ophouden met aannames als feit te presenteren.quote:RedneckAmerika = Zuidelijke Staten van Amerika, voornamelijk Mississippi, Alabama, South Carolina. Je weet wel, die staten met extreme christenen die negers haten en veelal Israeladepten zijn?
In mijn opinie zijn ze dat dus gewoon wél.quote:Dus nee, de zionisten in Amerika zijn lang niet altijd Joden of joden
Interesseert me niet. Ik weet niet eens wie dat is.quote:maargoed Nitay denkt ook dat ie een Jood is, althans die indruk wekt ie wel.
Wel tamelijk idioot en verbazingwekkend tegelijk eigenlijk dat een figuur als Netanyahu gewoon nog steun blijft krijgen van bepaalde westerse partijen.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel tamelijk idioot en verbazingwekkend tegelijk eigenlijk dat een figuur als Netanyahu gewoon nog steun blijft krijgen van bepaalde westerse partijen.
Er zijn véél grotere idioten actief in het Midden-Oosten dan meneer Netanyahu momenteel...quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel tamelijk idioot en verbazingwekkend tegelijk eigenlijk dat een figuur als Netanyahu gewoon nog steun blijft krijgen van bepaalde westerse partijen.
Mwah. Die pretenderen iig niet beschaafd te zijn en genieten ook niet in dezelfde mate steun en bescherming als Netanyahu.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
[..]
Er zijn véél grotere idioten actief in het Midden-Oosten dan meneer Netanyahu momenteel...
100% onzin.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah. Die pretenderen iig niet beschaafd te zijn en genieten ook niet in dezelfde mate steun en bescherming als Netanyahu.
Ik denk niet dat jij, en vele anderen in deze discussie, bereid zijn serieus na te denken over je eigen standpunten. Laat staan ergens van overtuigd te worden.quote:
Feiten? Netanyahu is minister van Buitenlandse Zaken geweest. Nederland heeft aan Israël een staatsbezoek afgelegd. En andersom is Netanyahu ook hier recentelijk nog geweest. Netanyahu is uitgenodigd om het Amerikaanse congres toe te spreken. Als enige buitenlandse leider geloof ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij, en vele anderen in deze discussie, bereid zijn serieus na te denken over je eigen standpunten. Laat staan ergens van overtuigd te worden.
Dus dan heeft het ook geen zin 't te proberen. Maar dat je 100% onzin kletst is een feit. Netanyahu en andere regeringsleiders zijn als water en vuur. Hij kletst wel veel voor de bühne (je moet wel, als je leiding geeft aan een divers land als Israël), maar ik zie Israël nog steeds geen Palestijnen in concentratiekampen stoppen of bombarderen met vuilnisbakbommen.
Mensen als Assad en de leiders van IS zijn barbaren in maatpakken die doen of ze beschaafd zijn. Die vergelijken met Netanyahu is het projecteren van je eigen barbaarsheid op de denkbeeldige vijand.
waarom is dat idioot en verbazingwekkend?quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat was ook totaal niet waar ik op doelde. Netanyahu is de premier van een beschaafd en bevriend Westers land. De leiders van zijn buurlanden zijn bepaald niet beschaafd, bepaald niet bevriend en al helemaal niet Westers - maar dat pretenderen ze wel degelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Feiten? Netanyahu is minister van Buitenlandse Zaken geweest. Nederland heeft aan Israël een staatsbezoek afgelegd. En andersom is Netanyahu ook hier recentelijk nog geweest. Netanyahu is uitgenodigd om het Amerikaanse congres toe te spreken. Als enige buitenlandse leider geloof ik.
Dat kunnen we van andere leiders van buurlanden niet bepaald zeggen.
Whehe. En de VN is een creatie van Hitler zeker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat was ook totaal niet waar ik op doelde. Netanyahu is de premier van een beschaafd en bevriend Westers land.
Het is best idioot en verbazingwekkend dat zo'n grote crimineel steun krijgt, ja. Vooral omdat het het beleid van terreurstaat Israel zogenaamd moet steunen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
waarom is dat idioot en verbazingwekkend?
Je wilt ontkennen dat Israël een Westers, beschaafd en bevriend land is?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Whehe. En de VN is een creatie van Hitler zeker.
Het is ook altijd een ander, he.quote:Maar nee, discussiëren heeft geen zin want anderen zijn bevooroordeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |