Zou er voor in zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inb4 DjeDje met een nieuwe How To-troep
How-to "Aandachtshoeren" heeft ze al een aantal keer gekeken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inb4 DjeDje met een nieuwe How To-troep
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Stompzinnig het volgende:
Kuttopic, slotje.
Tevens tr en pr gemaakt.
Werkt prima zo te zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
How-to "Aandachtshoeren" heeft ze al een aantal keer gekeken.
Ik ga voor de how to get a six pack.quote:
Fylax?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Stompzinnig het volgende:
Kuttopic, slotje.
Tevens tr en pr gemaakt.
Nou weten we het welquote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
How-to "Aandachtshoeren" heeft ze al een aantal keer gekeken.
Een beetje. Maar daar sloeg mijn reactie niet op?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
blijkbaar zat je mee te lurken de laatste dagen
weet ikquote:Op maandag 23 februari 2015 22:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Een beetje. Maar daar sloeg mijn reactie niet op?
Dan doe je dat toch.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer melden hoe onzeker je wel niet bent.
Haha ongeveer, lekker hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wist je al dat ik ook alweer bijna 3 maanden geleden ben afgestudeerd?
Aight1 is, in vergelijking met de meeste kneuzen hier, een normaal, intelligent en integer persoonquote:
FUCKING CHILL ZIEKE YOLO wel quarterlifecrisisquote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ongeveer, lekker hoorhoe bevalt het afgestudeerde leven?
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aight1 is, in vergelijking met de meeste kneuzen hier, een normaal, intelligent en integer persoon.
hahah welcome to my lifequote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FUCKING CHILL ZIEKE YOLO wel quarterlifecrisis
Jaquote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja he, elke dag is er wel iemand de lul
Denk vooral verveling.quote:
Echt jammerquote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja he, elke dag is er wel iemand de lul
quote:
Wat!?quote:
Oh dat is fijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aight1 is, in vergelijking met de meeste kneuzen hier, een normaal, intelligent en integer persoon.
quote:
quote:
Nee maar echt. Wat wil je nou bereiken met al dat commentaar op mij? Het doet me niks.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet aan te moedigen in de tweede persoon. Je kunt beter gewoon ja zeggen.
quote:
/carequote:
Laat je plezier niet verpesten door die gemene krulsnor, hij meent het vast niet zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee maar echt. Wat wil je nou bereiken met al dat commentaar op mij? Het doet me niks.
Je begint op inderdaad op Braddie te lijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:56 schreef DjeDje het volgende:
Nee maar echt. Wat wil je nou bereiken met al dat commentaar op mij? Het doet me niks.
ahaha viese white knight ;Dquote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu gaat iedereen op me haten omdat ik voor haar opkom
nee hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:
Laat dat meisje johquote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je begint op inderdaad op Braddie te lijken.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar naar bedje toe, morgen weer een dagje
truste frassquote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar naar bedje toe, morgen weer een dagje
Ik hou ook van DjeDjequote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik was meer van de spice girls.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef aight1 het volgende:
naja wat was jullie lievelingsnummer van de backstreetboys?
everybody yea yeaquote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef aight1 het volgende:
Ik wacht op een paint van jou, iets met Romeinen enzo.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat je plezier niet verpesten door die gemene krulsnor, hij meent het vast niet zo.
Wat ik begreep was dat iedereen braddie mocht.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je begint op inderdaad op Braddie te lijken.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef aight1 het volgende:
klaploper moet je niet te serieus nemenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef hoink581 het volgende:
Maarre, dat Fylax verhaal is boeiender.
Ik vind die fylax obsessie niet echt normaal :squote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef hoink581 het volgende:
Maarre, dat Fylax verhaal is boeiender.
show me the meaning.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef aight1 het volgende:
je moet niet overal op ingaan, dat vinden ze juist leuk.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat ik begreep was dat iedereen braddie mocht.
wow die heb ik sinds de nineties niet meer gehoord denk ikquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
klaploper moet je niet te serieus nemen
#teamchristinaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Waren jullie team Britney of Cristina
Zo'n raar fok syndroom, zelfde verhaal met braddie.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind die fylax obsessie niet echt normaal :s
Christina > Britneyquote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
show me the meaning, of beeeeeeing lonelyyyquote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
show me the meaning.
En the call.
Sowieso iets met Galliërs,maar ik heb even geen inspiratie op het moment/quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik wacht op een paint van jou, iets met Romeinen enzo.
Britneyquote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Britney, tot:quote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Controverse magneten.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Gridlok het volgende:
Zo'n raar fok syndroom, zelfde verhaal met braddie.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Ye maar die fascinatie lang nadat hij weg is, bijna op creepy stalk level.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
Braddie is de koning van de backfires, das nog wel enigszins terecht.
Gadverdamme vrouwen zo neerzetten als lustobjectquote:
Borderline creepy.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo'n raar fok syndroom, zelfde verhaal met braddie.
Echt mooi nummer ookquote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ging Cristina pas waarderen bij beautiful
Je mist die kwaliteit backfires. Niemand vult het gat.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef Gridlok het volgende:
Ye maar die fascinatie lang nadat hij weg is, bijna op creepy stalk level.
Ik mis hoe de black eyed peas ooit waren.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die speling van genuine, my god, net zo erg als will.I.am.
Genoeg doelwitten op deze kneuzen kermis hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mist die kwaliteit backfires. Niemand vult het gat.
Roadtrip wel een beetje, maar die is dan weer zo retarded dat het irritant wordt.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mist die kwaliteit backfires. Niemand vult het gat.
dat is alsof je ronan keating met robbie williams vergelijkt ;squote:
Makkelijkere tijden ook, geen booslims.quote:
nooit wat aan gevonden.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik mis hoe de black eyed peas ooit waren.
wasquote:
Rihanna 2006quote:
Shut up.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik mis hoe de black eyed peas ooit waren.
alleen boos(t)blokkersquote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Makkelijkere tijden ook, geen booslims.
[..]
nooit wat aan gevonden.
Christina Milian >>>quote:
Boeie, hadden we hier geen last van.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
alleen boos(t)blokkers
snap je hem
joegoslavie oorlog enzo
milosovic zat in den haag tochquote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeie, hadden we hier geen last van.
emigreer mee naar Zuid-Amerika.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Makkelijkere tijden ook, geen booslims.
[..]
nooit wat aan gevonden.
Waar is chloro trouwens?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Christina Milian >>>
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is op Twitter beter dan op de radio schijnt.quote:
AM 2 PMquote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Christina Milian >>>
[ afbeelding ]
Je onderschat het talent van Braddiequote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Gridlok het volgende:
Genoeg doelwitten op deze kneuzen kermis hoor
hahah nicequote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is op Twitter beter dan op de radio schijnt.
http://www.buzzfeed.com/r(...)comebacks#.obQqPOmLQ
quote:
Dit nummer is zo goed:quote:
My hump, my hump, my lovely lady lumpsquote:
dat is echt kut site ze hebben een keer een over mijn neef gemaaktquote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is op Twitter beter dan op de radio schijnt.
http://www.buzzfeed.com/r(...)comebacks#.obQqPOmLQ
Ze lijkt op de bruine versie van Vanessa Hudgensquote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Christina Milian >>>
[ afbeelding ]
Roadtrip doet het er om en dat is niet leukquote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Roadtrip wel een beetje, maar die is dan weer zo retarded dat het irritant wordt.
mimi het is zomerquote:
Godverdomme dat kan ik me nog herinnerenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef Willoow het volgende:
Dit nummer is zo goed:
A.T.B.A.N Klann - World's Gone Mad
Wat?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
dat is echt kut site ze hebben een keer een over mijn neef gemaakt
Voor 1990 misschien nog enigszins.quote:
Oh gut werd het te commercieelquote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor 1990 misschien nog enigszins.
twitter:JamesBlunt twitterde op woensdag 30-07-2014 om 17:43:53The Scots have taste. RT @heatherhjordisX: Why is james blunt not touring in scotland?????? reageer retweet
Niks mis meequote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mad omdat je geen uptown girl bent
quote:
zaterdag 80s 90s feestjequote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef aight1 het volgende:
kijk wat mijn aanwezigheid doet
ineens herleeft iedereen z'n jeugd
Ik vind het een beetje te ver gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef Remqo het volgende:
Toch moet is steeds weer lachen als Toto een braddie-paint plaatst
Bon Joviquote:
Dat heb ik nou ook met U2quote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]nee dat was het al. Vind de jaren '80 nummers van ze gewoon beter.
Dat is allemaal kut.quote:
Neequote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef aight1 het volgende:
of is dat aerosmith die haalde ik altijd door elkaar
Dream on.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee
MaarAerosmith - I Don't Want to Miss a Thing:
Skater wel ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was jij vroeger een skater mocro?
quote:
terechtquote:
dat was het eerste nummer wat ik niet meer tof vond omdat ie teveel gedraaid werdquote:
Als het doodsbedreiging is via pliesie doen, weet je erna ook wie het is he he he.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Een kind van 12 bedreigde vandaag mijn chick via de telefoon. Heb zijn whatsapp foto en telefoonnummer? Hoe kan ik dat kk joch opsporen? Kan toch zijn afbeelding door google searcher halen ofzo?
Fylax?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Een kind van 12 bedreigde vandaag mijn chick via de telefoon. Heb zijn whatsapp foto en telefoonnummer? Hoe kan ik dat kk joch opsporen? Kan toch zijn afbeelding door google searcher halen ofzo?
hehequote:
Bon Jovi was dat. Ik vond deze altijd beter:quote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef aight1 het volgende:
of is dat aerosmith die haalde ik altijd door elkaar
Nee man.quote:
Nee hij scheld haar enkel uit. En ging bellen enzo, maar da tis al genoeg voor mij om dat joch met zijn gezicht de stenen te laten kussen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als het doodsbedreiging is via pliesie doen, weet je erna ook wie het is he he he.
wowquote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hij scheld haar enkel uit. En ging bellen enzo, maar da tis al genoeg voor mij om dat joch met zijn gezicht de stenen te laten kussen.
Nummer over een paar dagen anoniem terug bellen, kijken wie op neemt.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hij scheld haar enkel uit. En ging bellen enzo, maar da tis al genoeg voor mij om dat joch met zijn gezicht de stenen te laten kussen.
Een kind van twaalf?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wow.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehehe, zo slecht maar toch leukquote:
gewoon foto opzoeken met google afbeeldingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waaromquote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ToyBox hadden echt topnummersquote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ooh eeh oh ah aah
Of anders dit.
deze meiske weetquote:
ook goeie shitquote:
Hij belde haar en zei dat die random nummers aan het proberen was.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
Maar waarom scheldt een kind van 12 jouw vriendin uit?
teh fuckquote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij belde haar en zei dat die random nummers aan het proberen was.Ging die der appen. Fucking kind van 11. Mag ik zijn foto hier plaatsen eigenlijk?
Nee, dat mag niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij belde haar en zei dat die random nummers aan het proberen was.Ging die der appen. Fucking kind van 11. Mag ik zijn foto hier plaatsen eigenlijk?
hjb a cultuurbarbaarquote:
Kan je net nummer niet fb vinden?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die gast is 12 man, wtf ga jij doen gekquote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Kap is met die kk muziek, code rood hierzo.
kerel, jij vond het al sneu dat de groep op fylax aan het zeuren was en nu wil je een 11/12 jarige klappen?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Roses vond ik wel een tof nummer vroegah.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ben de jongste niffa van de familie dus ik moet die kleine bitchnigger wel kaltmachen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die gast is 12 man, wtf ga jij doen gek. Kom op man, gedraag je.
..en laat je kleine neefje hem koudmaken.
Hij bedreigt mijn vriendin dus jaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kerel, jij vond het al sneu dat de groep op fylax aan het zeuren was en nu wil je een 11/12 jarige klappen?
quote:
Beter bel je zijn moeder gewoon.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij bedreigt mijn vriendin dus jaAl was het een baby, maak hem af. hihihih
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor ons
Drake Ft. The Weeknd Trust Issues + Lyrics:
drizzyquote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister jij meestal dan?
Ach jeejtje hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, had nog een crush op die ene chick vroeger.
echt he je bent paar dagen weg en hij heeft meteen een anderquote:
Bah, Drake.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor ons
Drake Ft. The Weeknd Trust Issues + Lyrics:
Jawelquote:Op maandag 23 februari 2015 23:21 schreef Stompzinnig het volgende:
Vent, een kindje van 11 die je niet eens kent. Die negeer je toch gewoon?
Je gaat er toch geen moeite insteken om hem op te zoeken als het gewoon een debieltje is die random nummers belt.
Het het het ging om de "muziek"quote:Op maandag 23 februari 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt he je bent paar dagen weg en hij heeft meteen een ander
Nou nou, je zal binnenkort wel overgeplaatst worden naar de AIVD.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JawelVoel ik me detective jwz. Ik weet zijn voornaam inmiddels
vroeger maakte je een topic en ging iedereen zoekenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar werk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou nou, je zal binnenkort wel overgeplaatst worden naar de AIVD.
probeer dit eens:quote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Knokploeg is long gone. Goeie tijden.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vroeger maakte je een topic en ging iedereen zoeken
nee een mannetjeseend heet een woerdquote:
Dan moet het geen probleem zijn om een 12-jarig knulletje op te sporen lijkt me.quote:
Daar mag ik niks over zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet het geen probleem zijn om een 12-jarig knulletje op te sporen lijkt me.
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over zeggen.
:squote:
Kanyequote:Op maandag 23 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
Ik las ergens dat Kanye zich vergeleek met Eminem.
hahaha mocht hij willenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
het zijn toch ook rappers allebeiquote:Op maandag 23 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
alleen boos(t)blokkers
snap je hem
joegoslavie oorlog enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
:-( vind je het geen sterk verhaal?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De mods, want ik heb net TR gemaakt vind het echt niet kunnen ;s
niet gelezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
:-( vind je het geen sterk verhaal?
ik vind headlights anders wel een vet nummer, waar hij excuses aanbiedt aan zijn moederquote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
het zijn toch ook rappers allebei
tevens is graduation echt niet veel slechter dan eminems nieuwe werk
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
het zijn toch ook rappers allebei
tevens is graduation echt niet veel slechter dan eminems nieuwe werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
ja er zit ook wel goeie shit bij natuurlijk, maar 't is lang niet allemaal meer zn niveau van vroegerquote:Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik vind headlights anders wel een vet nummer, waar hij excuses aanbiedt aan zijn moeder
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:28 schreef richolio het volgende:
Kanye > Eminem
Ja, echt.doe ff normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Em rapt Kanye er elke dag van de week 10x uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |