:squote:
Kanyequote:Op maandag 23 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
Ik las ergens dat Kanye zich vergeleek met Eminem.
hahaha mocht hij willenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
het zijn toch ook rappers allebeiquote:Op maandag 23 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
alleen boos(t)blokkers
snap je hem
joegoslavie oorlog enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
:-( vind je het geen sterk verhaal?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De mods, want ik heb net TR gemaakt vind het echt niet kunnen ;s
niet gelezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
:-( vind je het geen sterk verhaal?
ik vind headlights anders wel een vet nummer, waar hij excuses aanbiedt aan zijn moederquote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
het zijn toch ook rappers allebei
tevens is graduation echt niet veel slechter dan eminems nieuwe werk
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
het zijn toch ook rappers allebei
tevens is graduation echt niet veel slechter dan eminems nieuwe werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
ja er zit ook wel goeie shit bij natuurlijk, maar 't is lang niet allemaal meer zn niveau van vroegerquote:Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik vind headlights anders wel een vet nummer, waar hij excuses aanbiedt aan zijn moeder
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:28 schreef richolio het volgende:
Kanye > Eminem
Ja, echt.doe ff normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Em rapt Kanye er elke dag van de week 10x uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |